Het gezeur is alweer begonnen....

Gestart door Arthur, 22 maart 2013 - 19:29:36

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 16:09:24
Inderdaad, en de een zal dat eerder doen dan de ander. De band is echter voor ieder team hetzelfde, dus .....
voila, dat wil ik zeggen. Het is aan de teams de opdracht om alle onderdelen van de wagen goed te begrijpen, dus ook de banden. En strategie is een belangrijk onderdeel van de sport. Men moet dan zuiniger rondrijden zodanig dat men de banden spaart. Zou hetzelfde zijn, mochten ze ooit terug mogen tanken. De 1 zal ook meer zuiniger moeten rijden omdat ze minder brandstof aan boord hebben

TheDoc

Citaat van: robbert op 23 maart 2013 - 17:13:22
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 16:09:24
Inderdaad, en de een zal dat eerder doen dan de ander. De band is echter voor ieder team hetzelfde, dus .....
voila, dat wil ik zeggen. Het is aan de teams de opdracht om alle onderdelen van de wagen goed te begrijpen, dus ook de banden. En strategie is een belangrijk onderdeel van de sport. Men moet dan zuiniger rondrijden zodanig dat men de banden spaart. Zou hetzelfde zijn, mochten ze ooit terug mogen tanken. De 1 zal ook meer zuiniger moeten rijden omdat ze minder brandstof aan boord hebben

De banden zijn natuurlijk even goed onderdeel van de wagen als de motor, aerodynamica, e.d.
Dus is het inderdaad aan de teams om dit optimaal te integreren in hun totaalpakket. Dit is voor elk team hetzelfde.
Mijn mening: minder zeuren, en rijden!

robbert

the doc, je maakt je al populari bij mij ;)
Gelukkig is er nog iemand die er zo over denkt