Bahrein: Man van de Race

Gestart door 0634, 21 april 2013 - 15:44:05

« vorige - volgende »

wie was de beste?

Vettel
4 (16.7%)
Kimi
2 (8.3%)
Grosjean
2 (8.3%)
Di Resta
1 (4.2%)
Lewis
0 (0%)
Perez
13 (54.2%)
Webber
0 (0%)
Alonso
2 (8.3%)
Rosberg
0 (0%)
Button
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

0634

Ik ga voor Perez: genoten van hem.

0634

Ook dikke complimenten voor de Lotussen, Di Resta en Lewis. Ook Alonso trouwens, die goed terug kwam.

jende

Eindelijk laat perez zien waarom ik wat geld op hem heb ingezet.
Ik kan niet wachten tot de upgrades in barcelona!

Franky R.

Ook ik stem op Perez! Hij heeft goed geluisterd naar Whitmarsh...Speciale vermelding voor Alonso. Die gifbeker bleek een gifvat te zijn. Puur op karakter naar P8 gereden!

Kootje

Na enige twijfel, toch ook maar voor Perez gegaan. Prachtig om te zien hoe hij schijt had aan grote jongens als Button, Alonso en Webber. Voorlopig zijn de criticasters (waaronder ikzelf) weer even stil. Van hero naar zero tot hero.


Eervolle vermeldingen voor de ongenaakbare Vettel, de DRS loze Alonso die zich knap terugknokt vanaf P17, DiResta die zich eindelijk eens onderscheidde en toch ook voor Rosberg die ondanks zijn teloorgang vocht voor elke meter en nimmer de moed opgaf.

Wings

Als je geen schijt aan deze mannen hebt hoor je niet in een McLaren thuis. Maar hij heeft me positief verrast.

rafael25

Alonso (zonder DRS) toch 8plaats

Fabian

Ik ga ook voor Perez. Vandaag echt genoten van Perez in de McLaren. Ook Alonso knap zonder DRS naar plaats acht. Di Resta en Grosjean waren ook lekker bezig.

Edwin90

Grosjean, die komt ook uit een dalletje hoor. Verdiend podium en goed gereden gezien zijn kwalificatieplek.

rafael25

Hamilton laat zien dat hij de Mercedes wel naar voren kan rijden gedurende de race...maar toch heb ik gekozen voor Alonso!!

Nyoxios

Hoewel ik een echte Ferrari fan ben, heb ik deze keer toch voor Vettel gestemd, onhoudbaar vandaag. Valt niks van af te dingen!

ik baalde stevig van Alonso's vleugel probleem, maar heb toch genoten van zijn weg naar P8! verder vond ik Massa maar zwakjes..

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Edwin90

Met twee lekke banden is het ook niet vreemd dat je 'matig' eindigt. Maar Massa komt inderdaad op zo'n moment niet zo naar voren als Alonso doet.

Kootje

Precies, ook die had twee extra stops vanwege z'n DRS defect, maar die rijdt wel naar de punten.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 21 april 2013 - 16:17:11
Grosjean, die komt ook uit een dalletje hoor. Verdiend podium en goed gereden gezien zijn kwalificatieplek.
Grosjean? Dat lag dus duidelijk aan het chassis zoals hij dat eerder zei...Van een [mentale] dip heb ik weinig gezien. Dat was vorig jaar wel anders.

Arthur

De beste was Vettel [alleen omdat ie gewonnen heeft]. Meest attractieve was Perez. Werkelijk van genoten, gewoon aanvallen en dat hok laten staan. En ook gewoon bij Button, prima zo wil ik het zien, racen [geen treintjes]!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel