Round 5: Circuit de Catalunya, Spain

Gestart door Super Seb, 21 april 2013 - 17:44:48

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege in Spanje?

Vettel
Kimi
Alonso
Hamilton
Webber
Grosjean
Massa
Rosberg

0634

Citaat van: Franky R. op 12 mei 2013 - 19:17:29
Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 19:14:20
Klopt. Maar Rosberg is geen Senna en Alonso is geen DC. Bovendien deed Senna het alleen in de slotfase van de race. Ik zie Merc het niet een hele race lang doen, inclusief voorblijven bij de stops. Gaat um niet worden vrees ik.
Had ik het over Rosberg? :P :P :P  En Hamilton dan?
;) ;) ;)
Is ook geen Senna. Nog lang niet zelfs. ;)

Arthur

Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 19:54:58
Citaat van: Franky R. op 12 mei 2013 - 19:17:29
Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 19:14:20
Klopt. Maar Rosberg is geen Senna en Alonso is geen DC. Bovendien deed Senna het alleen in de slotfase van de race. Ik zie Merc het niet een hele race lang doen, inclusief voorblijven bij de stops. Gaat um niet worden vrees ik.
Had ik het over Rosberg? :P :P :P  En Hamilton dan?
;) ;) ;)
Is ook geen Senna. Nog lang niet zelfs. ;)

Al heeft hij 5 helmen in de kleur geel zo goed als Senna wordt hij nooit. [de vergelijking is al meer dan hem toekomt]. Het is niet meer dan een middelmatige rijder en dan houdt het toch echt op!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Daarmee doe je hem wel heel erg veel tekort hoor. Hamilton is een buitengewoon getalenteerd coureur, misschien wel de meest natuurlijk getalenteerde van allemaal.

Oké, hij haalt er niet uit tot nu toe wat er in zit, en hij is zeker (nog) niet een van de grootsten ooit, maar hem middelmatig noemen, slaat in mijn ogen nergens op.

Of je bent cynisch, dat kan ook en in dat geval heb ik niks gezegd ;).

Arthur

Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 20:02:04
Daarmee doe je hem wel heel erg veel tekort hoor. Hamilton is een buitengewoon getalenteerd coureur, misschien wel de meest natuurlijk getalenteerde van allemaal.

Oké, hij haalt er niet uit tot nu toe wat er in zit, en hij is zeker (nog) niet een van de grootsten ooit, maar hem middelmatig noemen, slaat in mijn ogen nergens op.

Of je bent cynisch, dat kan ook en in dat geval heb ik niks gezegd ;).

Ik dacht even dat dit zou kunnen gebeuren... [vergelijk met Hamilton] maar ik doel natuurlijk op Rosberg [Hamilton zou inderdaad cynisch bedoeld zijn]  :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Ik vond het overigens triest om te zien bij de on board beelden hoe ze van hun gas gingen waar ze normaal al vol gas gaven in de bocht. Maar gelukkig gaat Pirelli de compounds aanpassen vanaf Silverstone.Laten we hopen dat er dan weer over racen gesproken kan worden ipv de banden.

0634

Citaat van: Arthur op 12 mei 2013 - 20:05:25
Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 20:02:04
Daarmee doe je hem wel heel erg veel tekort hoor. Hamilton is een buitengewoon getalenteerd coureur, misschien wel de meest natuurlijk getalenteerde van allemaal.

Oké, hij haalt er niet uit tot nu toe wat er in zit, en hij is zeker (nog) niet een van de grootsten ooit, maar hem middelmatig noemen, slaat in mijn ogen nergens op.

Of je bent cynisch, dat kan ook en in dat geval heb ik niks gezegd ;).

Ik dacht even dat dit zou kunnen gebeuren... [vergelijk met Hamilton] maar ik doel natuurlijk op Rosberg [Hamilton zou inderdaad cynisch bedoeld zijn]  :)

Nou ja, ook Rosberg is allesbehalve een middelmatige coureur, dus wat dat betreft gaat wat is daarnet zei nog steeds op.

robbert

Citaat van: Sabai op 12 mei 2013 - 20:09:30
Ik vond het overigens triest om te zien bij de on board beelden hoe ze van hun gas gingen waar ze normaal al vol gas gaven in de bocht. Maar gelukkig gaat Pirelli de compounds aanpassen vanaf Silverstone.Laten we hopen dat er dan weer over racen gesproken kan worden ipv de banden.

ja wie weet krijgen we weer een dominantie van redbull. Want dat was het enigste probleem van redbull: de banden!  De snelheid hebben ze, maar door de banden verliezen ze toch veel tijd ten opzichte van teams die wel kunnen omspringen met de slijtage van de banden, zoals lotus en ferrari

Arthur

Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 20:23:50
Citaat van: Arthur op 12 mei 2013 - 20:05:25
Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 20:02:04
Daarmee doe je hem wel heel erg veel tekort hoor. Hamilton is een buitengewoon getalenteerd coureur, misschien wel de meest natuurlijk getalenteerde van allemaal.

Oké, hij haalt er niet uit tot nu toe wat er in zit, en hij is zeker (nog) niet een van de grootsten ooit, maar hem middelmatig noemen, slaat in mijn ogen nergens op.

Of je bent cynisch, dat kan ook en in dat geval heb ik niks gezegd ;).

Ik dacht even dat dit zou kunnen gebeuren... [vergelijk met Hamilton] maar ik doel natuurlijk op Rosberg [Hamilton zou inderdaad cynisch bedoeld zijn]  :)

Nou ja, ook Rosberg is allesbehalve een middelmatige coureur, dus wat dat betreft gaat wat is daarnet zei nog steeds op.

Dat zij dan helaas zo....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

De banden van Alonso zagen er ook waardeloos uit.Hij had zelfs mazzel met die lekke band en deed niet voor niks 4 stops. En ook Massa reed half gas om te sparen.

SanderD

Feit is Ferrari een auto heeft gebouwd waarmee ze bovenin mee kunnen strijden. :)

Sabai

Citaat van: SanderAlonso op 12 mei 2013 - 20:59:22
Feit is Ferrari een auto heeft gebouwd waarmee ze bovenin mee kunnen strijden. :)


Gelukkig wel voor ze net als RBR en Lotus :)

Gerard

Dat van die lekke band is overigens ontkend door ferrari, las ik op Twitter... Ik heb er ook niets van gezien/gemerkt tijdens de race...

Matthijs

Geen lekke band, maar een langzaam leeglopende band, klein verschil.

Sabai

Citaat van: Matthijs op 13 mei 2013 - 12:56:04
Geen lekke band, maar een langzaam leeglopende band, klein verschil.


lijkt mij dan nog steeds een lekke band als hij leeg loopt of het nou snel of langzaam is. lek is lek en kan niet half lek zijn toch ?  ;)

Kootje

Nee ..... misschien was het wel 'n lek ventiel? ???


:P ;D