Sport1 artikel op GPPits.net

Gestart door NielsD, 22 maart 2013 - 16:51:04

« vorige - volgende »

Edwin90

Dat is ook wel een fout van hun. Ze hadden dat beter moeten checken.

Maar het is niet iets waar ik me dan gruwelijk kwaad om kan maken ofzo. Waarschijnlijk is die gast gewoon er vanuit gegaan dat het zo was zonder te checken. Niet de manier waarop je antwoord moeten geven namens zo'n groot bedrijf. Maar in de praktijk werkt dat toch anders.

NielsD

Citaat van: Iceman2012 op 04 april 2013 - 17:22:58
Citaat van: NielsD op 04 april 2013 - 08:31:52
Net en duidelijk artikel en niet hun fout dus. :) Jammer dat de FOM het niet wil meesturen, maar ik begrijp het aan de ene kant ook wel.
wel hun fout dat ze het beloven en het dan niet waar kunnen maken

Ja daar heb je gelijk in. Het is inderdaad een beetje raar om er maar gemakshalve van uit te gaan.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

P@trick

Ik zie dat het in dit topic nog niet is gepost maar hoort er wel een beetje in thuis. 

De motogp race was afgelopen zondag wel 2talig

Edwin90

Tsja, MotoGP komt van de Dorna. Die zullen het wel toestaan.

Ik heb het niet gemerkt overigens. Ik vind het commentaar van Frank Weeink prima te pruimen. Weet veel over de Motorsport en is enthousiast.
Had stiekem gehoopt dat hij ook de Formule 1 ging doen aangezien hij toch bij Sport1 in dienst is. Maar denk dat hij meer trek heeft in alleen de motorsport. Je hoort hem namelijk overal. Sport1, MotorsTV etc. zelfs bij de motorcross.  ;D

SDG

Citaat van: Edwin90 op 11 april 2013 - 19:41:25
Tsja, MotoGP komt van de Dorna. Die zullen het wel toestaan.

Ik heb het niet gemerkt overigens. Ik vind het commentaar van Frank Weeink prima te pruimen. Weet veel over de Motorsport en is enthousiast.
Had stiekem gehoopt dat hij ook de Formule 1 ging doen aangezien hij toch bij Sport1 in dienst is. Maar denk dat hij meer trek heeft in alleen de motorsport. Je hoort hem namelijk overal. Sport1, MotorsTV etc. zelfs bij de motorcross.  ;D

Bij de Dakar Rally deed hij zelfs de competitie bij de motoren voor RTL7.