Round 6: Grand Prix de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Super Seb, 14 mei 2013 - 19:45:30

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege op deze historische baan?

Alonso
Vettel
Kimi
Massa
Webber
Rosberg
Hamilton
Grosjean

Franky R.

Daar is de bevestiging...Alonso moest Perez voorbij laten...

lsnoeren

en Chilton heeft ook een straf te pakken

Wings

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 15:35:59
Citaat van: Wings op 26 mei 2013 - 15:33:58
Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 15:29:38
Terecht ook al Alonso die plek terug moet geven, afsnijden mag nou eenmaal niet en dat deed hij. Perez was er nou eenmaal langs, dan moet je maar remmen.

Perez was er niet langs. Het was crashen of dit. Alonso kan niet ineens stil gaan staan daar.

Naja, ik zie de lastige situatie ook wel, maar Perez haalt daar gewoon in, zit er helemaal naast en aan de binnenkant. Prima actie. Alleen lukt het niet omdat Alonso af snijdt... Vind ik ook wat lullig voor Perez zo...

Klopt, maar laat ook geen ruimte. Dan kun je -als Alonso zijnde- stilstaan of raken. Ik zou er niet voor bestraffen omdat Alonso stuurt maar niet van richting kan veranderen. Faal van de wedstrijdleiding en helemaal eens met de presentatoren die het ook oneens zijn. Maar goed, het zij zo, opstaan tranen drogen en verder racen.

Franky R.

Button zit te slapen? Sutil voorbij in de krappe bocht...En Perez is klaarwakker. Gelukkig dat Kimi oplette...


Zit nu te wachten op een aanval van HAM op Webber. Als het maar doordat gebeurd.

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

SUTIL! De blonde is zijn vriendin...[ik dacht; geef een beetje relevante info]... ;D

Franky R.

Hopelijk komt het niet tot een klappert tussen Sutil en Perez... :o

0634

Sutil en Perez maken er tenminste nog iets leuks van. De rest rijdt maar een beetje kleurloos.

SDG

Alonso liet daar wel een serieus gat open. Precies een AI-auto uit een videospel van Codemasters...

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 15:53:08
Sutil en Perez maken er tenminste nog iets leuks van. De rest rijdt maar een beetje kleurloos.
Nou, ik denk dat de kleur [poep]bruin de hoofdmoot was voor Massa en Maldonado... ;D ;D ;D

0634

Go Rosberg go!!! Laat zien dat die tests hebben geholpen! ;D

Franky R.

Citaat van: SDG op 26 mei 2013 - 15:54:19
Alonso liet daar wel een serieus gat open. Precies een AI-auto uit een videospel van Codemasters...
Echt, daar haal ik ook in met F1 2011... ;D

0634

Citaat van: SDG op 26 mei 2013 - 15:54:19
Alonso liet daar wel een serieus gat open. Precies een AI-auto uit een videospel van Codemasters...
Klopt. Ik had er met een caravan nog doorheen gekund. Snap die lijnen steeds niet.

0634

Toch wel aardig nu. Grosjean ook weer dom....

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 15:53:08
Sutil en Perez maken er tenminste nog iets leuks van. De rest rijdt maar een beetje kleurloos.
Nou, Grosjean probeerde het ook...Jouw schuld, Jeroen...jij met je kleurloos... :P


;) ;) ;)