Cijfer voor de race: China

Gestart door 0634, 14 april 2013 - 11:05:49

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
2 (10%)
8
9 (45%)
7
3 (15%)
6
3 (15%)
5
3 (15%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

0634

Vond het de leukste race zover: 8.

Kootje

Vond er, op de laatste 2 rondjes na, geen bal aan. Dankzij die laatste 2 rondjes toch nog net 'n 6je waard. :-X

Jehoentelaar


Iceman2012

qua tactiek een leuke race, verder weinig spanning en geen echte gevechten.

5

T.Nuvolari

Ik vond het een aangename race. Van mij krijgt ze een 9.

0634

Grappig is dat altijd, hoe mening zo verschillen. Ik vond het wel leuk, anderen niet. Terwijl ik me ook andersom wel eens verbaasde: waren er hier hoge cijfers, terwijl ik dacht: geen kloot aan.

Ieder zo zijn ding dus :).

Franky R.

Ik vond het wel een prima race...Genoeg gevechten gezien en de juiste portie drama voor oa. Webber, Sutil en Rosberg. En een spannend slot tussen HAM en Vettel.

En de FIA / stewards [waren] was weer eens lekker achterlijk bezig met hun 'investigation after the race'. Een acht van mij.

rafael25

Citaat van: Franky R. op 14 april 2013 - 11:41:55
Ik vond het wel een prima race...Genoeg gevechten gezien en de juiste portie drama voor oa. Webber, Sutil en Rosberg. En een spannend slot tussen HAM en Vettel.

En de FIA / stewards [waren] was weer eens lekker achterlijk bezig met hun 'investigation after the race'. Een acht van mij.
Volledig mee eens............

Fabian

Prima race. Veel gevechten. Ik vond dit de leukste race tot nu toe. Een 8!

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 14 april 2013 - 11:37:04
Grappig is dat altijd, hoe mening zo verschillen. Ik vond het wel leuk, anderen niet. Terwijl ik me ook andersom wel eens verbaasde: waren er hier hoge cijfers, terwijl ik dacht: geen kloot aan.

Ieder zo zijn ding dus :).
tja, was dit echt autoracen voor jouw gevoel??

0634

Citaat van: Iceman2012 op 14 april 2013 - 12:09:53
Citaat van: Jeroen op 14 april 2013 - 11:37:04
Grappig is dat altijd, hoe mening zo verschillen. Ik vond het wel leuk, anderen niet. Terwijl ik me ook andersom wel eens verbaasde: waren er hier hoge cijfers, terwijl ik dacht: geen kloot aan.

Ieder zo zijn ding dus :).
tja, was dit echt autoracen voor jouw gevoel??

Ik zag racewagens, een circuit, ik hoorde motorgeraas en ik zag Webber dom doen. Tja, volgens mij was het geen volleybal.

Arthur

Ach het zat er allemaal wel in maar het kwam er niet uit. Niet genoeg om er meer dan een 7 voor te geven.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 14 april 2013 - 12:09:53
Citaat van: Jeroen op 14 april 2013 - 11:37:04
Grappig is dat altijd, hoe mening zo verschillen. Ik vond het wel leuk, anderen niet. Terwijl ik me ook andersom wel eens verbaasde: waren er hier hoge cijfers, terwijl ik dacht: geen kloot aan.

Ieder zo zijn ding dus :) .
tja, was dit echt autoracen voor jouw gevoel??
We kunnen niet altijd een start a la Spa 2012 verwachten of een superspannende race. Mensen die zo tuk zijn op 'close racing' moeten dan maar NASCAR gaan kijken. Of als je wheelbanging wilt zien, dan kijk je straks om 1530 uur naar RTL7, naar de GP2-serie?... 8)


http://www.gppits.net/nieuws/kijktip_gp2_2013_op_rtl7/

Kootje

Het is niet alleen 'n kwestie van 'n gebrek aan close racing, er was gewoon helemaal geen racing. Zoals Jos ook al zei: "Ze verdedigen niet eens meer."

Franky R.

Citaat van: Kootje op 14 april 2013 - 12:34:26
Het is niet alleen 'n kwestie van 'n gebrek aan close racing, er was gewoon helemaal geen racing. Zoals Jos ook al zei: "Ze verdedigen niet eens meer."
Tja, dat ligt IMHO aan de banden...Je zag het bij Vettel, toen hij Lewis wilde aanvallen. 1 keer buiten de ideale lijn en lichtjes verremmen en weg was de grip...