Round 3: Grand Prix China, Shanghai

Gestart door Super Seb, 03 april 2013 - 18:07:58

« vorige - volgende »

Wie gaat er met de zege vandoor?

Vettel
6 (24%)
Webber
0 (0%)
Alonso
14 (56%)
Massa
1 (4%)
Hamilton
2 (8%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (8%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Charrel

Leuke race tot nu toe! Verschillende strategieën, paar kleine incidentjes.. 

KVDracer

Belachelijk dat ze alles gaan onderzoeken na de race. Precies of ze kunnen het gebruik van DRS tijdens de gele vlaggen niet onderzoeken tijdens de race.

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 14 april 2013 - 09:49:47
Belachelijk dat ze alles gaan onderzoeken na de race. Precies of ze kunnen het gebruik van DRS tijdens de gele vlaggen niet onderzoeken tijdens de race.
Hey, ben terug...En je hebt gelijk hoor! Een tijdje terug kwam de FIA met een PR-praatje over het werk van de stewards. Blabla...tvschermen...blabla...heel belangrijk. Ja, ze voelen zich belangrijk. Maar nog tijdens de race knopen doorhakken lukt de 'belangrijke heren' niet? ::)

Franky R.

Zoals verwacht wint Alonso [zie poll], maar LH en SV maakten het nog even spannend op het eind! :P

SanderD


TheIceman

Wát een wedstrijd, hey! Genoten!

Kootje

Citaat van: robbert op 14 april 2013 - 08:54:52
veel plezier met de saaie race door de pirelli's

Pirelli's .... door DRS zul je bedoelen. ???


Citaat van: KVDracer op 14 april 2013 - 09:49:47
Belachelijk dat ze alles gaan onderzoeken na de race. Precies of ze kunnen het gebruik van DRS tijdens de gele vlaggen niet onderzoeken tijdens de race.

Idd, gewoonweg belachelijk dit. :-\


Citaat van: Luc. op 14 april 2013 - 10:43:51
Wát een wedstrijd, hey! Genoten!

Meen je dat nou? Vond er echt geen bal aan. Waardeloos zelfs. Alleen de laatste 2 rondes (Seb vs Hammi) vond ik het wakker blijven waard. ::)

0634

Leuke pot, moet ik zeggen. Al zag je de top 5 wel al 20 rondjes van tevoren aankomen, al maakte Vettel het nog even spannend.

Wel vond ik persoonlijk de kritiek op Perez wat overdreven. Zo erg was het toch allemaal niet met Kimi? De Fin gaat buitenom, tja, leek mij gewoon een raceongeval.

Wings

Ongeval? Zelfs dat vind ik zwaar van inzet. ;) Verder inderdaad een leuke pot gezien. Kanttekening voor de DRS versus Pirelli. Deze zijn debet dat het racen rijden wordt.

0634

Citaat van: Wings op 14 april 2013 - 11:14:10
Ongeval? Zelfs dat vind ik zwaar van inzet. ;) Verder inderdaad een leuke pot gezien. Kanttekening voor de DRS versus Pirelli. Deze zijn debet dat het racen rijden wordt.

Vooruit, race-incident dan ;).

Kootje

Perez deed daar niets fout. Kimi komt zelf buitenom daar waar de ruimte er niet is. Als Perez daar fout zat (gelukkig vonden de stewards ook van niet) dan is Vergne schuldig aan zijn aanvaring met Webber. ::)

0634

Citaat van: KVDracer op 14 april 2013 - 09:49:47
Belachelijk dat ze alles gaan onderzoeken na de race. Precies of ze kunnen het gebruik van DRS tijdens de gele vlaggen niet onderzoeken tijdens de race.
Vond ik ook raar. Of ze gebruiken DRS tijdens geel, of niet. Zo lastig lijkt mij dat niet te bepalen.

0634

Citaat van: Kootje op 14 april 2013 - 11:15:52
Perez deed daar niets fout. Kimi komt zelf buitenom daar waar de ruimte er niet is. Als Perez daar fout zat (gelukkig vonden de stewards ook van niet) dan is Vergne schuldig aan zijn aanvaring met Webber. ::)

Webber was gewoon een oetlul daar. Zat er totaal niet naast en rost gewoon Vergne eventjes.

Misschien schrok hij van zijn gabber Vettel in de spiegels, maar het was weer eens niet goed wat Webber deed.

rafael25

Regels zijn Regels Ham 2e hahahahah Vettel 0 point!!!!!

0634

Citaat van: rafael25 op 14 april 2013 - 11:19:20
Regels zijn Regels Ham 2e hahahahah Vettel 0 point!!!!!
Ik denk dat mochten ze bestraft worden, ze heus niet geschrapt worden uit de uitslag, Rafael. Hooguit een tijdstraf of zoiets. Wellicht dat Hamilton dan profiteert van Kimi's straf, maar Vettel zal geen 0 punten krijgen lijkt me.