Team orders moeten weg of blijven?

Gestart door jende, 24 maart 2013 - 11:19:38

« vorige - volgende »

Team Orders moeten weg of blijven?

Team orders moeten blijven.
8 (28.6%)
Team orders moeten verboden worden.
11 (39.3%)
Het maakt mij niet uit
9 (32.1%)

Totaal aantal stemmen: 24

Kootje

Citaat van: M@rc op 11 april 2013 - 10:07:24
Citaat van: Kootje op 11 april 2013 - 09:50:52
precies
nu is het ook weer niet zo dat ik nu wel fan van 'm ga worden, maar ik waardeer dat soort acties wel.
het respect dat hij bij mij daarmee verdiende, deed hij echter te niet door z'n (red)bullshit achteraf.

Go home kootje, you're Drunk!
WTF is me dat allemaal...

Wat? ??? Ik zeg toch niets raars ofzo? En het is toch prima leesbaar?  :P

kolere telefoon ... geen doen met die grote klauwen van me

SDG


Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 11 april 2013 - 15:40:54
Citaat van: Iceman2012 op 11 april 2013 - 15:38:35
Citaat van: Jozef op 11 april 2013 - 15:13:02
Het is echt hallucinant wat hij vandaag zegt, ik ga bijna over mijn nek.

"There is quite a conflict, because on the one hand I am the kind of guy who respects team decisions and the other hand, probably Mark is not the one who deserved it at the time."

Als ik Webber was, zou ik nu zo kwaad worden dat ik Vettel in de volgende race z.s.m. van de baan zou beuken. Webber is gelukkig slimmer dan dat, maar Vettel hoeft nu écht nooit nog op Webber te rekenen. Wat een verwend nest die Vettel, hoog tijd dat iemand hem wakker maakt en uit z'n fantasiewereldje haalt.
Vettel zegt juist dat ie in t verleden al nooit op Webber heeft kunnen rekenen. Dus wat dat betreft veranderd er dan weinig ;)
En volgens mij zegt Vettel alleen maar dat ie er weinig voor voelde om Webber die zege cadeau te doen omdat Webber nooit iets voor hem heeft kunnen betekenen, hem enkel een paar keer heeft 'tegenwerkt' tegen teamorders in.
Ik kan me juist prima vinden in de teksten van Vettel.


Payback-time van Vettel dus...Maarre, als Webber Vettel passeert...dan hoop ik maar dat je je nog steeds in de teksten van Vettel kunt vinden?
ik heb dat nog nooit zien gebeuren, dus heel erg bang ben ik daar niet voor. Laat ze t maar lekker met zn 2en uitvechten, ze moeten elkaar alleen niet van de baan rijden. En persoonlijk zou ik een teamorder in de laatste race(s) nog wel kunnen begrijpen, maar dat lijkt me voor dit jaar ook uitgesloten bij Red Bull.

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 11 april 2013 - 15:52:56
Citaat van: Franky R. op 11 april 2013 - 15:40:54
Citaat van: Iceman2012 op 11 april 2013 - 15:38:35
Citaat van: Jozef op 11 april 2013 - 15:13:02
Het is echt hallucinant wat hij vandaag zegt, ik ga bijna over mijn nek.

"There is quite a conflict, because on the one hand I am the kind of guy who respects team decisions and the other hand, probably Mark is not the one who deserved it at the time."

Als ik Webber was, zou ik nu zo kwaad worden dat ik Vettel in de volgende race z.s.m. van de baan zou beuken. Webber is gelukkig slimmer dan dat, maar Vettel hoeft nu écht nooit nog op Webber te rekenen. Wat een verwend nest die Vettel, hoog tijd dat iemand hem wakker maakt en uit z'n fantasiewereldje haalt.
Vettel zegt juist dat ie in t verleden al nooit op Webber heeft kunnen rekenen. Dus wat dat betreft veranderd er dan weinig ;)
En volgens mij zegt Vettel alleen maar dat ie er weinig voor voelde om Webber die zege cadeau te doen omdat Webber nooit iets voor hem heeft kunnen betekenen, hem enkel een paar keer heeft 'tegenwerkt' tegen teamorders in.
Ik kan me juist prima vinden in de teksten van Vettel.


