Round 3: Grand Prix China, Shanghai

Gestart door Super Seb, 03 april 2013 - 18:07:58

« vorige - volgende »

Wie gaat er met de zege vandoor?

Vettel
6 (24%)
Webber
0 (0%)
Alonso
14 (56%)
Massa
1 (4%)
Hamilton
2 (8%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (8%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Gerard

Bla bla bla.. ik heb de juiste winnaar voorspeld ;D

robbert

echt een schitterende overwinning van alonso. Heeft fantastisch gereden. Die ferrari is dus echt goed verbeterd. Jammer van webber, had dus echt het duel tussen  hem en vettel gezien :)

rafael25

vettel gaf toe dat die niet genoeg brandstof had voor nog een rondje, dus hamilton was sowieso derde geworden

0634

Bovendien gebeurt het maar zelden dat de wedstrijdleiding ineens besluit om er nog maar een rondje aan vast te plakken.

Jehoentelaar


Jozef

Citaat van: Jeroen op 14 april 2013 - 21:13:57
Bovendien gebeurt het maar zelden dat de wedstrijdleiding ineens besluit om er nog maar een rondje aan vast te plakken.

Droog ;D

Jozef

Ik vond ook dat Perez niets fout deed bij die actie, Kimi zat er hoegenaamd niet naast en het is wel een erg rare plek om buitenom te willen gaan, in een gat dat er bovendien niet eens is.

Webber zag er dom uit, al geloof ik wel zijn uitleg: op de beelden leek het ook alsof Vergne wel erg breed instuurde. Dus er was volgens mij even een gat, alleen was dat gat even snel weer verdwenen. En Webber kwam van veel te ver, dus eigen schuld, dikke bult. De gridstraf van 3 plaatsen is een kleine straf voor een klein ongelukje, ik kan me wel vinden in deze beslissing van de stewards.


T.Nuvolari

Webber vergist wel eens vaker in een tragere deelnemer. Toch spijtig voor de man, had tot Q2 een topweekend in het verschiet volgens mij.



Sabai

Ik moest wel lachen toen web er die domme actie maken en ik moest meteen aan coulthard denken die had ook soms van dat soort momentjes. Maar Coulthard ging er niet teveel op in helaas tijdens zijn commentaar tijdens de race . Ik denk dat enkele wel weten welk momentje ik bedoel  ;D

rafael25

Citaat van: Jeroen op 14 april 2013 - 21:13:57
Bovendien gebeurt het maar zelden dat de wedstrijdleiding ineens besluit om er nog maar een rondje aan vast te plakken.
Nou, Bedankt,hoor

rafael25

Iemand heeft dit aan mij gestuurd  >:( >:( >:( >:(

Fabian

Dat deed ie ook niet Rafael. Dit was zijn pitstoptijd!  ;) ;)

rafael25


Wings

Nagaan dat er nog meer in het vat zat bij Alonso...