Team orders moeten weg of blijven?

Gestart door jende, 24 maart 2013 - 11:19:38

« vorige - volgende »

Team Orders moeten weg of blijven?

Team orders moeten blijven.
8 (28.6%)
Team orders moeten verboden worden.
11 (39.3%)
Het maakt mij niet uit
9 (32.1%)

Totaal aantal stemmen: 24

Arthur

Horner heeft Vettel nu zo hard aangepakt.... [slappe hap]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Aan één kant inderdaad slappe hap, aan de andere kant ook wel weer te snappen. Alleen Vettel kan die titel immers voor ze binnenslepen, dat weten we allemaal. Ze kiezen bij Red Bull dus (paas) eieren voor hun geld.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2013 - 19:45:41
Aan één kant inderdaad slappe hap, aan de andere kant ook wel weer te snappen. Alleen Vettel kan die titel immers voor ze binnenslepen, dat weten we allemaal. Ze kiezen bij Red Bull dus (paas) eieren voor hun geld.

Met de hoop dat Webber zich nog wil schikken in het teambelang. Vettel is heilig daar, dat is allang bekend. Maar ik zie o.a. Alonso het zeker nog wel spannend maken.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo

Citaat van: Arthur op 31 maart 2013 - 15:51:37
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2013 - 19:45:41
Aan één kant inderdaad slappe hap, aan de andere kant ook wel weer te snappen. Alleen Vettel kan die titel immers voor ze binnenslepen, dat weten we allemaal. Ze kiezen bij Red Bull dus (paas) eieren voor hun geld.

Met de hoop dat Webber zich nog wil schikken in het teambelang. Vettel is heilig daar, dat is allang bekend. Maar ik zie o.a. Alonso het zeker nog wel spannend maken.

Nou ja, Vettel is daar niet alleen heilig, hij is ook gewoon de betere coureur tov Webber

Arthur

Citaat van: Enzo op 01 april 2013 - 05:40:27
Citaat van: Arthur op 31 maart 2013 - 15:51:37
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2013 - 19:45:41
Aan één kant inderdaad slappe hap, aan de andere kant ook wel weer te snappen. Alleen Vettel kan die titel immers voor ze binnenslepen, dat weten we allemaal. Ze kiezen bij Red Bull dus (paas) eieren voor hun geld.

Met de hoop dat Webber zich nog wil schikken in het teambelang. Vettel is heilig daar, dat is allang bekend. Maar ik zie o.a. Alonso het zeker nog wel spannend maken.

Nou ja, Vettel is daar niet alleen heilig, hij is ook gewoon de betere coureur tov Webber

Helemaal mee eens. Maar ze willen Webber er nog graag bijhouden [for the time beeing] om beide titels binnen te halen. Volgend jaar is alles anders [qua auto] en dan is maar weer de vraag of [ook] Vettel een kans maakt.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Zolang Newey daar zit, kan ik geen reden bedenken waarom dat niet zo zou zijn.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 01 april 2013 - 10:51:25
Zolang Newey daar zit, kan ik geen reden bedenken waarom dat niet zo zou zijn.

Klopt! Maar wie zegt dat Newey niet ineens besluit motorboten te gaan ontwerpen... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje


0634

Eerder omdat hij recent zijn contract verlengde tot en met 2016 of zoiets ;).

Fabian


Kootje

Das idd ook niet geheel onbelangrijk.

Franky R.

Het is nog maar de vraag of Newey succesvol zal zijn met de 2014-auto...De turboauto van 2014 heeft maar een uitlaat en het fameuze 'Rake'-ontwerp van Newey, waarbij de achterkant significant hoger staat dan de voorkant, blijkt vooralsnog niet mogelijk...Gelezen in F1technical... :-X

Arthur

Citaat van: Franky R. op 01 april 2013 - 16:56:19
Het is nog maar de vraag of Newey succesvol zal zijn met de 2014-auto...De turboauto van 2014 heeft maar een uitlaat en het fameuze 'Rake'-ontwerp van Newey, waarbij de achterkant significant hoger staat dan de voorkant, blijkt vooralsnog niet mogelijk...Gelezen in F1technical... :-X

En dus een nieuwe uitdaging voor Newey. Komt goed [reken daar maar op]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Iceman2012

Citaat van: Arthur op 01 april 2013 - 17:24:31
Citaat van: Franky R. op 01 april 2013 - 16:56:19
Het is nog maar de vraag of Newey succesvol zal zijn met de 2014-auto...De turboauto van 2014 heeft maar een uitlaat en het fameuze 'Rake'-ontwerp van Newey, waarbij de achterkant significant hoger staat dan de voorkant, blijkt vooralsnog niet mogelijk...Gelezen in F1technical... :-X

En dus een nieuwe uitdaging voor Newey. Komt goed [reken daar maar op]
Newey stond ook 10 jaar droog als t gaat om wk-titels en heeft ook seizoenen gehad zonder overwinning.

Arthur

Citaat van: Iceman2012 op 01 april 2013 - 19:51:02
Citaat van: Arthur op 01 april 2013 - 17:24:31
Citaat van: Franky R. op 01 april 2013 - 16:56:19
Het is nog maar de vraag of Newey succesvol zal zijn met de 2014-auto...De turboauto van 2014 heeft maar een uitlaat en het fameuze 'Rake'-ontwerp van Newey, waarbij de achterkant significant hoger staat dan de voorkant, blijkt vooralsnog niet mogelijk...Gelezen in F1technical... :-X

En dus een nieuwe uitdaging voor Newey. Komt goed [reken daar maar op]
Newey stond ook 10 jaar droog als t gaat om wk-titels en heeft ook seizoenen gehad zonder overwinning.

Toen zat ene M. Schumacher [deels] in de weg? Dat is dan weer te verklaren... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel