Team orders moeten weg of blijven?

Gestart door jende, 24 maart 2013 - 11:19:38

« vorige - volgende »

Team Orders moeten weg of blijven?

Team orders moeten blijven.
8 (28.6%)
Team orders moeten verboden worden.
11 (39.3%)
Het maakt mij niet uit
9 (32.1%)

Totaal aantal stemmen: 24

Kootje

#195
precies
nu is het ook weer niet zo dat ik nu wel fan van 'm ga worden, maar ik waardeer dat soort acties wel.
het respect dat hij bij mij daarmee verdiende, deed hij echter teniet door z'n (red)bullshit achteraf.

T.Nuvolari

#196
Citaat van: Kootje op 11 april 2013 - 09:50:52
precies
nu is het ook weer niet zo dat ik nu wel fan van 'm ga worden, maar ik waardeer dat soort acties wel.
het respect dat hij bij mij daarmee verdiende, deed hij echter te niet door z'n (red)bullshit achteraf.

Go home kootje, you're Drunk!
WTF is me dat allemaal...

T.Nuvolari

Citaat van: Figge op 10 april 2013 - 21:17:44
Hoezo komt Vettel hier ongestraft weg. De hele wereld keert zich nu tegen hem. Zijn boyish charme is ie nu kwijt.
Dat RBR Vettel geen sancties oplegt is natuurlijk volkomen begrijpelijk. RBR is Vettel en andersom.

Dan moeten ze dat ook zo zeggen en nu niet beginnen over geen teamorders en dergelijk voorgekauwen BS. Ofwel moeten ze Webber tot de orde roepen voor zijn publieke uitlatingen en maken ze duidelijk wat zijn status binnen het team is, ofwel roepen ze Vettel tot de orde voor het niet opvolgen van teamorders. De rest is slappe koffie.

Citaat van: jende op 11 april 2013 - 09:23:23
Hoezo zou de hele wereld zich tegen vettel keren.
Ik en vele met mij vinden het juist mooi dat Vettel ondanks het team-order Webber heeft ingehaald.

Het leverde een mooi gevecht op en bewijst zijn vecht lust, wat een echte kampioen toch wel nodig heeft volgens mij.

Vettel heeft schijt :P en veel mensen vinden dat juist mooi

Een echte kampioen doet wat Vettel heeft gedaan, ik kan me daar volledig in vinden. Ik vind echter ook dat je achteraf dan niet met PR praatjes moet beginnen. "Sorry dat ik gewonnen heb, maar ik heb geen spijt." Als je je middelvinger wil opsteken laat hem dan ook omhoog.

jende

Hij moet toch nog een heel jaar door met Webber he..
Hij meent er geen bal van maar moest politiek correct achteraf aangeven dat hij er spijt van had..

Al zou je hem nu weer in dezelfde positie zetten had hij webber gewoon weer ingehaald..

Maikel0230

Was Vettel correct door teamorders niet te gehoorzamen? Ja, zeker als het alleen gaat over de kwestie van teamorders staat hij recht in zijn schoenen om ze niet te gehoorzamen, want ik haat ze. Maar wat de meeste mensen lijken te vergeten in hun beoordeling, is dat beide rijders een overeenkomst met elkaar en het team voor de race gemaakt hebben. Nu, wat Sebastian heeft gedaan, is iets wat ik niet kan steunen, een overeenkomst moet worden geëerd wat er ook gebeurd. Het feit dat hij nu zijn excuses intrekt maakt het nog erger volgens mij. En toch geloof ik nog steeds na dit incident dat Vettel is uitgegroeid tot een van de grootste coureurs van zijn tijd, maar ik zal zeker niet meer juichen voor hem in dit decennium of het volgende!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Het is echt hallucinant wat hij vandaag zegt, ik ga bijna over mijn nek.

"There is quite a conflict, because on the one hand I am the kind of guy who respects team decisions and the other hand, probably Mark is not the one who deserved it at the time."

Als ik Webber was, zou ik nu zo kwaad worden dat ik Vettel in de volgende race z.s.m. van de baan zou beuken. Webber is gelukkig slimmer dan dat, maar Vettel hoeft nu écht nooit nog op Webber te rekenen. Wat een verwend nest die Vettel, hoog tijd dat iemand hem wakker maakt en uit z'n fantasiewereldje haalt.

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 11 april 2013 - 12:08:25
Was Vettel correct door teamorders niet te gehoorzamen? Ja, zeker als het alleen gaat over de kwestie van teamorders staat hij recht in zijn schoenen om ze niet te gehoorzamen, want ik haat ze. Maar wat de meeste mensen lijken te vergeten in hun beoordeling, is dat beide rijders een overeenkomst met elkaar en het team voor de race gemaakt hebben. Nu, wat Sebastian heeft gedaan, is iets wat ik niet kan steunen, een overeenkomst moet worden geëerd wat er ook gebeurd. Het feit dat hij nu zijn excuses intrekt maakt het nog erger volgens mij. En toch geloof ik nog steeds na dit incident dat Vettel is uitgegroeid tot een van de grootste coureurs van zijn tijd, maar ik zal zeker niet meer juichen voor hem in dit decennium of het volgende!


