Round 6: Grand Prix de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Super Seb, 14 mei 2013 - 19:45:30

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege op deze historische baan?

Alonso
Vettel
Kimi
Massa
Webber
Rosberg
Hamilton
Grosjean

Franky R.

Ik ben bang voor een do-or-die actie van HAM...Perez er voorbij met dank aan Button, want als de deur had dichtgegooid... ::)


En nu gaat Perez het proberen bij Alonso...Wordt het toch wel wat met deze GP... 8)




lsnoeren


Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

0634


Kootje

KABOEM !!!

Die doet pijn hoor, kan niet anders. :o

0634


lsnoeren

Citaat van: Kootje op 26 mei 2013 - 15:12:10
KABOEM !!!

Die doet pijn hoor, kan niet anders. :o

hij loopt nog vrij soepel:)

Super Seb

Malle donado toch? Ouwe buikschuiver.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Rosberg zal wel balen. Alles onder controle, nu komt er ineens weer een start...

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 15:13:44
BLijft een gekkie hoor, die Pastor.
Serieus? Het was IMHO niet eens zijn fout. Hij werd toch in de muur gedrukt of heb ik dat verkeerd gezien?


Ja, Chilton bepaald de lijn...maar om nu direct te zeggen dat Pastor fout was. ???

rafael25

De banden mogen nu gewoon gewisseld worden???? (op de grid.) in 2011 was toegestaan!!!!

Fabian

Soooo. Goede knal van Pastor. Vraag me af of ie er heel veel aan kon doen. Hij zat er naast en Chilton moest insturen dus ging naar rechts. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren...

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 15:16:05
Rosberg zal wel balen. Alles onder controle, nu komt er ineens weer een start...
Geeft meer glans aan zijn overwinning... :)

Wings

Citaat van: Franky R. op 26 mei 2013 - 14:47:55
Citaat van: SDG op 26 mei 2013 - 14:45:01
Massa crasht op dezelfde plaats van gisteren... safety car!
Die jongen is wel consequent... :P ...Het is een identieke crash als gisteren!!! En Massa toen maar ruziemaken met Smidley... ::)

Smedley en hij zijn twee handen op één buik. Dat gekibbel is 'just fun'. Zeker niet serieus nemen. Ik lag in een deuk toen ik het filmpje zag. Ben wel benieuwd wat er mis ging.

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 26 mei 2013 - 15:16:39
De banden mogen nu gewoon gewisseld worden? ??? (op de grid.) in 2011 was toegestaan!!!!
Juist naar aanleiding van 2011 mag het nu niet meer... ;)