Round 4: Bahrain International Circuit

Gestart door Super Seb, 16 april 2013 - 14:55:03

« vorige - volgende »

GP Bahrain 2013 - Wie gaat er met de zege vandoor?

Alonso
9 (39.1%)
Massa
1 (4.3%)
Vettel
5 (21.7%)
Webber
1 (4.3%)
Hamilton
1 (4.3%)
Rosberg
0 (0%)
Kimi
6 (26.1%)
Grosjean
0 (0%)
Button
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Super Seb

Gek genoeg klopt je vergelijking wel Franky, of werk je zelf niet op een Mac?  ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 17 april 2013 - 20:09:10
Gek genoeg klopt je vergelijking wel Franky, of werk je zelf niet op een Mac?  ;)
Ooit geprobeerd, heb er nu nog nachtmerrie's van... :o

Jozef

Ik heb eens gek gedaan met m'n stem. Felipe Massa is dit seizoen weer beter op dreef dan in de voorbije jaren, en in zijn goede jaren was hij een paar keer unstoppable in Bahrein. Dus mijn stem gaat naar Massa!

Leuk weetje is trouwens dat er twee heren zijn die deze GP meer dan een keer wisten te winnen. Deze twee rijden allebei bij Ferrari...

rafael25

Citaat van: Jozef op 17 april 2013 - 21:17:20
Ik heb eens gek gedaan met m'n stem. Felipe Massa is dit seizoen weer beter op dreef dan in de voorbije jaren, en in zijn goede jaren was hij een paar keer unstoppable in Bahrein. Dus mijn stem gaat naar Massa!

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=48970

Edwin90

Citaat van: Jozef op 17 april 2013 - 21:17:20
Ik heb eens gek gedaan met m'n stem. Felipe Massa is dit seizoen weer beter op dreef dan in de voorbije jaren, en in zijn goede jaren was hij een paar keer unstoppable in Bahrein. Dus mijn stem gaat naar Massa!

Leuk weetje is trouwens dat er twee heren zijn die deze GP meer dan een keer wisten te winnen. Deze twee rijden allebei bij Ferrari...

Ik hoop met je mee!  :)

0634

Sja, als Bianchi zo doorgaat dan lijkt het een done deal. Die is goed bezig hoor, die gast.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 18 april 2013 - 14:49:28
Sja, als Bianchi zo doorgaat dan lijkt het een done deal. Die is goed bezig hoor, die gast.
tja, maar bij FI waren ze niet geheel overtuigd en wie zegt ons hoe goed Chilton is??

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 18 april 2013 - 15:15:46
Citaat van: Jeroen op 18 april 2013 - 14:49:28
Sja, als Bianchi zo doorgaat dan lijkt het een done deal. Die is goed bezig hoor, die gast.
tja, maar bij FI waren ze niet geheel overtuigd en wie zegt ons hoe goed Chilton is??
FI was niet overtuigt van Bianchi tegenover Sutil...Dat is wel een verschilletje... ::)

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 18 april 2013 - 16:53:10
Citaat van: Iceman2012 op 18 april 2013 - 15:15:46
Citaat van: Jeroen op 18 april 2013 - 14:49:28
Sja, als Bianchi zo doorgaat dan lijkt het een done deal. Die is goed bezig hoor, die gast.
tja, maar bij FI waren ze niet geheel overtuigd en wie zegt ons hoe goed Chilton is??
FI was niet overtuigt van Bianchi tegenover Sutil...Dat is wel een verschilletje... ::)
nee, da's juist precies wat ik bedoelde.

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 18 april 2013 - 17:24:52
Citaat van: Franky R. op 18 april 2013 - 16:53:10
Citaat van: Iceman2012 op 18 april 2013 - 15:15:46
Citaat van: Jeroen op 18 april 2013 - 14:49:28
Sja, als Bianchi zo doorgaat dan lijkt het een done deal. Die is goed bezig hoor, die gast.
tja, maar bij FI waren ze niet geheel overtuigd en wie zegt ons hoe goed Chilton is??
FI was niet overtuigt van Bianchi tegenover Sutil...Dat is wel een verschilletje... ::)
nee, da's juist precies wat ik bedoelde.
Dat is niet wat je schreef...Zo kwam het van jou over alsof Bianchi helemaal niet zou overtuigen. Ik stel daartegen dat hij niet overtuigde in vergelijking met Sutil. Dat is het verschil.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 18 april 2013 - 16:53:10
FI was niet overtuigt van Bianchi tegenover Sutil...Dat is wel een verschilletje... ::)

En blijkbaar ook al niet tov DiResta. Ook bij zijn komst is Bianchi al eens te licht bevonden. Ik denk zelf dat Bianchi nu zéér goed uit de verf lijkt te komen omdat hij het maximale uit de Marussia weet te halen en teamgenoot Chilton 'n complete pannenkoek is. Had Glock daar nog gezeten, dan had Bianchi denk ik minder goed voor de dag gekomen. Begrijp me niet verkeerd hoor ... hij doet 't tot nog toe echt niet slecht. Maar het verschil tussen hem en z'n waardeloze teamgenoot doet denken dat we hier met 'n supertalent te maken hebben. Iets wat hij imo niet is.

Fabian

Als Chilton n complete pannenkoek is, wat is Giedo dan? Die heeft af en toe nog moeite om Chilton voor te blijven.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 18 april 2013 - 14:49:28
Sja, als Bianchi zo doorgaat dan lijkt het een done deal. Die is goed bezig hoor, die gast.
In één stap van Marussia naar Ferrari? Lijkt me een grote gok van Ferrari als ze dat zo zouden aanpakken. Zelfs Alonso mocht in 2002 niet instappen bij Renault, hij mocht eerst een jaartje testrondjes gaan rijden na zijn opmerkelijke seizoen bij Minardi. Met Massa was het hetzelfde verhaal in 2003. Met het testverbod is dat uiteraard geen optie voor Bianchi, maar het lijkt me dat Ferrari hem dan eerst nog een jaartje bij een middenmoter zal willen stallen (waarbij ik dan meteen aan Sauber denk).

Anyway, ik weet niet waarom we in deze discussie beland zijn in deze topic, dit is eerder iets voor het Silly Season-topic...

Kootje

Citaat van: Fabian op 18 april 2013 - 18:03:06
Als Chilton n complete pannenkoek is, wat is Giedo dan? Die heeft af en toe nog moeite om Chilton voor te blijven.

Dat ligt meer aan de auto dan aan Giedo zelf. Ook Pic kan hem amper voorblijven, en die heeft al 'n jaar F1 ervaring. Het feit dat Chilton zich in dezelfde gelederen ophoud als de twee Caterham coureurs is voor mij juist de bevestiging dat hij 'n complete pannenkoek is.

Fabian

Citaat van: Kootje op 18 april 2013 - 18:10:43
Citaat van: Fabian op 18 april 2013 - 18:03:06
Als Chilton n complete pannenkoek is, wat is Giedo dan? Die heeft af en toe nog moeite om Chilton voor te blijven.

Dat ligt meer aan de auto dan aan Giedo zelf. Ook Pic kan hem amper voorblijven, en die heeft al 'n jaar F1 ervaring. Het feit dat Chilton zich in dezelfde gelederen ophoud als de twee Caterham coureurs is voor mij juist de bevestiging dat hij 'n complete pannenkoek is.
Zo kun je het ook bekijken! Een complete pannenkoek is het denk ik niet. Hij kan echt wel racen. Chilton is geen Badoer in ieder geval.