Payback-time van Vettel dus...Maarre, als Webber Vettel passeert...dan hoop ik maar dat je je nog steeds in de teksten van Vettel kunt vinden?
ik heb dat nog nooit zien gebeuren, dus heel erg bang ben ik daar niet voor. Laat ze t maar lekker met zn 2en uitvechten, ze moeten elkaar alleen niet van de baan rijden. En persoonlijk zou ik een teamorder in de laatste race(s) nog wel kunnen begrijpen, maar dat lijkt me voor dit jaar ook uitgesloten bij Red Bull.


Het zal niet de laatste keer zijn, dat Webber tegen het einde van een GP voor Vettel rijdt, niet waar? ;)


Franky R.


Sphinx

Je schijnt een egoïst te moeten zijn om je in "het wereldje" te kunnen handhaven. Tja, daar slaagt Vettel grandioos in; tjonge wat een arrogante kwal. En hij hoeft idd niet bang te zijn dat Webber hem op snelheid kan kloppen, daar zorgt de volledig op Vettel afgestemde auto voor. Ik vrees dat Webber geen stap extra meer voor m zet de rest van het seizoen; hij mag het nu echt helemaal alleen doen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jozef

Citaat van: Iceman2012 op 11 april 2013 - 15:38:35
Citaat van: Jozef op 11 april 2013 - 15:13:02
Het is echt hallucinant wat hij vandaag zegt, ik ga bijna over mijn nek.

"There is quite a conflict, because on the one hand I am the kind of guy who respects team decisions and the other hand, probably Mark is not the one who deserved it at the time."

Als ik Webber was, zou ik nu zo kwaad worden dat ik Vettel in de volgende race z.s.m. van de baan zou beuken. Webber is gelukkig slimmer dan dat, maar Vettel hoeft nu écht nooit nog op Webber te rekenen. Wat een verwend nest die Vettel, hoog tijd dat iemand hem wakker maakt en uit z'n fantasiewereldje haalt.
Vettel zegt juist dat ie in t verleden al nooit op Webber heeft kunnen rekenen. Dus wat dat betreft veranderd er dan weinig ;)
En volgens mij zegt Vettel alleen maar dat ie er weinig voor voelde om Webber die zege cadeau te doen omdat Webber nooit iets voor hem heeft kunnen betekenen, hem enkel een paar keer heeft 'tegenwerkt' tegen teamorders in.
Ik kan me juist prima vinden in de teksten van Vettel.

Wat een onzin, dat Webber Vettel nooit geholpen heeft. Vettel is zijn voeling met de realiteit helemaal kwijt. Alleen wie in zijn eigen wereldje leeft, zou dit moment kunnen vergeten:

Kootje

Citaat van: Jozef op 11 april 2013 - 16:18:13
Wat een onzin, dat Webber Vettel nooit geholpen heeft. Vettel is zijn voeling met de realiteit helemaal kwijt. Alleen wie in zijn eigen wereldje leeft, zou dit moment kunnen vergeten:

Kom eens met 'n ander voorbeeld, want dit heeft niets met helpen te maken. Het is niet zo dat het Webber's idee was om die vleugel aan Vettel te geven, nietwaar?

0634

Er zijn weinig andere voorbeelden te vinden, vrees ik. Ik kan me alleen een situatie herinneren waarin Webber ook niet luisterde.

Daarom, tuurlijk is Vettel arrogant. Maar boeien? Schumacher, Senna, Prost, allemaal controversieel. Allemaal van tijd tot tijd onsportief en uitgekotst. En dus? Niemand die hen er op af rekent. Waait allemaal weer over en wat blijft zijn de titels en de zeges.

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 11 april 2013 - 16:04:04
Citaat van: Iceman2012 op 11 april 2013 - 15:52:56
Citaat van: Franky R. op 11 april 2013 - 15:40:54
Citaat van: Iceman2012 op 11 april 2013 - 15:38:35
Citaat van: Jozef op 11 april 2013 - 15:13:02
Het is echt hallucinant wat hij vandaag zegt, ik ga bijna over mijn nek.

"There is quite a conflict, because on the one hand I am the kind of guy who respects team decisions and the other hand, probably Mark is not the one who deserved it at the time."

