Round 6: Grand Prix de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Super Seb, 14 mei 2013 - 19:45:30

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege op deze historische baan?

Alonso
Vettel
Kimi
Massa
Webber
Rosberg
Hamilton
Grosjean

0634

En ook Grosjean heeft een probleem voor kwali...

Waarom doe je zoiets... gewoon rijdersfout.

Charrel

Beste crash van Massa inderdaad, knap als ze die op tijd klaar krijgen. Sutil nog een crash, wel schade maar valt te fixen.

En Grosjean alweer gecrashed.

Giedo netjes alleen Pic ervoor, wel voor Bianchi, en Chilton. Hopen dat de qualy ook zo gaat, hij reed een keurige ronde met 5 min te gaan. Nu naar buiten voor de laatste snelle ronde, maar dat gaat hem niet worden met Grosjean eraf.

Maikel0230

Niemand gaat rosberg nog van Pole houden, ik had nog gedacht aan de bulls maar dat wordt moeilijk. Het enige wat hem in de weg zou kunnen staan is regen. Ik sta in contact met iemand die daar is en die ziet alleen maar donkere wolken naar de baan toekomen, maarja dat kan natuurlijk nog een scheet in fles worden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Ik zit nu op RTL de derde vrije training te kijken. Die klap van Massa zal zo ook nog wel voorbij komen hoop ik!

Jehoentelaar

Wat een crashfestijn. Mensen met een weekendkaart voor St. Devote vergeten dit niet snel meer.

Maikel0230

Veel meer lock-ups in die bocht dit jaar als anders ---> PIRELLI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Franky R.

Citaat van: Fabian op 25 mei 2013 - 12:45:34
Ik zit nu op RTL de derde vrije training te kijken. Die klap van Massa zal zo ook nog wel voorbij komen hoop ik!
Staat al op de FP, Fabian... ;)

rafael25


Franky R.

Citaat van: rafael25 op 25 mei 2013 - 13:46:06
Regen??
Het lijkt erop, maar Monaco heeft nu een droog weekeinde meen ik...

SDG

#115
Bianchi meteen na het buitenrijden van de pitstraat in de vangrails...

Pardon, het was motorpech...

SanderD


Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!


Edwin90