Round 5: Circuit de Catalunya, Spain

Gestart door Super Seb, 21 april 2013 - 17:44:48

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege in Spanje?

Vettel
Kimi
Alonso
Hamilton
Webber
Grosjean
Massa
Rosberg

0634

Oooooo, tja.... suf. In Nederland schrijf je dat inderdaad ook met een dubbele 3 ;D ;D

Super Seb

Zet voor komende race de centjes op Alonso. Ongetwijfeld getergd na Bahrein en wil hij nog meedoen voor de titel zullen er wat punten behaald moeten worden. Daarnaast is het een thuiswedstrijd. Maakt altijd wat speciale krachten vrij.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Maikel0230

#17
Ik ben eens benieuwd wat Barcelona gaat geven dit jaar. De meeste teams en coureurs kennen deze baan als hun broekzak en set-up problemen zal niemand hier hebben. Normaal maak altijd een voorspelling voor de GP maar voor deze zal dat wat moeilijker worden. Ik denk niet dat een bepaalde auto hier sneller zal zijn als de andere. Hoe warm het zal zijn dat zou nog wel eens dingen kunnen veranderen maar voor de rest verwacht ik zeker dat Alonso een extraatje eruit zal persen.

En natuurlijk de vraag die op ieders lippen zal gebrand staan: 'Gaan de updates bij McLaren enige impact hebben?' Ik kijk er zeker naar uit. Ik ben ook benieuwd wat ze bij Toro Rosso gaan doen: bevestigen of verzuipen. Ricciardo leek gelanceerd na die puike prestatie in China maar Bahrein was daartegen weer niet om over naar huis te spreken (nu Vergne was ook nergens in die race).
:D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Ik zet mijn geld ook op Alonso  :)

Ben ook benieuwd wat Van der Garde kan nu ook dezelfde update als Pic krijgt bij Caterham...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


rafael25


0634

Onmogelijk. Echt. Gaat niet gebeuren. Lotus heeft de enige race die het dit jaar gaat winnen reeds in de knip.

Charrel

FP1 onderweg! Het heeft geregend dus ze begonnen op intermediates.

Ik ben benieuwd hoe de updates op de Caterham het gaan doen en hoe Giedo ermee presteerd. Bijna de hele auto is nieuw zo te zien. Kovalainen zit in de auto van Pic, hij heeft met nog 30 min te gaan alleen installation lap gedaan; er is een probleem met de auto.

Maikel0230

Resultaten FP1



Laatste 25 minuten werd de baan droger en droger dus dit is absoluut geen representatief resultaat.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

jende

Ik heb na de eerste paar ronde in de vrije training snel ff wat geld ingezet op alonso.
Achteraf gezien goed gezien ik heb ingezet met een quote van 3,50 en deze nu al is gezakt naar 2,75 ;p

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 mei 2013 - 19:20:51
Onmogelijk. Echt. Gaat niet gebeuren. Lotus heeft de enige race die het dit jaar gaat winnen reeds in de knip.
Hahaha, je zei ook dat Kimi geen comeback moest maken... :P
;)


Charrel

VT2 voorbij: Vd Garde 19e voor Bianchi, Pic en Chilton op een droge baan. Ik zeg goede zaak, ook al zegt een VT meestal niet veel; je kan er maar beter voor zitten.

0634

Citaat van: Franky R. op 10 mei 2013 - 11:52:30
Citaat van: Jeroen op 08 mei 2013 - 19:20:51
Onmogelijk. Echt. Gaat niet gebeuren. Lotus heeft de enige race die het dit jaar gaat winnen reeds in de knip.
Hahaha, je zei ook dat Kimi geen comeback moest maken... :P
;)

Denk jij dat Lotus de wedloop met de grote teams vol kan gaan houden dan?

0634

Vetteltje toch weer het rapst. Ze hebben het bij Red Bull toch altijd weer lekker voor elkaar hoor. Ik gun Vettel verder alles hoor, maar hoop toch dat hij slecht scoort dit weekeinde. Niet om hem, van mij mag hij best de titel pakken, maar meer omdat de strijd in het WK wel spannend moet blijven. Zou hij weer winnen en Alonso matig scoren, dan wordt het gat al aardig groot.

En de rest, zie ik niet als titelkandidaat. Althans, niet serieus. Raikkonen deed op papier vorig jaar ook heel lang mee, maar was op de baan gewoon niet snel genoeg om echt serieus mee te doen. Dat vrees ik voor Lotus nu ook een beetje, en voor Merc.