Danktopic voor Jeroen

Gestart door gloudiesaurus, 14 april 2013 - 23:34:02

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Onze zeer gewaardeerde collega Jeroen is vandaag gestopt als redactielid van GPPits  :)

CitaatVandaag viert collega Jeroen Scholte zijn 42ste verjaardag. Een reden tot feesten in huize Scholte natuurlijk, maar toch is het voor GPPits.net ook een droevige dag. Want Jeroen heeft besloten te stoppen als lid van de redactie. Aan onze hoofdredacteur Gloudemans de zware taak om het 'lijstje van de redactie' aan te passen.

Het idee dat Jeroen wilde stoppen was al een tijdje zachtjes aan het kietelen. Uit loyaliteit naar 'de pits' toe bleef de Ajax-fan de beslissing lang voor zich uitschuiven, maar nu is het knoop dus doorgehakt.

En de klap kwam hard aan. Edwin Scholten omschreef het zeer treffend; "Ai, Alonso verlaat Ferrari, Messi verlaat Barcelona! Alle respect voor je schrijfkunst Jeroen. Maar ook voor je beslissing! Het wordt een groot gat om op te vullen."

Erik 'Kootje' Koot: "Als de zin en motivatie compleet verdwenen is heeft aanblijven idd niet zo heel veel nut. Met tegenzin aan de slag gaan schiet niet op, zeker niet waar het 'n hobby betreft. Hobby's zijn nu eenmaal bedoeld ter ontspanning. Ik denk dat ik voor eenieder spreek dat we je zullen missen."

Fabian van Tiel: "Ik vind het heel erg jammer Jeroen, maar ik kan je keuze begrijpen. Ik genoot altijd van je nabeschouwingen en geschiedenisverhalen."

Peter Gloudemans: "Jammer dat Jeroen vertrekt! Maar ik ben blij dat wij de afgelopen jaren hier van zijn schrijftalent hebben kunnen genieten, want dat heeft hij zeker! De nabeschouwingen waren de pareltjes waarin ik op zondagavond kon genieten. Ik wens je het allerbeste Jeroen en wil je van harte bedanken voor je bijdrage en fijne samenwerking. Ik kom je wel weer tegen op het forum!"

Natuurlijk zijn de prioriteiten in je leven veranderd. Dat gebeurt bij iedereen, dus ik hoop zelf nog lang te kunnen schrijven. In ieder geval bedankt voor de lessen die ik uit je artikelen kon halen. Vaak moest ik grinniken om de mooie 'vondsten' en woordspelletjes gecombineerd met de actualiteit.

Je zei ooit dat je maar wat deed/schreef wat er in je opkwam en dat je niet snapte wat ik van je zou kunnen leren. Ieder van ons [de redactie] heeft zijn eigen herkenbare stijl, maar jouw stijl zag ik bijvoorbeeld ook in de artikels van Fabian.

Zo groot was jouw invloed, Jeroen Scholte! Ik wens jou en je gezin ook alles van het beste.

Namens de redactie en onze lezers,

Franky Rein

Onderstaand is het bericht van Jeroen aan de redactieleden.

    Het is spijtig om te moeten mededelen, maar na twee periodes van bij elkaar een jaar of vijf ga ik ermee stoppen als redactielid op de Pits.

    Reden: ik ben door allerlei andere activiteiten, waar ik wellicht ooit nog eens iets over zal vertellen, eenvoudig weg de motivatie verloren om te blijven schrijven.

    Ik heb een geweldige tijd gehad, ben trots op een aantal artikelen die ik geschreven heb en wil jullie allemaal danken voor de samenwerking en Peter in het bijzonder.

    Ik wil even benadrukken dat ik absoluut niet stop als actief forummer, zeker niet. Dit blijft een prachtige club mensen.

    Ieder veel geluk en plezier gewenst.

    Gr,
    Jeroen.

Om hem te "eren" leek het me leuk om van dit topic een soort van "bedankt topic" te maken. Hij verdiend want zonder Jeroen was Pits er misschien wel niet meer geweest!  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Tja, ik ben nog niet lang hier en maar weinig gelezen van zijn columns dus lastig te oordelen. Maar gezien zijn termijn zullen ze niet bar slecht [ ;)] geweest zijn. En een woord van dank doe ik graag [op zijn blauwe ogen dan maar...  :)] Hoe dan ook, Jeroen bedankt en leuk dat je op het forum blijft!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

De column's van Jeroen waren niet goed, ze waren fantastisch  ;)En zijn na - beschouwingen waren de parels, jammer... we zullen ze missen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 15 april 2013 - 00:07:22
De column's van Jeroen waren niet goed, ze waren fantastisch  ;)En zijn na - beschouwingen waren de parels, jammer... we zullen ze missen!

Nogmaals, ik ben te kort hier om te kunnen oordelen, maar als bewoordingen als Fantastisch en Parels genoemd worden doe ik Jeroen ongetwijfeld te kort. Dus; jammer dat hij stopt en natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

T.Nuvolari

42 en al met pensioen? Was de wettelijke pensioenleeftijd niet net verhoogd in jullie land?

Jeroen has a way with words, altijd aangenaam om te lezen. Spijtig!

Kootje

zeker spijtig, hopelijk komt hij ooit weer terug

Fabian

Het is inderdaad erg jammer dat Jeroen afscheid neemt als redactielid van de Pits. Zijn artikel waren altijd prachtig en aangenaam om te lezen. Gelukkig blijft ie wel actief op het forum!

Edwin90

Stiekem hopen we nu allemaal dat hij achter de schermen gewoon boeken aan het schrijven is!  :) Ik koop het eerste exemplaar!

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 15 april 2013 - 11:48:30
Stiekem hopen we nu allemaal dat hij achter de schermen gewoon boeken aan het schrijven is!  :) Ik koop het eerste exemplaar!
Ik ook. Dan wil ik er wel eentje met handtekening!

Kootje

zijn schrijfsels zijn er iig goed genoeg voor

Gerard


Charrel

Iedereen die een goede bijdrage aan deze website heeft bijgedragen verdient een bedankje!

Dus bedankt voor het mede mogelijk maken van GPPits! Ik heb (nog) niet veel gelezen van jou hand, maar de stukken die ik heb gelezen waren erg goed.. En gelukkig blijf je actief op het forum zo te zien!

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 15 april 2013 - 11:48:30
Stiekem hopen we nu allemaal dat hij achter de schermen gewoon boeken aan het schrijven is!  :) Ik koop het eerste exemplaar!
Jeroen zou dat makkelijk kunnen. Daar heeft hij wel de kwaliteiten voor... :)

Gerard

 ik neem aan dat Jeroen vanavond nog wel wil kunnen zitten.... KAn nog lastig worden met al die veren in z'n ....  ??? ;D

Nee hoor, het is je gegund Jeroen!! :)

0634

Een uitgever vinden valt niet mee, zonder ingang of naamsbekendheid heren. Lijkt mij niet reeel.

Anyway, dank voor de veren up my ass.