Round 3: Grand Prix China, Shanghai

Gestart door Super Seb, 03 april 2013 - 18:07:58

« vorige - volgende »

Wie gaat er met de zege vandoor?

Vettel
6 (24%)
Webber
0 (0%)
Alonso
14 (56%)
Massa
1 (4%)
Hamilton
2 (8%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (8%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Super Seb

Massa op pole dan maar. Als beloning voor zijn stijgende lijn de laatste tijd. Daarnaast is het altijd leuk als Felipe beter presteert dan Fernando.  8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Waarom is dat leuk dan? Zet ie dan een clownsmuts op of verteld ie een mopje?

Jehoentelaar

Nah, ik denk omdat Super Seb fan is van Vettel (dat vermoeden had ik al langer... ;) ) en het voor hem daarom leuker is om concurrent Alonso het slechter te zien doen. Geldt voor mij andersom. :)

Super Seb

Staat los van Vettel in dit geval. Had zelf Massa zoals zovelen al afgeschreven. Daarom des te mooier/leuker dat hij de laatste paar races weer begint te lijken op de oude Felipe. Wanneer je teamgenoot dan beschouwd word als de beste van het veld is het voor hem ook een goed gevoel.

"Keep calm and ignore Multi-21....."

Jehoentelaar

Ah zo. Dacht echter dat je eerst meer specifiek op het beter presteren dan Alonso doelde i.p.v. het beter presteren van Massa an sich. :)

0634

Tijdens kwalificatie had Super Seb het over. En daarin presteert Massa wel vaker beter dan Alonso, in de race echter zelden of nooit.

Super Seb

U heeft beiden gelijk. Daarnaast probeer ik de zaken altijd objectief te bekijken.  ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Maikel0230

De stijgende lijn van Massa is een goede evolutie voor Ferrari, het betekent meer constructeurspunten. Zelf vind ik dat Massa (eindelijk) meer en meer terug begint te lijken op de Massa van voor Hongarije 2009. Het zou dan toch wel mooi zijn mocht hij morgen de pole en pakken en wie weet misschien meer want zeg nu zelf een Ferrari coureur die al sinds Brazilie 2008 geen race meer wist te winnen, dat is toch wel uber-geduld van de scuderia. Niet dat hij er zelf veel aan kon doen. Het herstel van die crash heeft misschien veel langer geduurd dan wij allemaal dachten, ik denk dat het vooral in het koppeke zat.

Als de echte Massa van vroeger opnieuw is opgestaan dan mag je hem nooit onderschatten! Vergeet niet dat hij virtueel voor 1 minuut wereldkampioen was.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Super Seb

De persconferentie met de coureurs (28 min):



Enjoy!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

28 min is lang. Daar ga ik niet aan beginnen vandaag...

Is der nog iets leuks gezegd door een van de dames?

KVDracer

Citaat van: Fabian op 12 april 2013 - 20:42:24
28 min is lang. Daar ga ik niet aan beginnen vandaag...

Is der nog iets leuks gezegd door een van de dames?

Ja zenne. De auto ziet er vrij goed uit, maar we hebben nog wat werk te verrichten. We weten niet zo goed waar we staan t.o.v. de concurrentie. De auto gedraagt zich niet altijd zoals ik.
Allez, ge kentda wel e. De standaard die ze na iedere vrijdag zeggen. Precies papegaaien.

Fabian

Citaat van: KVDracer op 12 april 2013 - 21:55:22
Citaat van: Fabian op 12 april 2013 - 20:42:24
28 min is lang. Daar ga ik niet aan beginnen vandaag...

Is der nog iets leuks gezegd door een van de dames?

Ja zenne. De auto ziet er vrij goed uit, maar we hebben nog wat werk te verrichten. We weten niet zo goed waar we staan t.o.v. de concurrentie. De auto gedraagt zich niet altijd zoals ik.
Allez, ge kentda wel e. De standaard die ze na iedere vrijdag zeggen. Precies papegaaien.
Dat dacht ik al. Had ook niks anders verwacht...

rafael25


Wings

Lijkt een beetje op: "Ik ben hier om te racen en te winnen". Zelfde context. ;)

0634

Zegt geen gekke dingen volgens. Ik zou niet weten waarom hij zich voor dit stukje zou moeten schamen.

We kunnen ook doorslaan met zijn allen zeg. Het was niet sjiek, het was zelf een klote streek, maar het was het negeren van een teamorder. Nou, daarvoor hoeft iemand niet aan het kruis hoor.