Round 3: Grand Prix China, Shanghai

Gestart door Super Seb, 03 april 2013 - 18:07:58

« vorige - volgende »

Wie gaat er met de zege vandoor?

Vettel
6 (24%)
Webber
0 (0%)
Alonso
14 (56%)
Massa
1 (4%)
Hamilton
2 (8%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (8%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

0634

Citaat van: SDG op 13 april 2013 - 17:03:08
Citaat van: Jeroen op 13 april 2013 - 10:17:13
Zo hoort het ook. Net als de good old days.

Ik vind daar helemaal niets aan. Kunnen ze straks even goed weer terugkeren naar het kwalificatiesysteem van 2003 tot 2005 en iedereen om beurten één vliegend rondje laten rijden.
Daar vond ik geen kloot aan. Gewoon ouderwets een uur op vrijdag en een uur op zaterdag. Moest je ook wel eens wachten, maar dan had je ook een heerlijke opbouw naar een zinderend slot.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 13 april 2013 - 22:31:34
Citaat van: SDG op 13 april 2013 - 17:03:08
Citaat van: Jeroen op 13 april 2013 - 10:17:13
Zo hoort het ook. Net als de good old days.

Ik vind daar helemaal niets aan. Kunnen ze straks even goed weer terugkeren naar het kwalificatiesysteem van 2003 tot 2005 en iedereen om beurten één vliegend rondje laten rijden.
Daar vond ik geen kloot aan. Gewoon ouderwets een uur op vrijdag en een uur op zaterdag. Moest je ook wel eens wachten, maar dan had je ook een heerlijke opbouw naar een zinderend slot.
'Talking about the old days'...Maar die spanning kwam toen ook op conto van Senna...Als Prost-fan [Ik weet het..] was het altijd nagelbijten met die laatste rondje van Senna. :P

SDG

Citaat van: Jeroen op 13 april 2013 - 22:31:34
Daar vond ik geen kloot aan. Gewoon ouderwets een uur op vrijdag en een uur op zaterdag. Moest je ook wel eens wachten, maar dan had je ook een heerlijke opbouw naar een zinderend slot.

Ik maak er nu misschien wel een karikatuur van, maar je begrijpt wellicht wel wat ik wil zeggen: als kijker heb je bitter weinig aan dergelijke doodse periodes dat er geen enkele wagen naar buiten komt. Vroeger, toen er nog één enkele lange kwalificatiesessie van een uur was, kwam dit nog veel vaker en op nog veel extremere wijze voor. Zo gebeurde het vaak dat er het eerste kwartier gewoon geen enkele wagen op het circuit te zien was.

SDG

Citaat van: Franky R. op 13 april 2013 - 23:54:53
'Talking about the old days'...Maar die spanning kwam toen ook op conto van Senna...Als Prost-fan [Ik weet het..] was het altijd nagelbijten met die laatste rondje van Senna. :P

Als het al zover kwam. Ik heb het destijds nog vaak meegemaakt dat Senna of later Schumacher in hun eerste run al een zodanig scherpe tijd op de klokken zetten dat je op voorhand al wist dat niemand daar nog onder geraakte. Kon je meteen voor de rest van de kwalificatie iets anders gaan doen.

Franky R.

Citaat van: SDG op 14 april 2013 - 00:24:56
Citaat van: Franky R. op 13 april 2013 - 23:54:53
'Talking about the old days'...Maar die spanning kwam toen ook op conto van Senna...Als Prost-fan [Ik weet het..] was het altijd nagelbijten met die laatste rondje van Senna. :P

Als het al zover kwam. Ik heb het destijds nog vaak meegemaakt dat Senna of later Schumacher in hun eerste run al een zodanig scherpe tijd op de klokken zetten dat je op voorhand al wist dat niemand daar nog onder geraakte. Kon je meteen voor de rest van de kwalificatie iets anders gaan doen.


