Round 6: Grand Prix de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Super Seb, 14 mei 2013 - 19:45:30

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege op deze historische baan?

Alonso
Vettel
Kimi
Massa
Webber
Rosberg
Hamilton
Grosjean

Gerard


Franky R.

Citaat van: Gerard op 25 mei 2013 - 00:53:07
:D ;D
mss. mag dat wel van de FIA...Kimi moest tekst 'JAMES HUNT' bovenop zijn helm verwijderen vanwege zogeheten voorschriften... ::)

Jehoentelaar

Mogelijke sluikreclame voor RUSH. Ik snap de gedachte, maar het kan ook alleen bij de FOM tot een verbod leiden... ze moeten juist blij zijn dat men na kluchten als Driven nog de moeite neemt om veel geld in een echte racefilm te steken.

Om daarop door te gaan: wel een aardige zomer, met RUSH en Turbo (Dreamworks-animatie over de Indy 500).

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 25 mei 2013 - 01:05:25
Mogelijke sluikreclame voor RUSH. Ik snap de gedachte, maar het kan ook alleen bij de FOM tot een verbod leiden... ze moeten juist blij zijn dat men na kluchten als Driven nog de moeite neemt om veel geld in een echte racefilm te steken.

Om daarop door te gaan: wel een aardige zomer, met RUSH en Turbo (Dreamworks-animatie over de Indy 500).
Turbo? Ging dat niet over een slak die mee wilt doen aan de Indy 500.... ;D ;D ;D

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 25 mei 2013 - 01:05:25
Mogelijke sluikreclame voor RUSH. Ik snap de gedachte

Sinds wanneer is het, op tabaksreclame na, in de F1 verboden reclame te maken dan? ???

0634

Als er niet voor betaald wordt, is het verboden ja. Dat is dus sluikreclame ;).

Edwin90

Wanneer reclame bovenop de helm is toegestaan gaan teams die ruimte verkopen omdat het veel in beeld komt.  Waarnaar de kijker het verschil niet meer ziet tussen de twee rijders van het team. En laten we eerlijk zijn.  Wij als fans zitten er niet op te wachten dat de helmen nog meer reclame borden worden.

0634

Ik vind het sowieso helemaal niks, die roulerende helmen. Zo'n Button die dan voor Brawn ineens zijn prachtige helm aan de kant legt en in dat afschuwelijke gele ding ging rijden. Vettel die wekelijks een andere helm heeft. Hamilton met die gekke strip op zijn knar. Ik heb er helemaal niks mee. Ik vind pure authentieke helmen waaraan je de rijder herkent veel mooier.

Zoals Schumacher een keertje voor zijn 300e met een gouden jubileumhelm ging rijden, dat is mooi. Speciale race, speciale helm. Maar tegenwoordig zijn er meer speciale helmen dan authentieke. Gaat nergens meer over.

Jehoentelaar

Citaat van: Franky R. op 25 mei 2013 - 01:28:32
Citaat van: Jehoentelaar op 25 mei 2013 - 01:05:25
Mogelijke sluikreclame voor RUSH. Ik snap de gedachte, maar het kan ook alleen bij de FOM tot een verbod leiden... ze moeten juist blij zijn dat men na kluchten als Driven nog de moeite neemt om veel geld in een echte racefilm te steken.

Om daarop door te gaan: wel een aardige zomer, met RUSH en Turbo (Dreamworks-animatie over de Indy 500).
Turbo? Ging dat niet over een slak die mee wilt doen aan de Indy 500.... ;D ;D ;D
Haha jazeker. Mocht 'ie in Nederland te zien zijn sta ik vooraan de rij bij de lokale bioscoop. 8)

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SanderD

Heftige klap van Massa. Ik vrees dat we hem niet in de kwalificatie aan het werk zullen zien gaan.

Sabai

Valt me op dat de caterham dezelfde rondetijden rijdt als de gp2 in de kwalificatie. Best beschamend eigenlijk.

Jehoentelaar

Nu Sutil eraf in Massenet. Schade valt daar denk ik wel mee. Veel incidenten in de eerste sector dit weekend.

Maikel0230

Die wagen van Massa geraakt nooit klaar voor kwali, dat wordt starten vannuit de pits

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Wordt voor Sutil ook lastig trouwens.

Damn wat is Rosberg snel.