Man vd Race: Maleisië 2013

Gestart door Kootje, 24 maart 2013 - 11:55:33

« vorige - volgende »

Wie was er, ongeacht de einduitslag, de beste?

Vettel
7 (29.2%)
Webber
5 (20.8%)
Hamilton
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Räikkönen
1 (4.2%)
Hülkenberg
1 (4.2%)
Pérez
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
Bianchi
5 (20.8%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
1 (4.2%)
Chilton
0 (0%)
Button
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
DiResta
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Niemand stak er boven uit.
4 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 07 april 2013 - 12:55:33

Kootje

Ik twijfel heel erg eigenlijk. Kan natuurlijk voor de winnaar gaan, of voor een vd Mercedes jongens die ik alleen bij regen vooraan had verwacht. Maar dat vind ik dit keer te simpel. Het meest genoten heb ik eigenlijk van Hülkenberg en Pérez die rondenlang het gevecht met de toich veel snellere Räikkönen volhielden, maar ook die staken er niet echt met kop en schouders bovenuit. Tsja .... lastig. Ik ga toch maar voor Vettel. Zijn gevecht met webber was toch wel het mooiste vd race en met het breken van de gemaakte afspraak laat hij zien wél over ballen te beschikken.

Jehoentelaar

Bianchi. Weergaloos, reed lange tijd dezelfde pace (misschien zelfs sneller, maar dat heb ik helemaal kunnen volgen) als Maldonado.

Super Seb

Vettel. Wat maakte die Webber even helemaal gek zeg. Niet normaal meer. Ook dikke kudo's voor Bianchi, foutloos.
"Keep calm and ignore Multi-21....."


Enzo


Wallie

Webber niet zo zeer door zijn prestaties in de race. Maar door op het podium voor tig miljoen mensen gewoon zeggen waar het op staat.
Ik hou daar wel van!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Fabian

Bianchi. Die reed een uitstekende race!

jende

ik ga voor vettel als hij naar de team order had geluisterd hadden we niet zon mooi gevecht gezien..
toch echt een racer in hart en nieren

Edwin90

Vettel, ik heb het in andere topics al gezegd. Als je zo tot het gaatje wil gaan om te winnen. Ik vind dat heel gaaf.

Super Seb

Wij kijken altijd met een ploeg in de kroeg. Baal als een stekker dat we juist vandaag na finish zijn vertrokken. Heb dus de hele discussie etc. na afloop gemist. Mocht iemand ergens een linkje hebben naar e.e.a. houd ik me aanbevolen.....
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Enzo

Citaat van: Super Seb op 24 maart 2013 - 12:22:24
Wij kijken altijd met een ploeg in de kroeg. Baal als een stekker dat we juist vandaag na finish zijn vertrokken. Heb dus de hele discussie etc. na afloop gemist. Mocht iemand ergens een linkje hebben naar e.e.a. houd ik me aanbevolen.....

Ben nu live de perso en nabeschowuing aan het kijken, dus het kan nog

Super Seb

Citaat van: Enzo op 24 maart 2013 - 12:23:47
Citaat van: Super Seb op 24 maart 2013 - 12:22:24
Wij kijken altijd met een ploeg in de kroeg. Baal als een stekker dat we juist vandaag na finish zijn vertrokken. Heb dus de hele discussie etc. na afloop gemist. Mocht iemand ergens een linkje hebben naar e.e.a. houd ik me aanbevolen.....

Ben nu live de perso en nabeschowuing aan het kijken, dus het kan nog

Niet op Sport1 in ieder geval, tnx anyway, zal straks eens op youtube zoeken.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Wings

Citaat van: Edwin90 op 24 maart 2013 - 12:17:05
Vettel, ik heb het in andere topics al gezegd. Als je zo tot het gaatje wil gaan om te winnen. Ik vind dat heel gaaf.

Je team verraden is dus gaaf? Dat klinkt als wielrenners complimenteren met doping gebruik. Mensen die vandaag op Vettel stemmen mogen zich serieus achter de oren krabben. Dit is natuurlijk een hondenstreek. Ik heb veel waardering voor de drijfveer van Vettel en de onuitputtelijke wil om te winnen maar vandaag is hij doorgeschoten daarin en heeft hij Webber en zijn team verloochend. Het gewin wat men er in ziet, zie ik niet. Hij verliest respect. Diezelfde Webber heeft hij misschien nog hard nodig. Als jij mij zo'n kunstje flikt, jij kampioen kunt worden mits ik buffer tussen jou en P3, geloof mij maar dat ik mij verrem en derde eindig. Soms moet je inversteren en vandaag was Webber gewoon sneller en beter. Echt een boehoe voor Vettel. Dan maar Hulkenberg of Perez. Fair strijden gaat boven strijden op zichzelf staand.

janke

Hülkenberg. Vechten en strijd gezien van hem. Declasseerde Kimi toch een beetje. Met een mindere auto.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Niemand erboven uit zien steken en diegenen die kiezen voor Vettel...Hm. Hopelijk worden jullie niet boos als Webber straks voor eigen kans gaan en een dergelijk duel in tranen eindigt.... ???