Danktopic voor Jeroen

Gestart door gloudiesaurus, 14 april 2013 - 23:34:02

« vorige - volgende »

Super Seb

Beste Jeroen,

Ondanks mijn korte tijd hier bij jullie op GPpits heb ik je columns altijd met veel plezier gelezen. Dank daarvoor! Wie er ook in jouw voetsporen mag treden, het zal een beste uitdaging zijn.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Kootje

Citaat van: Super Seb op 16 april 2013 - 08:04:50
Beste Jeroen,

Ondanks mijn korte tijd hier bij jullie op GPpits heb ik je columns altijd met veel plezier gelezen. Dank daarvoor! Wie er ook in jouw voetsporen mag treden, het zal een beste uitdaging zijn.


Een uitdaging die je graag aangaat? ???

Super Seb

Bovenstaande post was vanochtend bij de koffie. Het balletje is pas later vanochtend gaan rollen. Daarnaast, there's no I in teamwork!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Edwin90

Citaat van: Super Seb op 16 april 2013 - 16:58:18
Daarnaast, there's no I in teamwork!

Deze opmerking gaat wel mank vergeleken bij je Avatar en onderschrift!  ;)

Grapje toch... :D

Super Seb

Geniale opmerking! Tranen springen in m'n ogen! Ik ga me wel even stil in een hoekje zitten schamen.  ;D ;D ;D ;D
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Arthur op 15 april 2013 - 18:37:25


Tja, een paar leuke stukjes schrijven lukt me wel -denk ik.......-  [zoals je beschrijft] maar om dat telkens opnieuw te [kunnen] doen met een steeds nieuwe verfrissende creativiteit en dito onderwerpen.... en die dus iedereen leuk blijft vinden.... is een ander verhaal.

Misschien is rouleren [auteurs] een idee?
Zoals Jeroen schreef kan ik [helaas] ook niet hoor! Ik ben meer van het 'onderzoeksjournalistiek' of analyses. ;)

Arthur

Citaat van: Franky R. op 16 april 2013 - 18:33:01
Citaat van: Arthur op 15 april 2013 - 18:37:25


Tja, een paar leuke stukjes schrijven lukt me wel -denk ik.......-  [zoals je beschrijft] maar om dat telkens opnieuw te [kunnen] doen met een steeds nieuwe verfrissende creativiteit en dito onderwerpen.... en die dus iedereen leuk blijft vinden.... is een ander verhaal.

Misschien is rouleren [auteurs] een idee?
Zoals Jeroen schreef kan ik [helaas] ook niet hoor! Ik ben meer van het 'onderzoeksjournalistiek' of analyses. ;)

Ach, ik zou best willen maar of er iets leuks|zinnigs uitkomt....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel