Round 6: Grand Prix de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Super Seb, 14 mei 2013 - 19:45:30

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege op deze historische baan?

Alonso
Vettel
Kimi
Massa
Webber
Rosberg
Hamilton
Grosjean

SanderD

Is er iemand die weet of het morgen gaat regenen?

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Hele leuke kwalificatie vandaag!
Een van de betere sinds tijden voor mij  8)

Kan een hele leuke race worden met die Mercedes op P1 en P2...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/monaco_vt3_video_heftige_crash_massa/


Nieuwe beelden van Massa's crash...Ik vind het een beetje bizar...Net of hij opzettelijk tegen die muur links rijdt...waar ik hem niet voor aan zie, natuurlijk...

Jehoentelaar

Filmpje is nu al niet meer beschikbaar. FOM... >:(

Anyway, volgens Ferrari zou het zijn doordat Massa over een bump reed en daardoor dus beide voorwielen in de blokkade gingen bij het aanremmen van St. Devote. Kan best zo zijn, maar ik vind het op dat punt nooit eerder zo zien gebeuren.

Maikel0230

Citaat van: Jehoentelaar op 25 mei 2013 - 20:02:53
Filmpje is nu al niet meer beschikbaar. FOM... >:(

Anyway, volgens Ferrari zou het zijn doordat Massa over een bump reed en daardoor dus beide voorwielen in de blokkade gingen bij het aanremmen van St. Devote. Kan best zo zijn, maar ik vind het op dat punt nooit eerder zo zien gebeuren.

nieuw fimpje

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Vreemde klapper inderdaad. Lijkt echt op een defect, maar ja, als Massa zegt van niet, zal het ongetwijfeld ook niet zo zijn.

Gerard

Volgens Ferrari was het een "driver error" ??? Vage crash inderdaad

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 25 mei 2013 - 20:02:53
Filmpje is nu al niet meer beschikbaar. FOM... >:(

Anyway, volgens Ferrari zou het zijn doordat Massa over een bump reed en daardoor dus beide voorwielen in de blokkade gingen bij het aanremmen van St. Devote. Kan best zo zijn, maar ik vind het op dat punt nooit eerder zo zien gebeuren.
Nou, ik heb geen bump gezien hoor....


Edwin90

Citaat van: Franky R. op 25 mei 2013 - 22:56:11
Citaat van: Jehoentelaar op 25 mei 2013 - 20:02:53
Filmpje is nu al niet meer beschikbaar. FOM... >:(

Anyway, volgens Ferrari zou het zijn doordat Massa over een bump reed en daardoor dus beide voorwielen in de blokkade gingen bij het aanremmen van St. Devote. Kan best zo zijn, maar ik vind het op dat punt nooit eerder zo zien gebeuren.
Nou, ik heb geen bump gezien hoor....

De werkelijke helling van Eau Rouge of het stuk tussen St.Devote en Massenet zie je op tv ook niet. Best kans dat daar daadwerkelijk een bump zit. Zou me niets verbazen.

Jehoentelaar

Kan best inderdaad. Andere vraag is hoe het dan kan gebeuren dat het eigenlijk voor het eerst gevolgen heeft.

0634

Dat kan. Monaco staat natuurlijk nog niet zo lang op de kalender.

Super Seb

Bij deze iedereen alvast een fijne race! Hopelijk kan ik hem ook zien. Zo de deur uit om met ons dartteam te spelen voor het Noord-hollands kampioenschap.
"Keep calm and ignore Multi-21....."


lsnoeren