Round 3: Grand Prix China, Shanghai

Gestart door Super Seb, 03 april 2013 - 18:07:58

« vorige - volgende »

Wie gaat er met de zege vandoor?

Vettel
6 (24%)
Webber
0 (0%)
Alonso
14 (56%)
Massa
1 (4%)
Hamilton
2 (8%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (8%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Jehoentelaar

Ach ja, is altijd even wennen voor ze. Ik vond haar alleen wat ongemakkelijk lopen in de pre-show. Quali niet gezien (rijles), dus die pak ik vanmiddag misschien nog even mee.

0634

Citaat van: robbert op 13 april 2013 - 09:09:06
slechte kwalificatie van redbull, maar kan voor vettel nog iets inzitten. Harde band gaat langer mee dan de zachte. Zie hem vlug vooraan rijden, als de rest een pitstop moeten maken. Alonso zal toch moeten knokken voor dit podium, met die zachte banden, terwijl button en vettel op hard staan

Alonso kwalificeert zich prima, met een prima tijd. Maar jij weet toch altijd wel wat te negatiefs te vinden over de beste man, of niet ;).

0634

Citaat van: SDG op 13 april 2013 - 08:56:19
Wat een slaapverwekkende kwalificatie zeg. Iedereen die tot op het laatste moment wacht om een rondje te rijden.
Zo hoort het ook. Net als de good old days.

0634

Citaat van: Luc. op 13 april 2013 - 09:16:31
Als dat gevalletje Webber een fout blijkt te zijn van Red Bull, dan zal dat de verhoudingen binnen het team er niet beter op maken.
Raikkonen op P2, dat is mooi! :)
Wel grappig, die tijd van Button. :p
Lopend had hij waarschijnlijk ook ongeveer die tijd gehaald, lijkt me.

TheIceman

Citaat van: Maikel0230 op 13 april 2013 - 10:13:16
En heeft de BBC nu werkelijk suzy weggesnoekt bij de MotoGP en verplaatst naaar de Formule1? Ze noemde de start-straight het langste rechte stuk in de F1  ::). Sorry Suzy ik zou toch maar eens met meegaan met de trackwalks op donderdag. Voor de rest doet ze het zeer goed.

Dat viel mij ook op, inderdaad, maar ze deed het inderdaad goed voor de rest.
Wat je zei over Giedo: zo slecht doet hij het ook weer niet. Pic heeft al een jaar Formule 1 gereden en hij zit maar honderdsten van seconden achter Pic. Als Van der Garde een beetje tijd krijgt, gaat hij Pic wel verslaan. Ik denk dat hij in ieder geval beter is dan hem.

0634

Ik betwijfel het. Pic is geen wereldtopper, maar onze Giedo ook echt niet hoor. Gewoon, zoals verwacht, bleekjes, mager, geen aanwinst voor de F1. Tientallen rijders die even of meer geschikt zijn.


robbert

Citaat van: Jeroen op 13 april 2013 - 10:16:43
Citaat van: robbert op 13 april 2013 - 09:09:06
slechte kwalificatie van redbull, maar kan voor vettel nog iets inzitten. Harde band gaat langer mee dan de zachte. Zie hem vlug vooraan rijden, als de rest een pitstop moeten maken. Alonso zal toch moeten knokken voor dit podium, met die zachte banden, terwijl button en vettel op hard staan

Alonso kwalificeert zich prima, met een prima tijd. Maar jij weet toch altijd wel wat te negatiefs te vinden over de beste man, of niet ;).
nee zoals vorig seizoen ben ik realistisch. Ik kan verkeerd zijn, maar de zachte banden gaan toch niet lang mee. En die hardere banden, waarmee vettel gereden heeft, gaan stukken langer mee, dus vettel kan daar wel een voordeel uithalen. Alonso zie ik wel op het podium, maar vettel zal ook ergens vooraan te vinden zijnn, dankzij de banden. Diegene die voor vettel staan, zullen veel eerder binnen moeten dan vettel zelf, dus dat komt goed voor vettel

