Scuderia Torro Rosso

Gestart door Iceman2012, 17 april 2013 - 17:33:18

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

#60
Kom nou Iceman, iedereen staat wel eens alleen met een mening en krijgt dan de volle laag van de rest. Frustrerend, ik kan er van meespreken. Je moet je wel bedeneken dat het maar een F1 forum is, niks meer niks minder. Zulke dingen zijn natuurlijk niet te vermijden als je een hoop Nederlanders in het forum dropt. :D

Iceman2012

Citaat van: M@rc op 19 april 2013 - 10:18:53
Kom nou Iceman, iedereen staat wel eens alleen met een mening en krijgt dan de volle laag van de rest. Frustrerend, ik kan er van meespreken. Je moet je wel bedeneken dat het maar een F1 forum is, niks meer niks minder. Zulke dingen zijn natuurlijk niet te vermijden als je een hoop Nederlanders in het forum dropt. :D
k vind het ook niet erg om alleen te staan, maar zoals het gisteren en eergisteren ging, zo hoeft het van mij niet meer. t is toch van de gekke dat iemand gaat zeggen dat iets niet klopt en dat ik dan maar moet gaan bewijzen dat het wel klopt?
En had ik het wel uitgelegd, dan had ik wel commentaar gekregen dat er een komma niet goed stond of iets anders wat totaal onbelangrijk is. En zo blijf je bezig.
t is idd maar een forum, maar ik zou hier voor mn plezier moeten zitten en dat heb ik er op deze manier echt niet meer aan. Dus ik ga voorlopig geen tijd meer steken in dit forum en zie nog wel of ik ooit nog terug kom.

Super Seb

Topic gaat bij deze op slot.
"Keep calm and ignore Multi-21....."