Round 5: Circuit de Catalunya, Spain

Gestart door Super Seb, 21 april 2013 - 17:44:48

« vorige - volgende »

Wie pakt de zege in Spanje?

Vettel
Kimi
Alonso
Hamilton
Webber
Grosjean
Massa
Rosberg

Super Seb



Baanlengte: 4.655 km

Vrij 10 Mei 2013
VT1   10:00 - 11:30
VT2   14:00 - 15:30

Zat 11 Mei 2013
VT3 11:00 - 12:00
Qua 14:00

Zon 12 Mei 2013
Race   14:00

Winnaar 2012: Pastor Maldonado, Williams F1

Snelste ronde:   1:20.981 (Mark Webber, Red Bull, 2011)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Oh god. Het duurt nog zo lang. Ik kan nu al niet meer wachten.

Kootje

Wow, jij bent er snel bij Super Seb. Bahrein is nog niet koud voorbij offuh ......  ;)


Om toch maar 'n antwoord op je poll te geven, de winnaar van vorig jaar zal 't niet worden denk ik zo, dus euh .... Maldonado valt af. Eigenlijk gaat het dit seizoen tussen Vettel en Alonso met Kimi als 3e hond, en zoals je weet .... waar 2 honden vechten om 'n been .....

Dus euh ..... KIMI !!!

Super Seb

Inderdaad Kootje, afgelopen race heb jij later de starttijden nog toegevoegd en dat bracht me op het idee voor een nieuw opzetje. Gelijk dus maar even geprobeerd.  :)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Kootje

Leuk gedaan zo met dat plattegrondje etc. Wellicht de nieuwe standaard?  ;)

0634

Alonso gaat in zijn eigen land keihard terugslaan en zal winnen. Vettel raakt in de kling met Hamilton en zal de strijd te vroeg moeten staken, maar na afloop fulmineren over de Brit in de media. Hamilton zal uiteraard terug twitteren dat Vettel niet helemaal spoort.

Button zal ondertussen met flinke updates als derde, na Kimi Raikkonen, het podium mogen beklimmen. Perez lijkt lange tijd mee te kunnen klappen met zijn teamgenoot, maar eindigt in het grind na een stevig robbertje knokken met Grosjean, die daardoor terugvalt naar P10 en het laatste WK punt nog net mee kan nemen naar Frankrijk. Na afloop zullen Whitmarsh en Button gezamenlijk roepen dat Perez nou eens rustiger aan moet doen en Perez die het nu ook echt niet meer weet barst voor de rollende camera's van de BBC in tranen uit. Suzi Perry legt hem troostend aan haar buste.

Webber snijdt in de eerste bocht zijn achterband stuk op de voorvleugel van Massa en wappert woest met zijn gebalde vuist uit de cockpit. Massa zal later in de media slissen dat hij niet ssssnapte wat Webber daar deed.

Rosberg, gestart vanaf P3, laat andermaal zien een onmiskend talent te hebben om tijdens de race steeds verder naar achteren te gaan. Pas als hij Van der Garde ziet rondhobbelen schrikte Der Nico wakker en eindigt nog net in de top 20, achter Max Chilton, die na de race zijn wagen parkeert en zich wezenloos schrikt als hij Rosberg voor het eerst van zijn leven van dichtbij ziet.

Kootje

Nou .... lekker dan weer Jeroen. Je hebt alles al verklapt. Wat moet ik nu kijken op die saaie Zondagmiddag in Mei?

0634

Er schijnt waterpolo te zijn. De Natte Kranten tegen de Zweterige Zwemmers, direct duel om de titel.

Kootje


Gerard

Ik HOOP op Kimi!!! Om het kampioenschap spannend te houden... En... Inderdaad SuperSeb, je bent er wel heel vroeg bij .;)

Mooie voorbeschouwing, dat sowieso!!

SDG

Citaat van: Fabian op 21 april 2013 - 17:48:15
Oh god. Het duurt nog zo lang. Ik kan nu al niet meer wachten.

Dat het maar snel half juni is, dan ben ik er zelf weer voor de motoren.  ;)

T.Nuvolari

Mei is al goed genoeg, juni is de maand dat er een dubbele 3 staat op mijn paspoort en dat mag nog even wegblijven.

0634

Eh... wat is een dubbele 3 op je paspoort?

Arthur

Citaat van: M@rc op 22 april 2013 - 16:33:31
Mei is al goed genoeg, juni is de maand dat er een dubbele 3 staat op mijn paspoort en dat mag nog even wegblijven.

Zijn leeftijd kan het nooit zijn als je de vijftig al gepasseerd bent  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel