Round 6: Grand Prix de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Super Seb, 14 mei 2013 - 19:45:30

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege op deze historische baan?

Alonso
Vettel
Kimi
Massa
Webber
Rosberg
Hamilton
Grosjean

robbert

Citaat van: Matthijs op 26 mei 2013 - 21:58:46
Kudo's naar robbert die Mercedes bombardeerde tot grote favoriet. Robbert, jij had gelijk, ik (en velen met mij) niet.

hehe dank u :)  Maar het is een beetje logisch ook é, monaco is geen bandenvreter, en dan is mercedes gewoon top.



0634

Djeez, verdien jij er zo weinig mee? Ik kreeg altijd veel meer van Peter ;) :D.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 22:57:31
Djeez, verdien jij er zo weinig mee? Ik kreeg altijd veel meer van Peter ;) :D.
Oooooh vertel?!  ;) ;)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 22:57:31
Djeez, verdien jij er zo weinig mee? Ik kreeg altijd veel meer van Peter ;) :D .
Hmpff, vergeet dat het vijf procent is, he... :P  ...niet gaan dromen over 25%, want dat gebeurd alleen in sprookjes... ;D
;)

Jozef

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 16:16:33
PErez is ook wel erg hersenloos hoor. Valt ie uit. Wil iedereen er langs. Zie je hem tóch nog even snel insturen op nota bene zijn eigen teamgenoot! Dan ben je echt niet helemaal wijs hoor.

Mja, ik neem aan dat hij toch last had van iets mechanisch of een slow puncture na het contact met Kimi, en dat hij dus dacht dat het misschien te herstellen was in de pits?

Vond die ene actie niet totaal hersenloos, er gebeurden heel veel dingen tegelijk. Terwijl je door Rascasse rijdt. En hij zag Button net op tijd om een crash te voorkomen. Dus ja, erg hard kan ik in deze niet zijn voor Perez.

0634

ALs ie de pits in had gemoeten, had ie de pits in moeten gaan. Dus eerder insturen, of even wachten. MAar niet dan alsnog niet de pits in te gaan.

Verder vond ik hem vnml hersenloos, omdat hij te ver ging. Ik vond hem geweldig rijden lange tijd, maar je zag het al veel eerder fout gaan. Hij reed als op Canada, maar dit was Monaco, he.


0634

Klopt. Maar ja: met twee maten meet is een kenmerk van de FIA.

Vermoedelijk rekenen ze bij Grosjean zijn verleden mee. Dat is natuurlijk een beetje lullig, want zo blijf je maar gestraft worden voor iets waar je reeds voor gestraft bent.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2013 - 22:25:48
Klopt. Maar ja: met twee maten meet is een kenmerk van de FIA.

Vermoedelijk rekenen ze bij Grosjean zijn verleden mee. Dat is natuurlijk een beetje lullig, want zo blijf je maar gestraft worden voor iets waar je reeds voor gestraft bent.

Nou, zo gek vind ik dat niet. Als je als notoire brokkenpiloot steeds maar weer in de fout gaat lijkt het mij terecht dat je bij herhaling ook eerder en zwaarder gestraft wordt.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Lijkt mij dat een oordeel kleurloos moet zijn. De situatie beoordeel je los van wie de actie doet. Bovendien is dit het eerste akkefietje sinds een jaar(??).

Kootje

#327
In 'n ideale wereld zou dat zo zijn. De realiteit is echter dat er maar weinigen zijn die kleurloos kunnen oordelen. Je zag het al aan de eerste reacties na de crash tussen Maldonado en Chilton. Direct werd er met de vinger naar Pastor gewezen omdat hij nu eenmaal als brokkenpiloot bekend staat. Bij Grosjean is dat ook zo. Zijn verleden zit nu eenmaal in het geheugen, en dan blijkt het toch lastig om daar niet naar te kijken.

Wings

Ik denk dat het mensen dan ook meer verbaasd dat Sergio geen straf krijgt dan andersom.

Kootje