Banaan vd race! Maleisië 2013

Gestart door Kootje, 24 maart 2013 - 11:02:21

« vorige - volgende »

Vandaag weer wat bananwaardige momentjes gezien/gehoord. Aan wie de twijfelachtige eer?

ALONSO - rijdt zelf z'n vleugel kapot, blijft dan buiten en kon erop wachten dat dit mis zou gaan
9 (30%)
HAMILTON - stopt bijna bij het verkeerde team, gelukkig letten ze bij McLaren wel op
3 (10%)
MALDONADO - vliegt er tot tweemaal toe af, waarvan de laatste keer fataal en tsja .... een bananenpoll zonder Malle Nado kan ook eigenlijk niet
10 (33.3%)
LOLLIPOPMAN TORO ROSSO - stuurt Vergne weg terwijl Pic al naast hen rijdt, hoe blind kun je zijn
1 (3.3%)
DE FIA STEWARDS - die dit niet gelijk bestraffen maar wachten tot na de race terwijl er maar één conclusie mogelijk is
0 (0%)
IETS OF IEMAND ANDERS, NAMELIJK .......
7 (23.3%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 07 april 2013 - 12:02:21

Jehoentelaar

Vonken in de spiegels, geen optimale grip aan de voorkant, radiocontact met het team. Plenty of options. ;)

0634

Het is ook helemaal geen discussie, aangezien Alonso zelf heeft gezegd dat hij ervan wist.  :P

Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 11:41:29
Ja, maar wel op een wat idiote manier. Het grind stond op de banden, dus die is niet rustig aan naast de baan gaan staan.
ok, vertel, wat is er gebeurd dan??

Niels_

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2013 - 17:01:10
Het is ook helemaal geen discussie, aangezien Alonso zelf heeft gezegd dat hij ervan wist.  :P
Dat heeft hij ook nooit ontkend. Hij wist dat de voorvleugel geraakt was, maar dacht dat het niet zo erg was omdat hij er weinig hinder van ondervond en daardoor wou doorgaan. Dit is gewoon het zicht dat hij heeft. Je kan de fout nu bij Alonso leggen, maar het is toch vooral de mannen in de pits die moeten doorhebben hoe erg de situatie was.

Iceman2012

Citaat van: Ńiels op 25 maart 2013 - 17:15:28
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2013 - 17:01:10
Het is ook helemaal geen discussie, aangezien Alonso zelf heeft gezegd dat hij ervan wist.  :P
Dat heeft hij ook nooit ontkend. Hij wist dat de voorvleugel geraakt was, maar dacht dat het niet zo erg was omdat hij er weinig hinder van ondervond en daardoor wou doorgaan. Dit is gewoon het zicht dat hij heeft. Je kan de fout nu bij Alonso leggen, maar het is toch vooral de mannen in de pits die moeten doorhebben hoe erg de situatie was.
Tuurlijk, de fout ligt volledig bij het Ferrari team. Als een team je niet binnenhaalt dan ben je als coureur natuurlijk snel geneigd om hen te geloven. Alonso valt weinig te verwijten eigenlijk.

Jehoentelaar

Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 17:10:28
Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 11:41:29
Ja, maar wel op een wat idiote manier. Het grind stond op de banden, dus die is niet rustig aan naast de baan gaan staan.
ok, vertel, wat is er gebeurd dan??
Hey, ik voer hier geen bevelen uit. Het enige wat ik wilde zeggen is dat hij of wél er vanaf is gespind en tegelijkertijd dat KERS-probleem had (waarbij ik niét zeg dat het een de oorzaak is van de ander), óf dat hij de auto op een dwaze manier langs de kant heeft gezet.

Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 17:20:31
Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 17:10:28
Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 11:41:29
Ja, maar wel op een wat idiote manier. Het grind stond op de banden, dus die is niet rustig aan naast de baan gaan staan.
ok, vertel, wat is er gebeurd dan??
Hey, ik voer hier geen bevelen uit. Het enige wat ik wilde zeggen is dat hij of wél er vanaf is gespind en tegelijkertijd dat KERS-probleem had (waarbij ik niét zeg dat het een de oorzaak is van de ander), óf dat hij de auto op een dwaze manier langs de kant heeft gezet.
Wel toevallig dat ie precies recht voor een kraan/hooglader uitkomt. Gewoon bewust gedaan zo te zien. Hij is iig niet gespind

Jehoentelaar

Nou, dan is het dus de tweede mogelijkheid die ik schetste.

Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 17:37:09
Nou, dan is het dus de tweede mogelijkheid die ik schetste.
niet dus, is het dwaas als je de auto op de meest handige plek naast de baan zet??

Jehoentelaar

Gozer, lees een keer wat ik zeg. Ik zeg nergens dat de plek an sich onhandig is, ik heb het over de manier waarop waarover ik een aanname doe. ???

Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 18:00:40
Gozer, lees een keer wat ik zeg. Ik zeg nergens dat de plek an sich onhandig is, ik heb het over de manier waarop waarover ik een aanname doe. ???
ik lees wat jij zegt; optie 2 was dat ie de auto op een dwaze manier langs de kant heeft gezet. Nou, volgens mij is dat niet het geval.

Jehoentelaar

Dat is niet hetzelfde als wat je eerst zei. Bovendien spreek ik van een aanname, dus ik zeg niet dat het zeker is.

Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 18:16:48
Dat is niet hetzelfde als wat je eerst zei. Bovendien spreek ik van een aanname, dus ik zeg niet dat het zeker is.
waar spreek jij van een aanname dan? in eerste instantie zeker niet. En daarna zeg je dat het het één of het ander is, 2 aannames waarvan er zeker één waar moet zijn. Maar goed, het lijkt er toch echt op dat hij gewoon bewust deze plek heeft uitgekozen, zoals coureurs vaker doen. Alleen dit is de eerste keer dat het als idioot bestempeld wordt.

Jehoentelaar

Dit is mijn laatste post hierover, want tegen woorden in de mond leggen kan ik weinig beginnen, Anyway, om je bericht eens door te nemen:

Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 18:25:57
Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 18:16:48
Dat is niet hetzelfde als wat je eerst zei. Bovendien spreek ik van een aanname, dus ik zeg niet dat het zeker is.
waar spreek jij van een aanname dan? in eerste instantie zeker niet. En daarna zeg je dat het het één of het ander is, 2 aannames waarvan er zeker één waar moet zijn. Maar goed, het lijkt er toch echt op dat hij gewoon bewust deze plek heeft uitgekozen, zoals coureurs vaker doen. Alleen dit is de eerste keer dat het als idioot bestempeld wordt.
* Ik spreek sowieso van een aanname, omdat jij en ik even goed weten dat zoiets niet te bewijzen valt. Dat ik het woord 'aanname' dan niet letterlijk noem doet niet ter zake. Logisch redeneren is voldoende.
* Een van de twee is inderdaad waar, omdat er geen derde mogelijkheid is. Het is of daar parkeren vanwege KERS (al dan niet hardhandig), of eraf spinnen.
* Ik ontken niet dat hij die plek bewust heeft uitgekozen, zie daarvoor een van mijn eerdere posts hierover.
* Ik noem de gekozen plek van Maldonado nergens idioot, zie ook daarvoor een eerdere post van mijn kant.

Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 18:32:43
Dit is mijn laatste post hierover, want tegen woorden in de mond leggen kan ik weinig beginnen, Anyway, om je bericht eens door te nemen:
ok, dit gaat nergens meer over. Enige punt dat ik wilde maken is dat Maldonado naar alle waarschijnlijkheid die auto daar gewoon bewust heeft geparkeerd terwijl jij beweerde dat ie op een idiote manier van de baan is gegaan

Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 11:41:29
Ja, maar wel op een wat idiote manier. Het grind stond op de banden, dus die is niet rustig aan naast de baan gaan staan.