Silly season 2013

Gestart door KVDracer, 03 april 2013 - 13:12:48

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Iemand die denkt hem te kunnen verslaan, geen steun krijgt en dan maar een paar jaar gefrustreerd voor het team blijft rondrijden? Hmm, dat verhaal kennen we van ergens.

Gerard

Citaat van: M@rc op 16 april 2013 - 10:32:38
Iemand die denkt hem te kunnen verslaan, geen steun krijgt en dan maar een paar jaar gefrustreerd voor het team blijft rondrijden? Hmm, dat verhaal kennen we van ergens.
;D
Ja, het is echt mini Schumi, die Seb.... zo jammer...

0634

Naja, geen steun krijgt... ik denk dat in 2010 Webber echt wel de kans heeft gekregen om kampioen te worden, maar Seb is gewoon beter. Daarna heeft ie hem helemaal overvleugeld.

Maar goed, een opvolger: ik mag hopen dat Vergne of Ricciardo in aanmerking komen, anders slaat dat opleidingsteam ook nergens meer op.

Super Seb

Citaat van: Jeroen op 16 april 2013 - 11:27:11
Naja, geen steun krijgt... ik denk dat in 2010 Webber echt wel de kans heeft gekregen om kampioen te worden, maar Seb is gewoon beter. Daarna heeft ie hem helemaal overvleugeld.

Maar goed, een opvolger: ik mag hopen dat Vergne of Ricciardo in aanmerking komen, anders slaat dat opleidingsteam ook nergens meer op.

Aangezien dat team inderdaad nergens op slaat roep ik bij deze nogmaals Sutil. Heeft dacht ik alleen een contract voor dit jaar, is een bewezen racer en zal geen al te grote problemen hebben met een rol als 2e rijder bij een topteam. Zou het in ieder geval van harte toejuichen mocht dit het geval zijn.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Ricciardo, Vergne, Hulkenberg wordt ook genoemd als opvolger van Webber. Een van de Toro Rosso rijders als opvolger zou de geloofwaardigheid van Red Bull wel doen verhogen. Als ze voor een andere coureur kiezen zie ik het nut niet meer in van Toro Rosso...

0634

Ik vind Vergne en Ricciardo gewoon goede rijders, die mogen best een kans krijgen als Perez er ook eentje krijgt. En Sutil... ik zie in hem geen tweede man. Lijkt mij een lastig kereltje. Maar goed, dat is lastig te beoordelen natuurlijk.

Gerard

Het is altijd lastig, als van te voren al vast staat dat iemand "het knechtje van" wordt..
Iedereen verdient immers een eerlijke kans....Hulk zie ik niet zo snel tweede rijder bij RBR worden, die zie ik eerder naar Ferrari gaan , mocht Alonso er mee stoppen..

robbert

Citaat van: Gerard op 16 april 2013 - 10:08:32
http://www.gppits.net/nieuws/webber_naar_porsche/

Wie zou de ideale opvolger zijn van MW?
maw, wie wil Sebs b!tch zijn? ;D

kimi raikkonen!!! man dat wordt dan lachen

Kootje

dat is wel degene die ze graag willen hebben :-\

Edwin90


Jehoentelaar

Ik zou voor Ricciardo gaan. Doet inmiddels alweer wat jaartjes mee en laat zien dat hij zeker de snelheid heeft. Geldt op zich ook voor Vergne natuurlijk.

Wings

Aardige rijders maar kunnen zich niet onderscheiden. De vraag luidt of Red bull daar naar opzoek is.

Franky R.

Citaat van: Wings op 16 april 2013 - 17:56:47
Aardige rijders maar kunnen zich niet onderscheiden. De vraag luidt of Red bull daar naar opzoek is.
Ik durf zelfs te stellen dat Felix Da Costa een pak sneller kan zijn, dan de huidige STR-coureurs.

0634

Ik betwijfel het. Ik vind Ricciardo en Vergne echt geen verkeerde jongens, en Da Costa heeft 0 ervaring.

0634

Citaat van: robbert op 16 april 2013 - 17:00:41
Citaat van: Gerard op 16 april 2013 - 10:08:32
http://www.gppits.net/nieuws/webber_naar_porsche/

Wie zou de ideale opvolger zijn van MW?
maw, wie wil Sebs b!tch zijn? ;D

kimi raikkonen!!! man dat wordt dan lachen
Hoezo? Gaat ie optreden dan of zoiets?

Kan me iig slecht voorstellen dat hij Vettel gaat verslaan.