Round 3: Grand Prix China, Shanghai

Gestart door Super Seb, 03 april 2013 - 18:07:58

« vorige - volgende »

Wie gaat er met de zege vandoor?

Vettel
6 (24%)
Webber
0 (0%)
Alonso
14 (56%)
Massa
1 (4%)
Hamilton
2 (8%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (8%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Super Seb

Amen. Zoals Kravitz bij Sky Sports zei; Let's not forget he's a racer. He lives to win. Let's applaud him for that!".

Of zoiets  ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Gerard

Citaat van: Super Seb op 12 april 2013 - 17:42:25
Staat los van Vettel in dit geval. Had zelf Massa zoals zovelen al afgeschreven. Daarom des te mooier/leuker dat hij de laatste paar races weer begint te lijken op de oude Felipe. Wanneer je teamgenoot dan beschouwd word als de beste van het veld is het voor hem ook een goed gevoel.


eens! dat zet  Fernando ook aan het denken,lijkt me :)

SDG

Citaat van: Fabian op 12 april 2013 - 20:42:24
28 min is lang. Daar ga ik niet aan beginnen vandaag...

Is der nog iets leuks gezegd door een van de dames?

Het leukste deel van die persconferenties is steevast het moment waarop de journalisten vagen mogen stellen. Het is vaak lachen met de cliché-vragen die gesteld worden door de, veelal lokale, verslaggevers en de reactie van de coureurs daarop...

Sabai

Echt een aanwinst die nieuwe banden  :P iedereen begint in q1 al met sparen. Dit maakt f1 kijken zoveel leuker voor het publiek .

SDG

Citaat van: Sabai op 13 april 2013 - 08:09:40
Echt een aanwinst die nieuwe banden  :P iedereen begint in q1 al met sparen. Dit maakt f1 kijken zoveel leuker voor het publiek .

Het lijkt even alsof we terug in 2002 aanbeland zijn...  ::)

SDG

Van der Garde op de valreep naar de laatste plaats verwezen, en opnieuw een puike prestatie van Bianchi.

TheIceman

Die Bianchi, hè, wát doet die het goed! Echt superknap. Van der Garde weer laatste, helaas.

Nu hopen dat Massa de Mercedessen een beetje kan gaan bedreigen, want die lijken ook wel bijzonder snel te zijn!

robbert

straks q3. Het zal toch voor de mercedessen zijn hoor, die eerste rij. Ferrari zal geen gooi kunnen doen naar de pole en zal moeten tevreden zijn met plaats 3 en 4

Edwin90


SDG

Wat een slaapverwekkende kwalificatie zeg. Iedereen die tot op het laatste moment wacht om een rondje te rijden.

KVDracer

Interessant. Lewis, Kimi, Alonso en Rosberg vooraan. En de RedBulls achteraan. Zal een interessante race worden.

robbert

slechte kwalificatie van redbull, maar kan voor vettel nog iets inzitten. Harde band gaat langer mee dan de zachte. Zie hem vlug vooraan rijden, als de rest een pitstop moeten maken. Alonso zal toch moeten knokken voor dit podium, met die zachte banden, terwijl button en vettel op hard staan

Fabian

Ben nog net niet in slaap gevallen tijdens de kwalificatie. Giedo weer op de plek waar ie nog wel vaker staan. Bianchi weer goed. Ben benieuwd wat Vettel er morgen van gaat maken.

TheIceman

Als dat gevalletje Webber een fout blijkt te zijn van Red Bull, dan zal dat de verhoudingen binnen het team er niet beter op maken.
Raikkonen op P2, dat is mooi! :)
Wel grappig, die tijd van Button. :p

Maikel0230

Wat een rare kwalificatie was me dat zeg, ik had gedacht dat ze die softs gingen laten voor wat ze waren maar ze hebben er elk deel mee gereden! Het resultaat is een mooie grid die zeker voor wat spanning gaat zorgen en dan het strategische spelletje nog, dat wordt smullen. Ik had voor het seizoen al men twijfels over die Giedo VDG maar nu weet ik het zeker: de nieuwe karthikeyan is opgestaan.

En heeft de BBC nu werkelijk suzy weggesnoekt bij de MotoGP en verplaatst naaar de Formule1? Ze noemde de start-straight het langste rechte stuk in de F1  ::). Sorry Suzy ik zou toch maar eens met meegaan met de trackwalks op donderdag. Voor de rest doet ze het zeer goed.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25