Cijfer voor de race. Maleisië 2013

Gestart door Kootje, 24 maart 2013 - 11:11:22

« vorige - volgende »

Hoe hoog/laag is jullie beoordeling?

10
0 (0%)
9
2 (10%)
8
8 (40%)
7
9 (45%)
6
1 (5%)
of nog lager, namelijk ....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 07 april 2013 - 12:11:22

Kootje

8

Net als vorige week weer genoten van mooie gevechten. 8)

Fabian

7

Leuke race met leuke gevechten her en der.

NielsD

Ik wou een 10 geven, maar dat had ik alleen gedaan als er nog regen was gevallen tijdens de race. Maar het was verder echt superleuk om te kijken.

Wel tien keer van de bank gesprongen bij het gevecht tussen Webber en Vettel.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

7. Leuke duels, maar ook hele saaie stukken.

Edwin90

Een acht, spektakel aan het begin door de regen. Humor dankzij de flater van Hamilton. Spanning en controverse door de gevechten tussen Red Bull en Mercedes. Tactisch heel interessant door te kijken hoe Lotus het ging halen met 3 stops.

Jehoentelaar

Was een moment dat ik het niet zo boeiend vond, maar op zich een prima race. Strategisch zat het weer leuk in elkaar: 7.

Franky R.


Wallie

Een 8 door het begin de gevechten op de baan en het gebeuren op het podium.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Super Seb

Een 9. Heerlijk foutenfestival bij de duurste sport ter wereld. Teamorders die genegeerd worden, falende pitcrews, irritatie na afloop.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

janke

Een 7 en wel een kleine. Een podium die nu niet echt correct genoemd kan worden. Een smet op de race.
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Meer dan een 7 zit er niet in. Er zaten leuke stukken in [Vettel/Webber] maar ook saaie stukken en heel veel spektakel was er niet. De teamorder van MGP was geheel onnodig. Overall dus een 7.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

ik heb de race een 8 gegeven!
Heerlijke actie en spanning alom

T.Nuvolari


Figge

8: De interne kwesties bij RBR en Mercedes zullen nog wel een staartje krijgen.
Het gevecht tussen Webber en Vettel was echt op het randje... En dat voor teamgenoten. Gaaf...

Arthur

Citaat van: Figge op 24 maart 2013 - 23:33:38
8: De interne kwesties bij RBR en Mercedes zullen nog wel een staartje krijgen.
Het gevecht tussen Webber en Vettel was echt op het randje... En dat voor teamgenoten. Gaaf...

Voor de kijker was dat gevecht geweldig [en daar kijk ik voor]!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel