Round 4: Bahrain International Circuit

Gestart door Super Seb, 16 april 2013 - 14:55:03

« vorige - volgende »

GP Bahrain 2013 - Wie gaat er met de zege vandoor?

Alonso
9 (39.1%)
Massa
1 (4.3%)
Vettel
5 (21.7%)
Webber
1 (4.3%)
Hamilton
1 (4.3%)
Rosberg
0 (0%)
Kimi
6 (26.1%)
Grosjean
0 (0%)
Button
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Franky R.

Citaat van: lsnoeren op 21 april 2013 - 15:07:25
en weer problemen voor massa, gaat goed daar.
Je zou denken dat die bodemplaat snijdt in de banden... ???

lsnoeren

Wel leuk om te zien dat de nieuwe Caterham van Pic de naaste concurrenten eenvoudig voor blijft

Franky R.

Citaat van: lsnoeren op 21 april 2013 - 15:18:48
Wel leuk om te zien dat de nieuwe Caterham van Pic de naaste concurrenten eenvoudig voor blijft
Tot de volgende update van Marussia... :P
;)

SDG

Grosjean naar de derde plaats. We zijn op weg naar hetzelfde podium als vorig jaar...

Franky R.

Perez vs Alonso!!! Zelfs Ronald van Dam klonk enthousiast... :P :P :P ...voor even!


Super Seb

Hoppa! Wat een beest is het ook! Foutloos!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Yup. Jammer dat Alonso het potentieel van de Ferrari niet kon laten zien.

Sabai

Citaat van: Super Seb op 21 april 2013 - 15:44:48
Hoppa! Wat een beest is het ook! Foutloos!


Idd een waardig kampioen en erg agressief in zijn rijstijl en laat zien de laatste tijd de een na de andere mooie in haal acties zien.

Franky R.

Nou, de lastigste GP van het jaar is uit de weg...Maar die flauwekul met die trommelaars?! Huur dan authentieke Japanse Taiko-trommelaars in... ::)

Super Seb

Meezingend op de bank met het volkslied. Jammer voor Alonso, zonde voor zijn titelstrijd. Wel lekker voor de kansen van Seb.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Natuurlijk een puik resultaat voor Vettel en Red Bull, maar deze GP zal niet lang heugen bij de neutrale fan, IMHO.

Arthur

Citaat van: Franky R. op 17 april 2013 - 13:24:29
Citaat van: Arthur op 16 april 2013 - 23:51:06
Citaat van: Franky R. op 16 april 2013 - 23:46:28
Citaat van: Arthur op 16 april 2013 - 23:16:48
Ik zet m'n centen weer op Alonso en ga voor een 4 uit 4 [en die pittige Duvel van Franky ;D ]
;D ;D ;D


Welke? Uit het fles of van het borst... :D

Ik heb me zo bedacht dat er uit die borst ook wel een beste Duvel komt. En niets beter dan uit de BRON...  ;D
;) ;) ;)

Dat DRS van Alonso kost mij nu die pittige Duvel van Franky.... Tja, als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat meestal ook zo.. ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Citaat van: Franky R. op 21 april 2013 - 14:50:05
Citaat van: Fabian op 21 april 2013 - 14:37:02
Wordt een slechte race voor Ferrari. Alonso moet blij zijn als ie nog punten pakt. Denk dat Vettel onbedreigd gaat winnen. Vindt het een saaie race...
Wees blij dat jij de nabeschouwing niet hoeft te schrijven... :P :P :P
Nou ik ga der eentje schrijven voor m'n blog. Zie namelijk een heel mooi bruggetje ontstaan!

Kootje

Citaat van: Franky R. op 21 april 2013 - 15:52:46
Natuurlijk een puik resultaat voor Vettel en Red Bull, maar deze GP zal niet lang heugen bij de neutrale fan, IMHO.

Vond 'm wel leuk anders. De race was 'n aaneenschakeling van mooie gevechten, enige dat ontbrak was 'n gevecht om P1 en 'n paar mooie crashes.