Ah, die momenten had ik nog zo netjes weggestopt in de duistere krochten van mijn geheugen. Thanks voor het terughalen... :P
;)

Super Seb

Citaat van: Franky R. op 14 april 2013 - 01:03:48
Citaat van: SDG op 14 april 2013 - 00:24:56
Citaat van: Franky R. op 13 april 2013 - 23:54:53
'Talking about the old days'...Maar die spanning kwam toen ook op conto van Senna...Als Prost-fan [Ik weet het..] was het altijd nagelbijten met die laatste rondje van Senna. :P

Als het al zover kwam. Ik heb het destijds nog vaak meegemaakt dat Senna of later Schumacher in hun eerste run al een zodanig scherpe tijd op de klokken zetten dat je op voorhand al wist dat niemand daar nog onder geraakte. Kon je meteen voor de rest van de kwalificatie iets anders gaan doen.


Ah, die momenten had ik nog zo netjes weggestopt in de duistere krochten van mijn geheugen. Thanks voor het terughalen... :P
;)

Een Prost fan! Respect! Senna. The tear that hangs inside my soul forever.  :'(
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Citaat van: SDG op 14 april 2013 - 00:20:38
Citaat van: Jeroen op 13 april 2013 - 22:31:34
Daar vond ik geen kloot aan. Gewoon ouderwets een uur op vrijdag en een uur op zaterdag. Moest je ook wel eens wachten, maar dan had je ook een heerlijke opbouw naar een zinderend slot.

Ik maak er nu misschien wel een karikatuur van, maar je begrijpt wellicht wel wat ik wil zeggen: als kijker heb je bitter weinig aan dergelijke doodse periodes dat er geen enkele wagen naar buiten komt. Vroeger, toen er nog één enkele lange kwalificatiesessie van een uur was, kwam dit nog veel vaker en op nog veel extremere wijze voor. Zo gebeurde het vaak dat er het eerste kwartier gewoon geen enkele wagen op het circuit te zien was.
Nee, ik vond het fantastisch.Heerlijk. Camera's die door de pits wandelden om wat rijders te vinden. Een enkele achterblijver die zijn sponsors wat tijd gunde. Die toprijder die met helm op vol concentratie in zijn wagen blijft zitten. Prachtige opbouw naar de vijf vlammende laatste minuten! Ik vond het fantastisch, heerlijk. Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk.

Gerard

Goedemorgen mensen... Enjoy the race!!! :)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 14 april 2013 - 08:39:57
Goedemorgen mensen... Enjoy the race!!! :)
Jij ook een mooie GP toegewenst, maar ik vrees voor die Pirelli's...Ze zijn TE ver gegaan... :-\

robbert

Citaat van: Franky R. op 14 april 2013 - 08:41:04
Citaat van: Gerard op 14 april 2013 - 08:39:57
Goedemorgen mensen... Enjoy the race!!! :)
Jij ook een mooie GP toegewenst, maar ik vrees voor die Pirelli's...Ze zijn TE ver gegaan... :-\

veel plezier met de saaie race door de pirelli's

Gerard

Inderdaad Franky, de banden zijn tè bepalend, racen om banden te sparen en niet voluit gaan is niet wat ik wil zie....
Maar goed, we zullen zien, iedereen heeft hetzelfde probleem

Franky R.

Hevige gevechten achterin...Force India's met elkaar in de clinch...En Vettel op primes is niet voorbij geraakt aan Button.

Franky R.

Hamilton rijdt 'dapper' vooraan, maar ik zie zowel Alonso als Massa via de DRS aan hem voorbij gaan. :-[

Franky R.

Sutil zal pisnijdig zijn op Esteban! >:(
Eerder een Pastor 2.0 dan een Perez 1.5... ::) ...Ik moet aftaaien, de laptop kapt ermee [accu]. Heb geen zin om de adapter te pakken, want Lewis en Fernando vechten met elkaar... :D ...Zie ook dat er weinig mensen online zijn [alleen Wings].


Tot mails, na de race! ;)

SanderD