Round 5: Circuit de Catalunya, Spain

Gestart door Super Seb, 21 april 2013 - 17:44:48

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege in Spanje?

Vettel
Kimi
Alonso
Hamilton
Webber
Grosjean
Massa
Rosberg

0634

Tuurlijk kan het nog alle kanten uit, maar Vettel wint.

Fabian

Volgens Bernie gaat Fernando winnen...

Franky R.

Kom eventjes snel kijken op het forum...Het zit nog lekker dicht bij elkaar...Ik hoop ook dat Alonso wint, anders wordt het WK nu al erg saai. En wat een drama voor LH...rijdt hij soms met het chassis van Rosberg?!


Ok, ik kijk weer naar de race....fijne raceweekeinde, iedereen!

KVDracer

Mercedes.......
Ze zijn in de kwali razendsnel, maar in de racre kunnen ze met moeite mee. Vinden geen tractie, zijn niet vooruit te branden. Zouden ze hun in de VT's niet beter bezig houden met de lange runs?

0634

Nou, nou, Alonso eigenlijk gewoon oppermachtig. Vettel gaat niet lekker. Hamilton en in mindere mate Rosberg zijn dramatisch.

Eervolle vermelding ook een keer voor Ricciardo hoor. Die jongen kwan echt wel trappen.

Kootje

Ben je niet n beetje vroeg met je conclusie, we zijn pas op 2/3e. :o

Sabai

gaap! beetje saaie boel deze race.

KVDracer

Citaat van: Kootje op 12 mei 2013 - 15:12:18
Ben je niet n beetje vroeg met je conclusie, we zijn pas op 2/3e. :o

tot die c onclusie kon je al na 10 ronden komen.

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 12 mei 2013 - 15:35:48
Citaat van: Kootje op 12 mei 2013 - 15:12:18
Ben je niet n beetje vroeg met je conclusie, we zijn pas op 2/3e. :o

tot die c onclusie kon je al na 10 ronden komen.
Helaas wel... :(

Kootje

ben ik het niet mee eens
sterker nog, op de mercedessen na ben ik het sowieso niet met die conclusie eens
tuurlijk .... Alonso heeft verdiend gewonnen, maar oppermachtig ..... mwah
om over Ricciardo's prestatie maar te zwijgen
van 11 naar 10 rijden vind ik absoluut niet bijzonder
maar goed, dat is mijn mening
uiteraard staat het jullie vrij daar anders over te denken

Gerard

Weer geen geluk voor Giedo... :( Verder mooie overwinning voor Ferrari, met een 1ste en 3de plek.. en hoe constant is Kini... Petje af!!

Edwin90

Mwah ik vond het wel een leuke race. Achteraf natuurlijk niet zo heel gek veel gebeurd. Maar tijdens de race was er genoeg te beleven als je rondetijden, banden en pitstops er ook bij in de gaten houdt teminste.

Alonso lijkt trouwens helemaal geen last te hebben van banden e.d.

0634

Citaat van: Kootje op 12 mei 2013 - 15:12:18
Ben je niet n beetje vroeg met je conclusie, we zijn pas op 2/3e. :o
Was geen conclusie, meer een tussenbalans.

0634

Citaat van: Kootje op 12 mei 2013 - 15:49:29
ben ik het niet mee eens
sterker nog, op de mercedessen na ben ik het sowieso niet met die conclusie eens
tuurlijk .... Alonso heeft verdiend gewonnen, maar oppermachtig ..... mwah
om over Ricciardo's prestatie maar te zwijgen
van 11 naar 10 rijden vind ik absoluut niet bijzonder
maar goed, dat is mijn mening
uiteraard staat het jullie vrij daar anders over te denken

Alonso/Ferrari niet oppermachtig?

Dan heb ik een heel andere race gezien denk ik. Je kon na de eerste stops al zien dat hij zou gaan winnen. Geen moment aan getwijfeld.

En Ricciardo: tja, je kan puur naar de cijfers kijken, maar ik zag hem leuk rijden af en toe. Leuke acties. Gold overigens voor meer mensen hoor. Perez, Di Resta, Alonso zelf, Guiterrez goed. Massa mag ik niet vergeten dit keer.

Jehoentelaar

Alonso oppermachtig, Kimi ijzersterk, Massa erg goed bezig geweest. Verder kan gesteld worden dat Red Bull niet op dreef was, maar omdat het verschil tussen Vettel en Webber nu wel wat kleiner was, was het m.i. meer de Duitser zelf die het wat liet afweten. Ben er niet helemaal achter waar dat nou aan lag.

Giedo wel jammer, hij was lekker bezig. Bij de start een beetje dringen, daarna goed meerijden. Die Caterham die gaat wel lekker, en hij was praktisch even snel als de betere Caterham van Pic. Had wel wat meer ingezeten, zou hem ook helpen in de WK-stand.