Round 3: Grand Prix China, Shanghai

Gestart door Super Seb, 03 april 2013 - 18:07:58

« vorige - volgende »

Wie gaat er met de zege vandoor?

Vettel
6 (24%)
Webber
0 (0%)
Alonso
14 (56%)
Massa
1 (4%)
Hamilton
2 (8%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (8%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Gerard

Ik denk dat Alonso helemaal zijn best niet gaat doen..........................................................................;D

robbert

hij zal niet kunnen. De banden zullen te rap slijten ;D

Arthur

Citaat van: Franky R. op 08 april 2013 - 16:43:48
Citaat van: Maikel0230 op 08 april 2013 - 14:15:03
Ik heb zo een voorvermoeden dat het Alonso word dit weekend. Ferrari heeft een snelle wagen en Alonso zal vooral om Maleisië te doen vergeten een betere inspanning proberen te leveren. Maar realistisch gezien kan het eenieder van de "front runners" zijn. Zowel Red Bull, Lotus en Mercedes lijken een sterke wagen te hebben. Het zal vooral een weekend van bevestiging (of niet) worden voor veel teams want na twee races zijn de verhoudingen nog steeds niet 100% duidelijk.


Welkom Maikel,


Ik denk ook dat Alonso de beste kansen heeft. Doch hoop ik maar dat hij niet te veel zijn best gaat doen, om Maleisië goed te maken. Straks staat hij weer aan de kant... :-X

En hij mijn biertje niet verpest  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Charrel

Waarom staan Giedo niet op het lijstje met potentiële winnaars?  ;D

T.Nuvolari

Omdat het niet gaat over de winnaar van de prijsvraag "Wie van de paddock rijdt er privé met de belachelijkste/lelijkste wagen rond?".


Fabian

Ik vind het wel een leuk bakkie. Als Giedo hem niet meer wil mag ie hem wel komen afgeven!

T.Nuvolari

Typische Johnnen bak zoals ze hier zeggen. Niks voor mij.  ;)

SDG

Citaat van: Fabian op 09 april 2013 - 14:31:28
Ik vind het wel een leuk bakkie. Als Giedo hem niet meer wil mag ie hem wel komen afgeven!

Vind hem ook wel aardig, al was hij nog mooier en authentieker geweest indien de kleur groen met een beetje geel was geweest - zoals de officiële Caterham-kleurstelling - en niet omgekeerd.

Fabian

Citaat van: SDG op 09 april 2013 - 15:22:13
Citaat van: Fabian op 09 april 2013 - 14:31:28
Ik vind het wel een leuk bakkie. Als Giedo hem niet meer wil mag ie hem wel komen afgeven!

Vind hem ook wel aardig, al was hij nog mooier en authentieker geweest indien de kleur groen met een beetje geel was geweest - zoals de officiële Caterham-kleurstelling - en niet omgekeerd.
Inderdaad. Dat was nog mooier geweest. Maar ach dat maakt me dan niet zo heel erg veel uit.


Iceman2012

Citaat van: Kootje op 09 april 2013 - 19:43:26
http://www.gppits.net/nieuws/preview_ubs_chinese_grand_prix1/
Mooie voorbeschouwing Kootje!
En we krijgen regen??

Citaat
Na 3 weken "droogte" is het komend weekend eindelijk weer zover

Trouwens, komend weekend kunnen we weer BBC kijken. Dus kiezen we voor het beste commentaar, of toch maar voor de zender waar we al voor betaald hebben?? Kan iedereen BBC in HD ontvangen?

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 09 april 2013 - 23:40:11
Citaat van: Kootje op 09 april 2013 - 19:43:26
http://www.gppits.net/nieuws/preview_ubs_chinese_grand_prix1/
Mooie voorbeschouwing Kootje!
En we krijgen regen??

Citaat
Na 3 weken "droogte" is het komend weekend eindelijk weer zover

Dank je, en nee .... tenminste niet volgens Weeronline.


CitaatTrouwens, komend weekend kunnen we weer BBC kijken. Dus kiezen we voor het beste commentaar, of toch maar voor de zender waar we al voor betaald hebben?? Kan iedereen BBC in HD ontvangen?

Ik kijk gewoon op Sport1 iig. Aan het commentaar stoor ik me iig totaal niet, dus ik zie geen enkele reden waarom ik naar de BBC zou gaan kijken als ik betaal voor Sport1. Voor- en nabeschouwing kijk ik wel op de BBC, die is nu eenmaal wat uitgebreider, maar de race .... nee, die staat gewoon op Sport1.

Bart VD

Citaat van: Kootje op 09 april 2013 - 19:43:26
http://www.gppits.net/nieuws/preview_ubs_chinese_grand_prix1/

CitaatWat wel interressant is, is wie gaat er, ,na de verassende zege van Finlands trots in Australië en de "gestolen" zege van de held van onze oosterburen in Maleisië, dit keer met de zege aan de haal?

Straffe kerel, zelfs wanneer ze hem in een urne steken, rijdt hij nog in de punten. ;)
This space for rent

Kootje

 ;D

Ik vind hem ook n geweldenaar, maar ik denk niet dat er veel mensen waren die hem op voorhand als overwinnaar getipt zouden hebben.

Fabian