Round 4: Bahrain International Circuit

Gestart door Super Seb, 16 april 2013 - 14:55:03

« vorige - volgende »

GP Bahrain 2013 - Wie gaat er met de zege vandoor?

Alonso
9 (39.1%)
Massa
1 (4.3%)
Vettel
5 (21.7%)
Webber
1 (4.3%)
Hamilton
1 (4.3%)
Rosberg
0 (0%)
Kimi
6 (26.1%)
Grosjean
0 (0%)
Button
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Franky R.

Ik wil een andere winnaar, dus ik zeg Webber. RBR heeft nog wat goed te maken tegenover hem. En dan doel ik op die onzin in China...

0634

Citaat van: robbert op 16 april 2013 - 17:37:12
Citaat van: Jeroen op 16 april 2013 - 17:12:35
Ik denk dat Raikkonen meer kans heeft dan Mercedes om eerlijk te zijn.

ja mijn gevoel gaat ook uit naar raikkonen, hij kan het best om met de banden
Ja, maar dat ligt ook aan de wagen denk ik. De Merc heeft meer moeite met de bandjes dan onze vrienden van Lotus.


Arthur

Ik zet m'n centen weer op Alonso en ga voor een 4 uit 4 [en die pittige Duvel van Franky ;D]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 16 april 2013 - 23:16:48
Ik zet m'n centen weer op Alonso en ga voor een 4 uit 4 [en die pittige Duvel van Franky ;D ]
;D ;D ;D


Welke? Uit het fles of van het borst... :D

Arthur

Citaat van: Franky R. op 16 april 2013 - 23:46:28
Citaat van: Arthur op 16 april 2013 - 23:16:48
Ik zet m'n centen weer op Alonso en ga voor een 4 uit 4 [en die pittige Duvel van Franky ;D ]
;D ;D ;D


Welke? Uit het fles of van het borst... :D

Ik heb me zo bedacht dat er uit die borst ook wel een beste Duvel komt. En niets beter dan uit de BRON...  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


Franky R.

Citaat van: Arthur op 16 april 2013 - 23:51:06
Citaat van: Franky R. op 16 april 2013 - 23:46:28
Citaat van: Arthur op 16 april 2013 - 23:16:48
Ik zet m'n centen weer op Alonso en ga voor een 4 uit 4 [en die pittige Duvel van Franky ;D ]
;D ;D ;D


Welke? Uit het fles of van het borst... :D

Ik heb me zo bedacht dat er uit die borst ook wel een beste Duvel komt. En niets beter dan uit de BRON...  ;D
;) ;) ;)

Maikel0230

Ik denk opnieuw Alonso. Die Ferrari ging zo goed in China. Het niveau en moraal zijn goed dus waarom niet?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 17 april 2013 - 16:48:24
Ik denk opnieuw Alonso. Die Ferrari ging zo goed in China. Het niveau en moraal zijn goed dus waarom niet?


Idd, waarom niet? Waar ik meer van opkijk is je nummer 2. ???

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 17 april 2013 - 17:00:26
Idd, waarom niet? Waar ik meer van opkijk is je nummer 2. ???

Ach ik dacht eens een wilde gok te doen want die Hulkenberg blijft me verbazen. Niemand had ook gedacht dat die Brazilie in die afwisslende omstandigheden zo goed uit de verf zou komen. Zijn Sauber C32 zit wat minder mee vrees ik  :-X

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Hij reed van de laatste vier races wel de meeste ronden aan de leiding. Ja, echt waar! :P

Enzo

Hulkenberg is echt lekker bezig inderdaad, vorig jaar ook al trouwens.
Die jongen verdient een goede auto volgend jaar, McLaren had hem beter kunnen aantrekken dan Perez imo.

Super Seb

Daar begint het wel op te lijken. Perez  is echt even geen schim meer van de verrassing van vorig seizoen. Ben ook wel benieuwd naar STR. Gaan Ricciardo/Vergne weer een sterke race rijden of zoals gewoonlijk weer in het middenveld.....
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 17 april 2013 - 19:55:06
Daar begint het wel op te lijken. Perez  is echt even geen schim meer van de verrassing van vorig seizoen. Ben ook wel benieuwd naar STR. Gaan Ricciardo/Vergne weer een sterke race rijden of zoals gewoonlijk weer in het middenveld.....
IMHO is Perez dat niet meer sinds hij bevestigd werd door McLaren. Ik vind het tevens opvallend dat er zo benadrukt wordt dat het verschil tussen Sauber en McLaren qua organisatie zo groot is...Ik bedoel, het gaat er bij beide teams er toch om dat je zo hard mogelijk gaat met de auto? Als ik Perez hoor, is het net alsof hij van een IBM naar een Apple is geswitcht... ???