Round 3: Grand Prix China, Shanghai

Gestart door Super Seb, 03 april 2013 - 18:07:58

« vorige - volgende »

Wie gaat er met de zege vandoor?

Vettel
6 (24%)
Webber
0 (0%)
Alonso
14 (56%)
Massa
1 (4%)
Hamilton
2 (8%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (8%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Edwin90

Ik kan hem niet live zien, dus mijn BBC plug-in idee in combinatie met Sport1 gaat niet op. Ik ga dus Sport1 kijken aangezien deze in HD uitzenden en de BBC niet (teminste, bij Ziggo).

Maikel0230

 Ik ga dit weekend gewoon fijn naar de BBC kijken want ik heb het in de vorige twee races moeten doen met VIER en dat kan met momenten erg onaangenaam zijn. Ik heb niets tegen de collega van Kris Wauters maar hijzelf maakt constant fouten en geeft misleidende informatie aan zijn publiek. Lang leve de BBC dus.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

T.Nuvolari

Ondanks dat ik ook BBC ga kijken, vind ik dat Kris Wauters dat net goed doet en in vergelijking met de VRT en zeker Kanaal 2/2Be in de tijd veel minder fouten maakt. Elke commentator maakt fouten, sommigen werden er zelfs wereldberoemd mee en staan nu te boek als de standaard onder de F1 commentatoren. Dat ik BBC kijk dit weekend heeft dan ook vooral te maken met de omkadering van het hele gebeuren.

Gerard

Jaaaaa, lekker weer naar de BeeB kijken en daarna nog de hele dag de tijd om van het mooie weer te genieten!!! :)

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 10 april 2013 - 13:42:07
Ik ga dit weekend gewoon fijn naar de BBC kijken want ik heb het in de vorige twee races moeten doen met VIER en dat kan met momenten erg onaangenaam zijn. Ik heb niets tegen de collega van Kris Wauters maar hijzelf maakt constant fouten en geeft misleidende informatie aan zijn publiek. Lang leve de BBC dus.

BBC en Sky blijven nu eenmaal onovertroffen. Maleisië heb ik de uitzending van NBC achteraf bekeken - wegens een algehele stroompanne in debuurt de voormiddag van de race -  en dat was toch ook een flinke tegenvaller. Maar wat wil je, Amerikanen en F1...

T.Nuvolari

Blundell is aangesteld als de ex-F1 marshall. Ik vraag mij af wat een man met 4 seizoenen F1 in de vroege jaren '90 kan bijbrengen.

Jehoentelaar

Hij heeft in zijn laatste race wel mooi de vinger mogen ontvangen van onze Heinz-Harald. 8)



Jehoentelaar


Bart VD

Citaat van: Kootje op 10 april 2013 - 09:45:26
;D

Ik vind hem ook n geweldenaar, maar ik denk niet dat er veel mensen waren die hem op voorhand als overwinnaar getipt zouden hebben.

Ik doelde eigenlijk op iets anders.  Die urne en het woordje in het vet hebben er iets mee te maken.  ;) :D
(sorry, deze kon ik echt niet laten liggen) ;)
This space for rent


SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 10 april 2013 - 16:02:45
Hij heeft in zijn laatste race wel mooi de vinger mogen ontvangen van onze Heinz-Harald. 8)

Grappig, ik zie jouw reactie nu pas, nadat ik de foto gezien had. De achtergrond leek me Adelaide en de kleur van de wagen en de handschoen deden mij in de richting van een auto met Red Bull-sponsoring gaan, vandaar...  :)

Kootje

Citaat van: Bart VD op 10 april 2013 - 17:42:05
Citaat van: Kootje op 10 april 2013 - 09:45:26
;D

Ik vind hem ook n geweldenaar, maar ik denk niet dat er veel mensen waren die hem op voorhand als overwinnaar getipt zouden hebben.

Ik doelde eigenlijk op iets anders.  Die urne en het woordje in het vet hebben er iets mee te maken.  ;) :D
(sorry, deze kon ik echt niet laten liggen) ;)

Dan snap ik hem niet.  :-\

Bart VD

Citaat van: Kootje op 10 april 2013 - 18:20:13
Citaat van: Bart VD op 10 april 2013 - 17:42:05
Citaat van: Kootje op 10 april 2013 - 09:45:26
;D

Ik vind hem ook n geweldenaar, maar ik denk niet dat er veel mensen waren die hem op voorhand als overwinnaar getipt zouden hebben.

Ik doelde eigenlijk op iets anders.  Die urne en het woordje in het vet hebben er iets mee te maken.  ;) :D
(sorry, deze kon ik echt niet laten liggen) ;)

Dan snap ik hem niet.  :-\

Verrassen doe je o.a. op het circuit.
Verassen doe je in het crematorium. ;)
This space for rent