SanderD

#158
Citaat van: robbert op 13 april 2013 - 12:53:56
Citaat van: Jeroen op 13 april 2013 - 10:16:43
Citaat van: robbert op 13 april 2013 - 09:09:06
slechte kwalificatie van redbull, maar kan voor vettel nog iets inzitten. Harde band gaat langer mee dan de zachte. Zie hem vlug vooraan rijden, als de rest een pitstop moeten maken. Alonso zal toch moeten knokken voor dit podium, met die zachte banden, terwijl button en vettel op hard staan

Alonso kwalificeert zich prima, met een prima tijd. Maar jij weet toch altijd wel wat te negatiefs te vinden over de beste man, of niet ;).
nee zoals vorig seizoen ben ik realistisch. Ik kan verkeerd zijn, maar de zachte banden gaan toch niet lang mee. En die hardere banden, waarmee vettel gereden heeft, gaan stukken langer mee, dus vettel kan daar wel een voordeel uithalen. Alonso zie ik wel op het podium, maar vettel zal ook ergens vooraan te vinden zijnn, dankzij de banden. Diegene die voor vettel staan, zullen veel eerder binnen moeten dan vettel zelf, dus dat komt goed voor vettel

Maar waarom spreek je dan alleen over Fernando en niet over bijvoorbeeld Rosberg? Bovendien viel je 'realisme' vorig jaar wel mee hoor, daar hoef je niet elke keer op terug te komen.

0634

Citaat van: robbert op 13 april 2013 - 12:53:56
Citaat van: Jeroen op 13 april 2013 - 10:16:43
Citaat van: robbert op 13 april 2013 - 09:09:06
slechte kwalificatie van redbull, maar kan voor vettel nog iets inzitten. Harde band gaat langer mee dan de zachte. Zie hem vlug vooraan rijden, als de rest een pitstop moeten maken. Alonso zal toch moeten knokken voor dit podium, met die zachte banden, terwijl button en vettel op hard staan

Alonso kwalificeert zich prima, met een prima tijd. Maar jij weet toch altijd wel wat te negatiefs te vinden over de beste man, of niet ;).
nee zoals vorig seizoen ben ik realistisch. Ik kan verkeerd zijn, maar de zachte banden gaan toch niet lang mee. En die hardere banden, waarmee vettel gereden heeft, gaan stukken langer mee, dus vettel kan daar wel een voordeel uithalen. Alonso zie ik wel op het podium, maar vettel zal ook ergens vooraan te vinden zijnn, dankzij de banden. Diegene die voor vettel staan, zullen veel eerder binnen moeten dan vettel zelf, dus dat komt goed voor vettel

Ik zie het punt van de banden wel, maar vergeet nou even niet dat hoe je het ook went of keert, ook Vettel (en Button) zal daar op een bepaald punt in de wedstrijd op moeten gaan rijden.

De Ferrari van Alonso lijkt mij, itt vorig seizoen, behoorlijk competitief. Zijn kwali was ook gewoon prima, qua positie als qua rondetijd. Vettel daarintegen vergaloppeerde zich zelf en moet nu vanaf P9 komen, da's toch lastig. Ik denk dat hij liever op P3 had gestaan, met zachte banden om eerlijk te zijn.

Gerard

Okay.. geen teamorders meer bij Mercedes.. letterlijk gesproken door N Lauda... Intetessant..

0634

...totdat ze om de titel meedoen uiteraard... ;)

Edwin90

Ross Brawn heeft het al ontkracht. Lekker eens zijn ze het daar zeg.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 13 april 2013 - 09:16:12
Ben nog net niet in slaap gevallen tijdens de kwalificatie. Giedo weer op de plek waar ie nog wel vaker staan. Bianchi weer goed. Ben benieuwd wat Vettel er morgen van gaat maken.
Lucky you...Ik ben dwars door het alarm heen geslapen. Had graag live gezien hoe LH naar pole reed... :-[  ...Maar ach, morgen na de race worden de punten verdeeld. En wat was er aan de hand bij RBR? ??? 

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 13 april 2013 - 14:26:35
Ross Brawn heeft het al ontkracht. Lekker eens zijn ze het daar zeg.
Teveel kapiteins op een klein bootje... ::)