Man van de race: Barcelona 2013

Gestart door Kootje, 12 mei 2013 - 16:01:55

« vorige - volgende »

Wie vonden jullie de beste?

Alonso
14 (70%)
Räikkönen
4 (20%)
Massa
1 (5%)
DiResta
1 (5%)
Button
0 (0%)
Perez
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Gutierrez
0 (0%)
Iemand anders, namelijk:
0 (0%)
Niemand stak er boven uit!
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 26 mei 2013 - 16:01:55

Kootje

Voor mij is de keuze lastig. Enerzijds wil ik zeggen: Iemand anders, namelijk: Giedo vd Garde .... maar ja, das m'n patriotische zijde. Anderzijds neig ik naar Kimi -die de race nog enigszins spannend maakte- of Fernando -die overtuigend won en de mooiste actie (buitenom bij Nico en Kimi in bocht 3) op z'n naam mag schrijven. Ik weet het nog niet.

Eervolle vermelding gaat iig naar de twee die het niet worden en naar Gutierrez.

Edwin90

Alonso, goede actie in de derde bocht. Was al de helft van het werk.

Gerard

Denk toch dat ik voor Massa ga, van P9 naar P3...  Eervolle vermelding voor Alonso en Kimi!

0634

Alonso, di Resta, Ricciardo. Allemaal goed.

Lange tijd dacht ik aan Perez, maar zijn slotfase was toch niet geweldig, die van Button juist weer wel. Maar beiden toch niet goed genoeg.

Paul di Resta maar een keer. Vind hem nu toch echt stappen maken en minder kleurloos worden. Goed gereden weer.

Fabian

Massa. Reed een puike race van P3 naar P3. Alonso was subliem. Ricciardo was een smaakmaker evenals Gutierrez die goed reed. Ik kan eigenlijk niet kiezen, maar Massa krijgt uiteindelijk mijn stem. Kimi reed overigens ook foutloos.

rafael25

FERNANDO DIAS ALONSO ( dat is zijn volledig naam)

Wings

Citaat van: Fabian op 12 mei 2013 - 17:23:58
Massa. Reed een puike race van P3 naar P3. Alonso was subliem. Ricciardo was een smaakmaker evenals Gutierrez die goed reed. Ik kan eigenlijk niet kiezen, maar Massa krijgt uiteindelijk mijn stem. Kimi reed overigens ook foutloos.

P9 naar P3. ;)

Franky R.

Gestemd op Alonso met een speciale vermelding voor Gutierrez, Ricciardo en Perez. Heb nog wel gemist waarom hij achter Button kwam. Terwijl hij mooi in de top 8 zat in de eerste rondes...

Wings

Citaat van: rafael25 op 12 mei 2013 - 17:49:20
FERNANDO DIAS ALONSO ( dat is zijn volledig naam)

Nee: Díaz. En het is zijn tweede achternaam. Niet zijn eerste.

0634

Citaat van: Franky R. op 12 mei 2013 - 19:04:05
Gestemd op Alonso met een speciale vermelding voor Gutierrez, Ricciardo en Perez. Heb nog wel gemist waarom hij achter Button kwam. Terwijl hij mooi in de top 8 zat in de eerste rondes...
Die snapte ik ook niet. Button reed de hele race ergens tussen 13-15, los van wat pitstops en ineens reeds hij op P8 rond... Hij had wel een stop minder, maar dan nog. Hij had ook nog eens een dramatische start. Lag op een gegeven moment pal voor Vd Garde zelfs... Ik heb niet helemaal begrepen hoe hij nou precies voor Perez uitkwam.

Kootje

Je zegt het zelf al, hij maakte 'n stop minder.


Heb overigens na lang beraad toch maar op Kimi gestemd. Hij was de enige die de race nog iets van spannend wist te maken, dus .....

Arthur

Alonso. Onwijs moeilijke keuze dit keer. Krijgt toch de voorkeur boven Kimi en Vettel al zij het nipt. Absoluut foutloze race en je moet het toch maar doen, inhalen en zo'n grote voorsprong opbouwen.... ;D Maar de echte man was natuurlijk Kimi [wat een racer en een lefgozer] Een man naar mijn hart!!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Kootje op 12 mei 2013 - 19:23:29
Je zegt het zelf al, hij maakte 'n stop minder.

Ja, maar dan nog. Als het zo simpel was, maakte iedereen wel een stop minder.

Fabian

Citaat van: Wings op 12 mei 2013 - 19:03:10
Citaat van: Fabian op 12 mei 2013 - 17:23:58
Massa. Reed een puike race van P3 naar P3. Alonso was subliem. Ricciardo was een smaakmaker evenals Gutierrez die goed reed. Ik kan eigenlijk niet kiezen, maar Massa krijgt uiteindelijk mijn stem. Kimi reed overigens ook foutloos.

P9 naar P3. ;)
Klopt. Ik ben n bietje scheel aan t woorden denk ik!   ;) :-[

Kootje

Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 19:59:05
Citaat van: Kootje op 12 mei 2013 - 19:23:29
Je zegt het zelf al, hij maakte 'n stop minder.

Ja, maar dan nog. Als het zo simpel was, maakte iedereen wel een stop minder.

Tsja .... kwestie van bandenmanagement. Staat Button toch bekend om.