Team orders moeten weg of blijven?

Gestart door jende, 24 maart 2013 - 11:19:38

« vorige - volgende »

Team Orders moeten weg of blijven?

Team orders moeten blijven.
8 (28.6%)
Team orders moeten verboden worden.
11 (39.3%)
Het maakt mij niet uit
9 (32.1%)

Totaal aantal stemmen: 24

T.Nuvolari

Newey's nieuwe ontwerpen zijn meestal nogal fragiel in het begin. Kan zomaar eens zijn dat het volgend jaar niks wordt.


jende

Redbull geeft het goeie voorbeeld!

http://www.nu.nl/sport/3394098/red-bull-racing-stopt-met-geven-van-teamorders.html

Minder gezeik en meer gerace!!! dit zouden alle teams moeten doen..

Jehoentelaar

Eerst waren er teamorders, die werden met veel bombarie verboden. Toen was het nog niet goed, en kwamen ze weer terug. En nu gaat Red Bull weer zieltjes winnen door ze openlijk van de hand te doen. Tja. :-\

T.Nuvolari

Ik denk dat we stopt met teamorders te geven moeten lezen als 'stopt met teamorders te geven via de boordradio'.
Dikke kwatch en ik geloof er geen bal van.

Fabian

Red Bull stopt met teamorders. Yeah right. Ik wil ze wel zien als t in de laatste races weer spannend wordt en Vettel achter Webber zit en elk punt in de strijd om de titel telt.

Edwin90

Is inderdaad dikke BULLshit. Elk team geeft teamorders, en het is niet te voorkomen. Red Bull speelt met zo'n bericht mooi weer. Iedereen weet beter.

Kootje

Dat ze geen teamorders geven roepen ze al vanaf dag 1 dat ze meedoen. Al snel wist iedereen al beter en nog bleven ze ontkennen. Nu dan definitief de aap uit de mouw is en ontkennen niet meer kan krijgen we dit ineens. Tuuuuuurlijk ..... echt geloofwaardig hoor. ::)

Super Seb

PR praatje inderdaad. Enkel omdat het nog zo vroeg is in het seizoen. Als het kampioenschap erom vraagt zal Vettel toch de voorkeur krijgen en men dan spreken over "incident, noodzaak etc".
"Keep calm and ignore Multi-21....."


robbert

 ;D ;D ik dacht dat we nog 1 april waren.  Redbull die geen teamorders geeft. Dat moet ik nog zien

Figge

Webber heeft natuurlijk aangegeven dat hij onder geen enkele voorwaarde ooit nog Vettel zal helpen in het kampioenschap.
Webber heeft hierin niets te verliezen, want hij heeft immers niets verkeerd gedaan. Zolang hij Vettel niet van de baan rijdt kan hij nu vogelvrij zijn gang gaan tijdens de race en doen alsof zijn neus bloed. Bovendien hij de sympathie van het publiek en de media.
Helaas voor hem is Vettel gewoon echt een toefje te goed... Zo vaak zullen ze elkaar niet tegenkomen.

T.Nuvolari

Ik vind vooral dat Vettel hier weer heel ongestraft vanaf komt. Ik verlies stilaan al mijn sympathie voor het team en de Duitser.

Figge

Hoezo komt Vettel hier ongestraft weg. De hele wereld keert zich nu tegen hem. Zijn boyish charme is ie nu kwijt.
Dat RBR Vettel geen sancties oplegt is natuurlijk volkomen begrijpelijk. RBR is Vettel en andersom.

jende

Hoezo zou de hele wereld zich tegen vettel keren.
Ik en vele met mij vinden het juist mooi dat Vettel ondanks het team-order Webber heeft ingehaald.

Het leverde een mooi gevecht op en bewijst zijn vecht lust, wat een echte kampioen toch wel nodig heeft volgens mij.

Vettel heeft schijt :P en veel mensen vinden dat juist mooi