Round 5: Circuit de Catalunya, Spain

Gestart door Super Seb, 21 april 2013 - 17:44:48

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege in Spanje?

Vettel
Kimi
Alonso
Hamilton
Webber
Grosjean
Massa
Rosberg

0634

#45
Citaat van: Kootje op 11 mei 2013 - 09:20:08
Citaat van: Jeroen op 10 mei 2013 - 16:13:12
Denk jij dat Lotus de wedloop met de grote teams vol kan gaan houden dan?

Dat konden ze vorig jaar ook, dus ik zou niet weten waarom nu niet.
Alleen omdat ze veel consistenter waren, qua snelheid nooit. Overigens superknap hoor, van zo'n klein team, daar niet van. Ik zou het prachtig vinden, maar ik verwacht het niet.

Wings

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2013 - 11:24:35
Nou ja, ik dus wel, ik zie, net als vorig jaar, geen serieuze titelkandidaat in Kimi/Lotus. Vorig jaar scoorden ze door consistency maar konden ze nooit winnen op eigen kracht, gewoon te langzaam. Alleen op papier deden ze mee.

Ik schat de overall pace van RBR en Ferrari op dit moment net iets hoger in. Ik schat de teams hoger in dan Lotus en ik schat de rijders hoger in dan Kimi. Dus ik zie het niet gebeuren. De Lotus is echter wel betrouwbaar en gaat goed met de banden om. Maar dat is te mager. Zou wel mooi zijn trouwens: een Lotus met de wereldtitel. Andretti was de laatste denk ik?

Naja, we gaan het meemaken.

Andretti 1978. En eens. Lotus kan wel winnen door een goed uitpakkende strategie maar qua snelheid kunnen ze niet mee met Red Bull en in mindere mate Ferrari. De kans dat Kimi wint is dan ook nihil.

SDG

Van der Garde op de valreep negentiende. Mooi!

En beide Williamsen geƫlimineerd in Q1. Triestig...

Charrel

Q1 klaar: Giedo van der Garde voor Bianchi, Chilton en Pic!! Zeker niet slecht!! $ tiende sneller dan Pic, die updates werken voor hem toch goed.

Nu hopen dat hij ze in de race ook voor kan blijven, weer even een goede start maken en beide Williamsen even voorbij  :)

robbert

2de sessie net gedaan. En ik zie toch gebeuren dat vettel terug de pole zal nemen. Alonso zal wellicht 3de worden. Raikkonen wordt 2de. Tenzij Hamilton daar nog in kan moeien, dan zie ik alonso nie zo snel 3de worden

Arthur

Zo, Button is al klaar... Perez mag door!!!!!!!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Potjandorie. Die Hamilton stampt daar even een rondetijd uit. Onder de indruk! Van der Garde ook mooi op P19. Als Esteban nog een straf krijgt dan kan Giedo wel is naar P18 gaan. :)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Rosberg weer. Doet ie toch knap hoor! Leuke kwali, mooie startopstelling.

NielsD

Inderdaad. En zo worden alle voorspellingen knetterhard van tafel geveegd. Iedereen dacht Vettel of Alonso, ik had dit niet verwacht. Belooft een mooie race te worden morgen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Tjonge, toch maar weer snel een stoer mannig zonnebrilletje op voor de foto, Lewis. Mannetje hoor.

Fabian

Mooie pole voor Rosberg. Zal mij benieuwen of Mercedes morgen wel weet te winnen.

0634

Kan het me niet voorstellen. Mercedes en Pirelli zijn nou eenmaal gezworen aartsvijanden.

Edwin90

Zo! Weer Rosberg! Doet hij goed. Maar denk niet dat hij het morgen vol kan houden.

robbert

verdiende pole voor rosberg. En ferrari heeft dus nog altijd geen snelheid voor de kwalficatie. Hij moet dus vettel en raikkonen voorbij om op het podium te geraken. Wordt dus nog moeilijk voor de spanjaard.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2013 - 15:07:19
Tjonge, toch maar weer snel een stoer mannig zonnebrilletje op voor de foto, Lewis. Mannetje hoor.
Je ergert je? Ach, ik ben er ook geen fan van maar ze staan er vrij in...incl. Kimi en Alonso... ;)