Round 6: Grand Prix de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Super Seb, 14 mei 2013 - 19:45:30

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege op deze historische baan?

Alonso
Vettel
Kimi
Massa
Webber
Rosberg
Hamilton
Grosjean

Franky R.

Ik kijk uit naar de race voor morgen..hopelijk kan Hamilton dit keer wel de gaten dicht houden! Want Vettel zal er weer langs willen glippen. :o

Jehoentelaar

Hopen dat beide Mercedessen vooraan door St. Devote komen. Niet dat ze hun kansen daarmee enorm vergroten, maar als hun racepace nog steeds niet zo best is levert dat aan het begin wel leuke taferelen op.

Maikel0230

Die kwalificatie was niet goed voor mijnen wekker, ben beniewd of de bulls en Mercs het morgen halen op een stop, Want de long runs van Ferrrai en Lotus wijzen in die richting!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

rafael25

Dat wordt een Mercedes trein tot de 1e stop. dan Raikonnen of alonso gaan winnen.............

Maikel0230

Citaat van: rafael25 op 25 mei 2013 - 15:16:30
Dat wordt een Mercedes trein tot de 1e stop. dan Raikonnen of alonso gaan winnen.............

Ik zie de Bulls ook wel maar 1 stop makken maar of ze het halen tot het einde?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.


rafael25

Citaat van: Maikel0230 op 25 mei 2013 - 15:21:27
Citaat van: rafael25 op 25 mei 2013 - 15:16:30
Dat wordt een Mercedes trein tot de 1e stop. dan Raikonnen of alonso gaan winnen.............

Ik zie de Bulls ook wel maar 1 stop makken maar of ze het halen tot het einde?

"Ik eet mijn pet als er een-stopper komt!"

Wings

Geeft aan dat Massa vol ankert. Lijkt mij een rijdersfout. Verder een leuke kwalificatie met Giedo op P15! Rosberg opnieuw voor Lewis. Nagaan dat mensen dachten dat Lewis rondjes zou rijden om Nico. De waarheid is minder kleurrijk.

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 25 mei 2013 - 15:33:22
Citaat van: Maikel0230 op 25 mei 2013 - 15:21:27
Citaat van: rafael25 op 25 mei 2013 - 15:16:30
Dat wordt een Mercedes trein tot de 1e stop. dan Raikonnen of alonso gaan winnen.............

Ik zie de Bulls ook wel maar 1 stop makken maar of ze het halen tot het einde?

"Ik eet mijn pet als er een-stopper komt!"


Ik hoop niet dat het bij een eenstopper blijft...ik zag her en der banden met flinke schade, maar dat waren dan ook inters. Ik weet het niet, rafael... :( ...Ik hoop op een 1-2 voor Mercedes en de rest tandenknarsend erachter... ;D

Wings

Citaat van: rafael25 op 25 mei 2013 - 15:33:22
Citaat van: Maikel0230 op 25 mei 2013 - 15:21:27
Citaat van: rafael25 op 25 mei 2013 - 15:16:30
Dat wordt een Mercedes trein tot de 1e stop. dan Raikonnen of alonso gaan winnen.............

Ik zie de Bulls ook wel maar 1 stop makken maar of ze het halen tot het einde?

"Ik eet mijn pet als er een-stopper komt!"

Die houden we erin, Rafael! ;D

Enzo

Citaat van: Wings op 25 mei 2013 - 15:35:10
Geeft aan dat Massa vol ankert. Lijkt mij een rijdersfout. Verder een leuke kwalificatie met Giedo op P15! Rosberg opnieuw voor Lewis. Nagaan dat mensen dachten dat Lewis rondjes zou rijden om Nico. De waarheid is minder kleurrijk.

Moet je nagaan wat Schumacher met Hamilton had gedaan hier in de kwali... 8)

*Enzo pakt zijn jas en stiefelt de deur uit...

Franky R.

Citaat van: Enzo op 25 mei 2013 - 16:49:11
Citaat van: Wings op 25 mei 2013 - 15:35:10
Geeft aan dat Massa vol ankert. Lijkt mij een rijdersfout. Verder een leuke kwalificatie met Giedo op P15! Rosberg opnieuw voor Lewis. Nagaan dat mensen dachten dat Lewis rondjes zou rijden om Nico. De waarheid is minder kleurrijk.

Moet je nagaan wat Schumacher met Hamilton had gedaan hier in de kwali... 8)

*Enzo pakt zijn jas en stiefelt de deur uit...
Tja, maar dat zullen we nooit weten, he! ;)

0634

Ik kon de kwali niet zien maar complimenten voor Rosberg en voor Giedo. Top!

jende

Dat mercedes aan pole zou staan wisten we allemaal..
Maar die auto is een banden grinder die gaan nooit eerste finishen.
Waarschijnlijk wint vettel maar ik hoop stiekem op kimi :)

robbert

zoals verwacht dat mercedes de beste zullen zijn. Morgen in de race, verwacht ik nog altijd een mercedes die gaat winnen. En zoals ik al dacht, de 3de plek zal tussen redbull, lotus en ferrari gaan. Maar ik denk dat vettel de 3de plek zal pakken en zo nog meer voorsprong zal nemen op de rest in het WK