Round 5: Circuit de Catalunya, Spain

Gestart door Super Seb, 21 april 2013 - 17:44:48

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege in Spanje?

Vettel
Kimi
Alonso
Hamilton
Webber
Grosjean
Massa
Rosberg

0634

Citaat van: Franky R. op 11 mei 2013 - 15:16:01
Citaat van: Jeroen op 11 mei 2013 - 15:07:19
Tjonge, toch maar weer snel een stoer mannig zonnebrilletje op voor de foto, Lewis. Mannetje hoor.
Je ergert je? Ach, ik ben er ook geen fan van maar ze staan er vrij in...incl. Kimi en Alonso... ;)

Naah, ik erger me er niet aan.

Het valt me gewoon op. Ze rijden dan die auto's naar binnen en staan iets van anderhalve minuut later klaar voor de foto. In die hele korte tijd is hij dan nog ff teruggelopen naar zijn box om zijn bril op te zetten voor de foto, die overigens in de schaduw werd genomen.

Daar erger ik me niet aan, moet ie zelf weten, maar dan denk ik wel: man, je komt net uit de auto en het eerste waar je aan denkt met al die adrenaline nog in je lijf is je zonnebril (lees: imago). Ik vind dat gewoon suf.

robbert

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2013 - 15:20:21
Citaat van: Franky R. op 11 mei 2013 - 15:16:01
Citaat van: Jeroen op 11 mei 2013 - 15:07:19
Tjonge, toch maar weer snel een stoer mannig zonnebrilletje op voor de foto, Lewis. Mannetje hoor.
Je ergert je? Ach, ik ben er ook geen fan van maar ze staan er vrij in...incl. Kimi en Alonso... ;)

Naah, ik erger me er niet aan.

Het valt me gewoon op. Ze rijden dan die auto's naar binnen en staan iets van anderhalve minuut later klaar voor de foto. In die hele korte tijd is hij dan nog ff teruggelopen naar zijn box om zijn bril op te zetten voor de foto, die overigens in de schaduw werd genomen.

Daar erger ik me niet aan, moet ie zelf weten, maar dan denk ik wel: man, je komt net uit de auto en het eerste waar je aan denkt met al die adrenaline nog in je lijf is je zonnebril (lees: imago). Ik vind dat gewoon suf.

het is toch iets anders dan iemand die zijn vinger de lucht in steekt

SDG

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2013 - 15:20:21
Naah, ik erger me er niet aan.

Het valt me gewoon op. Ze rijden dan die auto's naar binnen en staan iets van anderhalve minuut later klaar voor de foto. In die hele korte tijd is hij dan nog ff teruggelopen naar zijn box om zijn bril op te zetten voor de foto, die overigens in de schaduw werd genomen.

Daar erger ik me niet aan, moet ie zelf weten, maar dan denk ik wel: man, je komt net uit de auto en het eerste waar je aan denkt met al die adrenaline nog in je lijf is je zonnebril (lees: imago). Ik vind dat gewoon suf.

In de Indycars hebben ze dat nog een stuk erger. Daar zetten ze soms bij wijze van spreken al hun zonnebril op terwijl ze nog niet half uit de auto zijn.

Gerard

Citaat van: robbert op 11 mei 2013 - 15:51:33
Citaat van: Jeroen op 11 mei 2013 - 15:20:21
Citaat van: Franky R. op 11 mei 2013 - 15:16:01
Citaat van: Jeroen op 11 mei 2013 - 15:07:19
Tjonge, toch maar weer snel een stoer mannig zonnebrilletje op voor de foto, Lewis. Mannetje hoor.
Je ergert je? Ach, ik ben er ook geen fan van maar ze staan er vrij in...incl. Kimi en Alonso... ;)

Naah, ik erger me er niet aan.

Het valt me gewoon op. Ze rijden dan die auto's naar binnen en staan iets van anderhalve minuut later klaar voor de foto. In die hele korte tijd is hij dan nog ff teruggelopen naar zijn box om zijn bril op te zetten voor de foto, die overigens in de schaduw werd genomen.

Daar erger ik me niet aan, moet ie zelf weten, maar dan denk ik wel: man, je komt net uit de auto en het eerste waar je aan denkt met al die adrenaline nog in je lijf is je zonnebril (lees: imago). Ik vind dat gewoon suf.

het is toch iets anders dan iemand die zijn vinger de lucht in steekt
;D

Gerard

Ben heel benieuwd hoelang de Mercedessen morgen vooraan blijven rijden!! Brawn gaf al aan dat de banden nog steeds niet onder controle zijn... Hoop dat Vettel eens niet zo best scoort.. )voor het kampioenschap is dat wel zo leuk) ;-)

SDG

Citaat van: SDG op 11 mei 2013 - 15:57:15


In de Indycars hebben ze dat nog een stuk erger. Daar zetten ze soms bij wijze van spreken al hun zonnebril op terwijl ze nog niet half uit de auto zijn.



Skip naar 07:20 en zie dat ik nog niet eens overdreef.

robbert

Citaat van: SDG op 12 mei 2013 - 00:01:13
Citaat van: SDG op 11 mei 2013 - 15:57:15


In de Indycars hebben ze dat nog een stuk erger. Daar zetten ze soms bij wijze van spreken al hun zonnebril op terwijl ze nog niet half uit de auto zijn.



Skip naar 07:20 en zie dat ik nog niet eens overdreef.

er heeft toch niemand gezegd dat je overdreef...

SDG

Citaat van: robbert op 12 mei 2013 - 00:06:52
er heeft toch niemand gezegd dat je overdreef...

Dat was ook eerder retorisch bedoeld, he...  ;)

0634

Ik vind het heel raar. Nog ff en ze doen hun zonnebrilletje op tijdens de race.

Sabai

Lol  ik doe eigenlijk altijd een zonnebril onder mijn helm tijdens het karten. heb geen geld voor dure vizieren en het gaat prima.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 09:22:58
Ik vind het heel raar. Nog ff en ze doen hun zonnebrilletje op tijdens de race.

Had Bourdais niet al een bril met van dat speciaal glas dat bij zon automatische verandert naar een donkere tint?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Ja, maar Bourdais had een bril nodig om goed te kunnen zien, niet als fashionstatement.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 10:44:44
Ja, maar Bourdais had een bril nodig om goed te kunnen zien, niet als fashionstatement.

Ja dat wist ik ook wel  ;) hij was gewoon de eerte die in mij opkwam  :P

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

f1 piloten zijn toch mietjes é, direct nadat ze uit de wagen stappen moeten ze hun zonnebrilletje aanhebben. Ze kunnen niet tegen de zon. ;D

Maikel0230

Mercedes zou wel eens aan het bluffen kunnen zijn. Het hele weekend was het er maar erg stil. De updates waren volgens Hamilton niet zo geweldig. De rondetijden waren niet zo heel goed maar toch beter dan voorheen op de long runs. We werken aan race set up dit keer zei Lauda. Tijdens de kwalificaties staan ze ineens P1 en P2. Vrij onverwacht want de meeste mensen leken verbaast in de Mercedes box. Misschien hebben ze inderdaad een set up voor de race? Dan nog zie ik hen niet vooraan finishen vandaag, ze zullen misschien wat meer snelheid hebben (zeker tegen het einde van de race) maar de long runs van Ferrari en zeker Lotus waren indrukwekkend. Ik zou zelfs durven stellen dat Red Bull niet op het podium zal staan vandaag.

Het kan nog alle kanten uit! In ieder geval wens ik iedereen een leuke race toe want ik ga nu vertrekken naar mijn grootouders om daar te gaan genieten van de race. Kijk ze!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25