Als ik Webber was, zou ik nu zo kwaad worden dat ik Vettel in de volgende race z.s.m. van de baan zou beuken. Webber is gelukkig slimmer dan dat, maar Vettel hoeft nu écht nooit nog op Webber te rekenen. Wat een verwend nest die Vettel, hoog tijd dat iemand hem wakker maakt en uit z'n fantasiewereldje haalt.
Vettel zegt juist dat ie in t verleden al nooit op Webber heeft kunnen rekenen. Dus wat dat betreft veranderd er dan weinig ;)
En volgens mij zegt Vettel alleen maar dat ie er weinig voor voelde om Webber die zege cadeau te doen omdat Webber nooit iets voor hem heeft kunnen betekenen, hem enkel een paar keer heeft 'tegenwerkt' tegen teamorders in.
Ik kan me juist prima vinden in de teksten van Vettel.


Payback-time van Vettel dus...Maarre, als Webber Vettel passeert...dan hoop ik maar dat je je nog steeds in de teksten van Vettel kunt vinden?
ik heb dat nog nooit zien gebeuren, dus heel erg bang ben ik daar niet voor. Laat ze t maar lekker met zn 2en uitvechten, ze moeten elkaar alleen niet van de baan rijden. En persoonlijk zou ik een teamorder in de laatste race(s) nog wel kunnen begrijpen, maar dat lijkt me voor dit jaar ook uitgesloten bij Red Bull.


Het zal niet de laatste keer zijn, dat Webber tegen het einde van een GP voor Vettel rijdt, niet waar? ;)
nee, dat zeg ik, Webber zal ook wel eens hier en daar sneller zijn. Maar ik heb Webber nog nooit voor Vettel aan de kant zien gaan, zeker niet na de laatste pitstop. Dus wat dat betreft veranderd er niet veel.

0634

Hij wordt toch wel ingehaald. De enkele keer op Silverstone dat Webber eens de snelste is uitgezonderd, zal het Vettel allemaal een worst wezen.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 11 april 2013 - 16:38:22
Er zijn weinig andere voorbeelden te vinden, vrees ik. Ik kan me alleen een situatie herinneren waarin Webber ook niet luisterde.

Daarom juist. ;)


CitaatDaarom, tuurlijk is Vettel arrogant. Maar boeien? Schumacher, Senna, Prost, allemaal controversieel. Allemaal van tijd tot tijd onsportief en uitgekotst. En dus? Niemand die hen er op af rekent. Waait allemaal weer over en wat blijft zijn de titels en de zeges.

Mij boeit 't iig niet.

0634

Naja, weet je, het was gewoon een kolerestreek, en bovendien is Horner gewoon een droplul dat hij dat allemaal toestaat en ook nog eens roept: 'ja, maar als ik had gezegd dat hij Webber terug had moeten laten passeren had hij toch niet geluisterd', dan is het helemaal een softijsje.

Horner staat compleet in zijn hemd. Mateschitz verbied nu teamorders ineens, terwijl dat feitelijk helemaal niet aan hem is om te beslissen, maar aan de teambaas. Maar die durft nu blijkbaar helemaal niets meer te beslissen.

En ja, natuurlijk zou deze hele toestand wel eens een keertje tegen Vettel kunnen werken. ALs ik Webber was, en hij stond op het punt me in te halen, rostte ik hem er zonder pardon af. Zeker nu Vettel achteraf nog eens brult dat het hem helemaal niet spijt.

Maar vanuit Vettel's point of view: lekker boeiend allemaal. En dat is ook wel weer terecht, ze zitten er niet om vrienden te maken maar om kampioen te worden, en hij heeft toch weer 7 puntjes gewonnen met die move.

Maikel0230

Citaat van: Iceman2012 op 11 april 2013 - 15:44:41
hij trekt zn excuses niet in toch?
En dat dit m één van de grootste coureurs van tijd maakt?? vind ik niet, uiteindelijk gaat het teambelang boven alles, als coureur moet je ook kunnen nadenken en niet altijd je race-instinct volgen. t is nu goed afgelopen (op de baan iig), maar op t moment dat je een teamorder negeert breng je wel t bloed bij je teamgenoot aan de kook met alle risico's van dien.
Net na de GP
http://www.f1fanatic.co.uk/2013/03/24/vettel-apologises-webber-victory-proud/
Nu voor die van China
http://www.f1fanatic.co.uk/2013/04/10/vettel-apologise-winning/


Als dat niet met de wind draaien is dan weet ik het niet. Red Bull dacht dat het uitgepraat was maar daar lijkt niets van aan te zijn.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25