Round 4: Bahrain International Circuit

Gestart door Super Seb, 16 april 2013 - 14:55:03

« vorige - volgende »

GP Bahrain 2013 - Wie gaat er met de zege vandoor?

Alonso
9 (39.1%)
Massa
1 (4.3%)
Vettel
5 (21.7%)
Webber
1 (4.3%)
Hamilton
1 (4.3%)
Rosberg
0 (0%)
Kimi
6 (26.1%)
Grosjean
0 (0%)
Button
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Gerard

Ik tip Alonso voor de pole, maar Kimi voor de winst :)

robbert

ik zou het niet weten wie er de pole zal nemen, en evenmin wie de race zou winnen. Ferrari maakt wel kans op een podium, zelfs op een overwinning. Zondag worden de punten verdeeld. Maar ik denk dat raikkonen aan het langste eind zal trekken.


Gerard

Lewis krijgt een nieiwr bak, 5 plaatsen naar achter opde startgrid...

Fabian

Citaat van: Gerard op 20 april 2013 - 12:08:43
Lewis krijgt een nieiwr bak, 5 plaatsen naar achter opde startgrid...
Ik was je al voor Gerard!  :) ;) ;) ;)

Gerard

#80
Hahaha precies gelijk gepost Fabian...
Weet je toevallig wat er is gebeurd in FP3? stond op twitter "na wat er gebeurd is in FP3".... ???

Fabian

Citaat van: Gerard op 20 april 2013 - 12:10:32
Hahaha precies gelijk gepost Fabian...
Sorry... :)
Hahaa. Geen probleem hoor. We waren er snel bij vandaag!

robbert

Citaat van: Gerard op 20 april 2013 - 12:10:32
Hahaha precies gelijk gepost Fabian...
Weet je toevallig wat er is gebeurd in FP3? stond op twitter "na wat er gebeurd is in FP3".... ???

hij had een klapband en dat zou de nodige beschadiging gebracht hebben aan de versnellingsbak

Fabian

Citaat van: robbert op 20 april 2013 - 12:26:55
Citaat van: Gerard op 20 april 2013 - 12:10:32
Hahaha precies gelijk gepost Fabian...
Weet je toevallig wat er is gebeurd in FP3? stond op twitter "na wat er gebeurd is in FP3".... ???

hij had een klapband en dat zou de nodige beschadiging gebracht hebben aan de versnellingsbak
Klopt precies! Staat er allemaal in Robbert!  ;)

0634

Niiiiiiiiiiiiiiicooooooooooooooooo goed gedaan!

En Massa, door de straffen van Webber en Lewis startend vanaf P4 op harde compounds! In de gaten houden morgen.

Edwin90

Strakke ronde voor Rosberg. Had met hem eigenlijk geen rekening gehouden voor pole. Massa wordt inderdaad een gevaarlijke morgen als hij de laatste stint op de medium band kan rijden.  8)

Een dubbel voor Ferrari morgen?

Gerard

Jajaja heel mooi! Ik vrees alleen dat hij het in de race niet volhoudt om vooraan te blijven... Helaas.... :'(

Franky R.

Ik ben meer onder de indruk van Massa...Start heel slim vanaf een mooie positie op mediums...Leuk vooruitzicht. En ben beneiuwd wat Webber en vooral Lewis brengen. Rosberg netjes naar pole, die ik ook niet voor hem had verwacht. Eerder Lewis of Alonso...

rafael25

Citaat van: Franky R. op 20 april 2013 - 14:27:06
Ik ben meer onder de indruk van Massa...Start heel slim vanaf een mooie positie op mediums...Leuk vooruitzicht. En ben beneiuwd wat Webber en vooral Lewis brengen. Rosberg netjes naar pole, die ik ook niet voor hem had verwacht. Eerder Lewis of Alonso...

Ik zie Massa nog wel verassen, een overwinning? weet ik toch niet!!

0634