Bahrein: Man van de Race

Gestart door 0634, 21 april 2013 - 15:44:05

« vorige - volgende »

wie was de beste?

Vettel
4 (16.7%)
Kimi
2 (8.3%)
Grosjean
2 (8.3%)
Di Resta
1 (4.2%)
Lewis
0 (0%)
Perez
13 (54.2%)
Webber
0 (0%)
Alonso
2 (8.3%)
Rosberg
0 (0%)
Button
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Super Seb

Beste Wings en Arthur. Er bestaat officieel niet zoiets als de beste man van de race. Kortom, wie vinden jij/wij/ik de beste van de afgelopen race. Oftewel een persoonlijk mening. De gevechten van Perez en Button of de comeback van Alonso vind ik ook prachtig en diep respect voor. Maar als ik kies voor Vettel vanwege een foutloze race dan moet dat ook kunnen. Om dan te gaan spreken van prijs-je-favorietje-rijk lijkt me wat vreemd. Daarnaast is het ook apart omdat ik eerst word aangesproken op mijn mening, deze uitleg en vervolgens zou de kracht van dit topic verloren gaan omdat het Vettel verheerlijking gaat worden. Volgens mij is redelijk bekend dat ik Alonso de beste man van het veld vind.

Dat opgehelderd te hebben kunnen we nu weer verder met dit topic.........
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Wings

Citaat van: Jeroen op 21 april 2013 - 18:51:09
Citaat van: Arthur op 21 april 2013 - 18:29:09
Citaat van: Super Seb op 21 april 2013 - 18:23:32
Citaat van: Arthur op 21 april 2013 - 18:19:00
Citaat van: Super Seb op 21 april 2013 - 16:48:55
Vettel. Onwijs moeilijke keuze dit keer. Krijgt toch de voorkeur boven Perez en Alonso al zij het nipt. Absoluut foutloze race en je moet het toch maar doen, inhalen en zo'n grote voorsprong opbouwen.

Dit is waar Vettel het beste in is, vooraan beginnen en geen gevechten maar enkel rondetijden neersmijten. De enige concurrentie is je concentratie... "inhalen en zo'n grote voorsprong opbouwen" Hmmm, niet echt heel groots lijkt mij, dat kunnen ze allemaal met zo'n auto.

Brazilie 2012 bewijst het tegendeel. Ze kunnen het allemaal inderdaad zoals Webber al 2 jaar demonstreert  ;)

Mwoah, toen stond ie onder druk en ging al heel snel achterstevoren en daarna was het inhalen zonder richting aangeven en iedereen ging keurig opzij [rijdersbriefing] alsof er een ambulance met sirene aankwam  ;D

Maar terug naar vandaag; appeltje eitje natuurlijk en man of de race is hier enkel verheerlijking van ...  ;)
Vind ik wel overdreven. In Brazilie 12 reed Vettel gewoon geweldig.

De waarheid ligt in het midden. Vooropgesteld was het fantastisch hoe Vettel tegenslag omzet naar prestatie. Dat neemt niemand hem af. Iedereen die twijfelt of hij onder druk presteert mag je met mijn steun verwijzen naar Brazilië 2012. Absoluut mee eens. Maar ik begrijp Arthur ook. Natuurlijk is het wat zeurderig maar hij heeft een punt dat niemand de veel snellere Vettel in de weg gaat zitten. Het zou maar eens in tranen eindigen zeg! Om P12. Of van mijn part P8. Terwijl Vettel zoveel seconden sneller was. Veel weerstand kreeg hij niet in duels. Dus dat gevoel kan ik wel plaatsen ondanks dat ik deze niet deel.

Arthur

Uiteraard zijn al die topics relatief over wat men er wel en niet van vindt. Ieder heeft zijn mening en ik vind het allemaal prima. Nog even terug naar Vettel in 2012, zoals Wings zegt, NIEMAND [die geen deel uitmaakte van de strijd om het kampioenschap] wilde hem een strobreed in de weg leggen en daarom reed hij als de bliksem weer naar voren. En vandaag was het rondetijden neersmijten en snel weer onder douche! [Piece of cake]

Dat gezegd hebbende kunnen we weer verder met dit topic [no offence]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Maar dat is jouw mening. Anderen zien het anders. [no offence off course]

Nú kunnen we weer ontopic ;)

Kootje


0634

Brazilie 2012?

In welke tijd leeft jij, Kootje ;)?

Kootje

Dat vraag ik me ook weleens af Jeroen.  :D

Maar goed ..... het ging toch over Vettel?  Volgens Super Seb "the Man of the Match."  On-topic dus. ;)

0634


Wings

Citaat van: Super Seb op 21 april 2013 - 18:52:01
Beste Wings en Arthur. Er bestaat officieel niet zoiets als de beste man van de race. Kortom, wie vinden jij/wij/ik de beste van de afgelopen race. Oftewel een persoonlijk mening. De gevechten van Perez en Button of de comeback van Alonso vind ik ook prachtig en diep respect voor. Maar als ik kies voor Vettel vanwege een foutloze race dan moet dat ook kunnen. Om dan te gaan spreken van prijs-je-favorietje-rijk lijkt me wat vreemd. Daarnaast is het ook apart omdat ik eerst word aangesproken op mijn mening, deze uitleg en vervolgens zou de kracht van dit topic verloren gaan omdat het Vettel verheerlijking gaat worden. Volgens mij is redelijk bekend dat ik Alonso de beste man van het veld vind.

Dat opgehelderd te hebben kunnen we nu weer verder met dit topic.........

Ik ben het niet helemaal eens met de inhoud van het bovenstaande. Omdat Vettel niks anders doet dan zijn strategie afwerken. Ja, foutloos, knap, maar om dat te verkiezen boven rijders die veel meer doen dan alleen dat vind ik verheerlijkerij. Of je Alonso nu de beste vindt of niet. Dat staat er los van. Maar goed, let's agree to disagree. Die ene stem meer of minder brengt toch niks.

Gerard

Perez, liet eindelijk zn tanden zien.. eervolle vermelding voor di Resta...

Sabai

Grosjean heeft een puike race gereden na uit een dipje te zijn gekomen

T.Nuvolari

Na lang twijfelen op Alonso gestemd. Mooi resultaat zonder DRS en met 2 keer binnenkomen voor die flap.

Matthijs

Waarom deed Alonso zijn DRS open nadat hij al een keer met problemen binnen was gekomen? Daarmee sneed hij zichzelf in de vingers en kan daarom niet mijn man van de race zijn. Er zijn meerdere coureurs die in aanmerking komen, maar ik ga voor Perez. Goed gereageerd op de kritiek.

T.Nuvolari

Als een loodgieter zegt dat jou kraan gemaakt is en klaar voor gebruik, maar er spuit 's avonds terug water tegen je plafond... Volgens mij kan je het Alonso verhaal onder dezelfde noemer catalogeren.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 22 april 2013 - 14:49:41
Als een loodgieter zegt dat jou kraan gemaakt is en klaar voor gebruik, maar er spuit 's avonds terug water tegen je plafond... Volgens mij kan je het Alonso verhaal onder dezelfde noemer catalogeren.
En je punt is? Die loodgieter in jouw voorbeeld is dan incompetent, waar Ferrari gokte dat het met de hand terug buigen van de DRS afdoende zou zijn.


En bijgaand geef je zelf toe dat het systeem niet gerest is...