Maikel,


Als jouw baas zegt dat je, bijvoorbeeld, die boekenkast niet in elkaar mag zetten, want het is de beurt aan je collega met twee linkerhanden. Dan doe je dat toch ook niet, ook al weet jij dat je het in 20 minuten gefikst hebt? ??? [size=78%] [/size]

Franky R.

Citaat van: Jozef op 11 april 2013 - 15:13:02
Het is echt hallucinant wat hij vandaag zegt, ik ga bijna over mijn nek.

"There is quite a conflict, because on the one hand I am the kind of guy who respects team decisions and the other hand, probably Mark is not the one who deserved it at the time."

Als ik Webber was, zou ik nu zo kwaad worden dat ik Vettel in de volgende race z.s.m. van de baan zou beuken. Webber is gelukkig slimmer dan dat, maar Vettel hoeft nu écht nooit nog op Webber te rekenen. Wat een verwend nest die Vettel, hoog tijd dat iemand hem wakker maakt en uit z'n fantasiewereldje haalt.
http://www.gppits.net/nieuws/im_sorry_adrian._heidi_was_very_hungry/


Mateschitz is 'the man in power'...Maar ook die man wil winnen, dus er gebeurt helemaal niets. Helaas is Webber niet de man die RBR een WK kan schenken, anders hadden ze Vettel allang een dynamo uit 2012, dat wrakke ding...ja ;D , mee gegeven...
;)


Iceman2012

Citaat van: Jozef op 11 april 2013 - 15:13:02
Het is echt hallucinant wat hij vandaag zegt, ik ga bijna over mijn nek.

"There is quite a conflict, because on the one hand I am the kind of guy who respects team decisions and the other hand, probably Mark is not the one who deserved it at the time."

Als ik Webber was, zou ik nu zo kwaad worden dat ik Vettel in de volgende race z.s.m. van de baan zou beuken. Webber is gelukkig slimmer dan dat, maar Vettel hoeft nu écht nooit nog op Webber te rekenen. Wat een verwend nest die Vettel, hoog tijd dat iemand hem wakker maakt en uit z'n fantasiewereldje haalt.
Vettel zegt juist dat ie in t verleden al nooit op Webber heeft kunnen rekenen. Dus wat dat betreft veranderd er dan weinig ;)
En volgens mij zegt Vettel alleen maar dat ie er weinig voor voelde om Webber die zege cadeau te doen omdat Webber nooit iets voor hem heeft kunnen betekenen, hem enkel een paar keer heeft 'tegenwerkt' tegen teamorders in.
Ik kan me juist prima vinden in de teksten van Vettel.

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 11 april 2013 - 15:38:35
Citaat van: Jozef op 11 april 2013 - 15:13:02
Het is echt hallucinant wat hij vandaag zegt, ik ga bijna over mijn nek.

"There is quite a conflict, because on the one hand I am the kind of guy who respects team decisions and the other hand, probably Mark is not the one who deserved it at the time."

Als ik Webber was, zou ik nu zo kwaad worden dat ik Vettel in de volgende race z.s.m. van de baan zou beuken. Webber is gelukkig slimmer dan dat, maar Vettel hoeft nu écht nooit nog op Webber te rekenen. Wat een verwend nest die Vettel, hoog tijd dat iemand hem wakker maakt en uit z'n fantasiewereldje haalt.
Vettel zegt juist dat ie in t verleden al nooit op Webber heeft kunnen rekenen. Dus wat dat betreft veranderd er dan weinig ;)
En volgens mij zegt Vettel alleen maar dat ie er weinig voor voelde om Webber die zege cadeau te doen omdat Webber nooit iets voor hem heeft kunnen betekenen, hem enkel een paar keer heeft 'tegenwerkt' tegen teamorders in.
Ik kan me juist prima vinden in de teksten van Vettel.


Payback-time van Vettel dus...Maarre, als Webber Vettel passeert...dan hoop ik maar dat je je nog steeds in de teksten van Vettel kunt vinden?


Iceman2012

Citaat van: Maikel0230 op 11 april 2013 - 12:08:25
Was Vettel correct door teamorders niet te gehoorzamen? Ja, zeker als het alleen gaat over de kwestie van teamorders staat hij recht in zijn schoenen om ze niet te gehoorzamen, want ik haat ze. Maar wat de meeste mensen lijken te vergeten in hun beoordeling, is dat beide rijders een overeenkomst met elkaar en het team voor de race gemaakt hebben. Nu, wat Sebastian heeft gedaan, is iets wat ik niet kan steunen, een overeenkomst moet worden geëerd wat er ook gebeurd. Het feit dat hij nu zijn excuses intrekt maakt het nog erger volgens mij. En toch geloof ik nog steeds na dit incident dat Vettel is uitgegroeid tot een van de grootste coureurs van zijn tijd, maar ik zal zeker niet meer juichen voor hem in dit decennium of het volgende!
hij trekt zn excuses niet in toch?
En dat dit m één van de grootste coureurs van tijd maakt?? vind ik niet, uiteindelijk gaat het teambelang boven alles, als coureur moet je ook kunnen nadenken en niet altijd je race-instinct volgen. t is nu goed afgelopen (op de baan iig), maar op t moment dat je een teamorder negeert breng je wel t bloed bij je teamgenoot aan de kook met alle risico's van dien.



Franky R.