Round 5: Circuit de Catalunya, Spain

Gestart door Super Seb, 21 april 2013 - 17:44:48

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege in Spanje?

Vettel
Kimi
Alonso
Hamilton
Webber
Grosjean
Massa
Rosberg

Edwin90

Ik lees net op Twitter dat Alonso voor zijn eerste stop een lekke band had. Stopte precies op tijd dus. Anders hadden we een hele andere race gezien vanmiddag.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 16:21:26
Citaat van: Kootje op 12 mei 2013 - 15:12:18
Ben je niet n beetje vroeg met je conclusie, we zijn pas op 2/3e. :o
Was geen conclusie, meer een tussenbalans.

Ah ... oke dan. ;)


Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 16:23:51
Alonso/Ferrari niet oppermachtig?

Dan heb ik een heel andere race gezien denk ik. Je kon na de eerste stops al zien dat hij zou gaan winnen. Geen moment aan getwijfeld.

Nee hoor .... zelfde race maar blijkbaar 'n andere definitie van het woord oppermachtig. Dat hij ging winnen was idd na 'n paar ronden al duidelijk, maar bij oppermachtig denk ik aan 'n declassering van het veld, niet aan 'n voorsprongetje van nog geen 15 seconden. Overtuigend, dat wel. :)

Fabian


rafael25

Daar sta je dan met je P1 en P2 op de startgrid... de punten worden op zondag uitgedeeld. :-\ :-\

rafael25

Lewis Hamilton startte als tweede en finishte als twaalfde. :'( :'( :'( :'( :'( nooit gezien zelf bij McLaren

Jehoentelaar

Dat wordt nog lachen in Monaco. Bouiller had het al over een 'traffic jam' met twee zilveren auto's vooraan. :P

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 12 mei 2013 - 18:34:31
Dat wordt nog lachen in Monaco. Bouiller had het al over een 'traffic jam' met twee zilveren auto's vooraan. :P
Dat zou juist mooi zijn over twee weken in Monaco...Vond wel dat Lewis een beetje zat te slapen bij de start. Hebben Rosberg en Hamilton niet over de start gesproken?


Zou ik wel doen als ik Brawn was...

0634

Citaat van: rafael25 op 12 mei 2013 - 17:46:54
Daar sta je dan met je P1 en P2 op de startgrid... de punten worden op zondag uitgedeeld. :-\ :-\
Dit was wel heel erg ontluisterend. Rosberg deed het nog aardig, maar Hamilton was echt nergens...

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 12 mei 2013 - 18:34:31
Dat wordt nog lachen in Monaco. Bouiller had het al over een 'traffic jam' met twee zilveren auto's vooraan. :P
Mja, dat zal wel kunnen, maar ik denk met de bandendegradatie zoals Merc die heeft, dat de rest er toch echt wel langs gaat komen.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 19:08:39
Citaat van: Jehoentelaar op 12 mei 2013 - 18:34:31
Dat wordt nog lachen in Monaco. Bouiller had het al over een 'traffic jam' met twee zilveren auto's vooraan. :P
Mja, dat zal wel kunnen, maar ik denk met de bandendegradatie zoals Merc die heeft, dat de rest er toch echt wel langs gaat komen.
Stuur Rosberg en Hamilton dan een link met deze . Senna vs Mansell in Monaco 1992... :P :P :P
;)


Of ... ;D

0634

Klopt. Maar Rosberg is geen Senna en Alonso is geen DC. Bovendien deed Senna het alleen in de slotfase van de race. Ik zie Merc het niet een hele race lang doen, inclusief voorblijven bij de stops. Gaat um niet worden vrees ik.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 19:14:20
Klopt. Maar Rosberg is geen Senna en Alonso is geen DC. Bovendien deed Senna het alleen in de slotfase van de race. Ik zie Merc het niet een hele race lang doen, inclusief voorblijven bij de stops. Gaat um niet worden vrees ik.
Had ik het over Rosberg? :P :P :P  En Hamilton dan?
;) ;) ;)

Maikel0230

Ik zei toch dat er geen Red Bull op dat podium zou staan.  ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

een gewone race gezien. Schitterende race van alonso, de verdiende winnaar. Maar echt veel sneller dan redbull blijkt hij niet, en aangezien pirelli zijn banden gaat aanpassen, zal redbull terug kunnen vechten voor de overwinning. Maar het kan nog alle kanten uit, Alonso is alvast goed bezig. Zo zie je maar, als ferrari geen fouten maakt, dat het toch lukt voor het team.

Gerard

@franky, dat blijft DC nog achtervolgen totaan zijn dood ben ik bang ;D
@Jeroen, dat was de vorige race ook, toen werd Nico als pannekoek weggezet..  :P