Round 4: Bahrain International Circuit

Gestart door Super Seb, 16 april 2013 - 14:55:03

« vorige - volgende »

GP Bahrain 2013 - Wie gaat er met de zege vandoor?

Alonso
9 (39.1%)
Massa
1 (4.3%)
Vettel
5 (21.7%)
Webber
1 (4.3%)
Hamilton
1 (4.3%)
Rosberg
0 (0%)
Kimi
6 (26.1%)
Grosjean
0 (0%)
Button
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Kootje


Gerard

Het hele demonstreren is ook weer terug van weg geweest in Bahrein... 51 weken/ jaar hoor je er niets over, de F1 komt terug en voila....  :-\

Jehoentelaar

Tja, het is praktisch het enige evenement met enige internationale allure op dat eiland. Niet zo gek. :)

KVDracer

Citaat van: Franky R. op 18 april 2013 - 16:53:10
Citaat van: Iceman2012 op 18 april 2013 - 15:15:46
Citaat van: Jeroen op 18 april 2013 - 14:49:28
Sja, als Bianchi zo doorgaat dan lijkt het een done deal. Die is goed bezig hoor, die gast.
tja, maar bij FI waren ze niet geheel overtuigd en wie zegt ons hoe goed Chilton is??
FI was niet overtuigt van Bianchi tegenover Sutil...Dat is wel een verschilletje... ::)

Toch blijf ik denken dat bij de aanstelling van Sutil Mercedes er nogaltijd voor een stuk tussen zit. Zeker toen ze iets na zijn aanstelling naar buiten kwamen dat ze nog 5 jaar langer met Mercedes gaan verder doen.

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 18 april 2013 - 17:38:08
Citaat van: Iceman2012 op 18 april 2013 - 17:24:52
Citaat van: Franky R. op 18 april 2013 - 16:53:10
Citaat van: Iceman2012 op 18 april 2013 - 15:15:46
Citaat van: Jeroen op 18 april 2013 - 14:49:28
Sja, als Bianchi zo doorgaat dan lijkt het een done deal. Die is goed bezig hoor, die gast.
tja, maar bij FI waren ze niet geheel overtuigd en wie zegt ons hoe goed Chilton is??
FI was niet overtuigt van Bianchi tegenover Sutil...Dat is wel een verschilletje... ::)
nee, da's juist precies wat ik bedoelde.
Dat is niet wat je schreef...Zo kwam het van jou over alsof Bianchi helemaal niet zou overtuigen. Ik stel daartegen dat hij niet overtuigde in vergelijking met Sutil. Dat is het verschil.
ik zeg toch duidelijk 'niet geheel overtuigd' ?

0634

Je kan woordspelletjes gaan spelen, maar niet helemaal overtuigd zijn van iemand of niet overtuigd zijn van iemand tov Sutil is niet hetzelfde.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 18 april 2013 - 21:03:33
Je kan woordspelletjes gaan spelen, maar niet helemaal overtuigd zijn van iemand of niet overtuigd zijn van iemand tov Sutil is niet hetzelfde.
ach Jeroen, jij zou als woordkunstenaar toch beter moeten weten. Dr zit een heel wezenlijk verschil tussen 'niet geheel' en 'geheel niet'. En het ging tussen Bianchi en Sutil bij FI dus nogal logisch dat ik daar dan op doel, toch?

Gerard

Mensen,
Laten we nou AUB voor 1 x niet alle woordjes op een weegschaal leggen ,en het gewoon hebben over de race van aankomend weekend !
Waarom eindigt elk topic uit op een mugezifterij van hier tot Tokyo? sjezus, ik heb er steeds minder plezier in op dit forum :(

gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 18 april 2013 - 19:41:07
Het hele demonstreren is ook weer terug van weg geweest in Bahrein... 51 weken/ jaar hoor je er niets over, de F1 komt terug en voila....  :-\

Maar zouden deze demonstraties er niet altijd zijn? Bahrein is klein en krijgt weinig media aandacht...
En natuurlijk is de Formule 1 wel het evenement dat ervoor zorgt dat Bahrein in de spotlight staat.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 18 april 2013 - 22:37:20
Mensen,
Laten we nou AUB voor 1 x niet alle woordjes op een weegschaal leggen ,en het gewoon hebben over de race van aankomend weekend !
Waarom eindigt elk topic uit op een mugezifterij van hier tot Tokyo? sjezus, ik heb er steeds minder plezier in op dit forum :(

Ja precies, laten we het gezellig hebben en niet tot in den eeuwigheid over de punten en de komma's gaan discussiëren....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Citaat van: gloudiesaurus op 18 april 2013 - 22:51:50
Citaat van: Gerard op 18 april 2013 - 19:41:07
Het hele demonstreren is ook weer terug van weg geweest in Bahrein... 51 weken/ jaar hoor je er niets over, de F1 komt terug en voila....  :-\

Maar zouden deze demonstraties er niet altijd zijn? Bahrein is klein en krijgt weinig media aandacht...
En natuurlijk is de Formule 1 wel het evenement dat ervoor zorgt dat Bahrein in de spotlight staat.
Absoluut waar gloudiesaurus! En natuurlijk hebben die mensen gelijk dat ze nu, nu de hele wereldpers er weer is de aandacht naar hun toe trekken, maar ik heb er eigenlijk na de GP van vorig jaar niets meer over in het nieuws gezien... terwijl de situatie blijkbaar NIETS veranderd is... erg toch?

gloudiesaurus

Jep, en eigenlijk hebben ze nog wel een punt ook.
Ik bedoel die familie, die niet democratisch regeert, is steenrijk. En een groot gedeelte van de bevolking straatarm.
Ergens is er dan wat mis....

Het zou Bahrein sieren om democratie toe te laten ipv de boelen te onderdrukken.
Maar goed Ecclestone heeft hier geen boodschap aan, die ging destijds ook lekker in Zuid Afrika rijden in de tijd van de apartheid.
Alles voor het geld he  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Voor de mensen die de trainingen gaan kijken. Laat je niet foppen omdat de race in de middag verreden wordt. De training is al om negen uur morgenvroeg. De tweede training om één uur morgenmiddag.

0634

Sja, ik kijk zondag ook gewoon, maar eigenlijk zou de F1 zich niet met dit soort landen moeten inlaten.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 18 april 2013 - 23:15:13
Sja, ik kijk zondag ook gewoon, maar eigenlijk zou de F1 zich niet met dit soort landen moeten inlaten.

Dan kun je China ook wel schrappen....!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel