Sport1 artikel op GPPits.net

Gestart door NielsD, 22 maart 2013 - 16:51:04

« vorige - volgende »

Kootje

Ik denk het niet. Dan schuift CVC 'n andere geldwolf naar voren om te zorgen dat zij zoveel mogelijk verdienen.

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:40:26
Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 22:20:19
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:10:15
Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 22:07:04
Maar goed, jij kunt de toekomst voorspellen, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet kan.

Kan jij niet lezen ofzo?
Volgens mij ben ik duidelijk genoeg als ik zeg dat het mijn verwachting is en de toekomst niet vast staat, of niet soms?
had ik idd niet gelezen, maar goed, eerder op de avond was je nog een stuk stelliger.

Had je niet gelezen maar je quote het wel ..... hmmm .... vaag.
het is zaterdagavond Kootje, ik heb al de nodige biertjes achter de kiezen (en er gaan er nog vele volgen) dus ik ben bang dat ik alleen het eerste deel van jou post hebt gelezen (je had m opgesplitst in 2 delen). Zal er volgende keer nog beter op letten. Niets irritanter als mensen die niet goed lezen (op een forum).

Citaat
En inderdaad ja, ik was en ben nog steeds stellig omtrend mijn verwachtingen ja. Maar niets stelliger als dat jij bent in jouw verwachtingen dat de F1 niet achter de decoder verdwijnt omdat dit niet goed zou zijn voor de exposure van de sport. Toch raar dat je mij dan wel de gave toedicht de toekomst te kunnen voorspellen, terwijl je deze gave zelf niet zegt te bezitten.

Overigens .... om nog even terug te komen op die exposure kwestie. Natuurlijk is het voor de F1 belangrijk en beter als de exposure groot is en het dus niet achter de decoder verdwijnt. Het is alleen zo jammer dat de F1 daar geen reet over te vertellen heeft. Het is Bernie die, uit naam van CVC Capital, besluit wie uiteindelijk de uitzendrechten krijgt. Daarbij kijkt meneer eerst naar z'n portemonnee, niet naar wat goed is voor de F1. Ik dacht dat zoveel ondertussen wel duidelijk was over Dhr Eikelsteen.
Je bent juist wel veel stelliger als mij, ik zeg juist dat het misschien wel gaat gebeuren, misschien niet. Dat is van zoveel factoren afhankelijk. Als Bernie het helemaal alleen mocht beslissen was het misschien makkelijker, maar zelfs dan zou ik er nog niet zeker van zijn.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:42:16
Ik denk het niet. Dan schuift CVC 'n andere geldwolf naar voren om te zorgen dat zij zoveel mogelijk verdienen.
Dat zou kunnen, maar ik meen dat opa Geldhonger ook een aanzienlijk deel van het geld naar zijn eigen zak navigeert. Een medewerker geheel in dienst van CVC zou die mogelijkheid wellicht niet hebben/krijgen?

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 22:52:04
Had je niet gelezen maar je quote het wel ..... hmmm .... vaag.
het is zaterdagavond Kootje, ik heb al de nodige biertjes achter de kiezen (en er gaan er nog vele volgen) dus ik ben bang dat ik alleen het eerste deel van jou post hebt gelezen (je had m opgesplitst in 2 delen). Zal er volgende keer nog beter op letten. Niets irritanter als mensen die niet goed lezen (op een forum).[/quote]

Inderdaad.
Vandaar ook de ietwat geirriteerde toon in mijn laatste reacties.

Citaat
Citaat
En inderdaad ja, ik was en ben nog steeds stellig omtrend mijn verwachtingen ja. Maar niets stelliger als dat jij bent in jouw verwachtingen dat de F1 niet achter de decoder verdwijnt omdat dit niet goed zou zijn voor de exposure van de sport.
Je bent juist wel veel stelliger als mij, ik zeg juist dat het misschien wel gaat gebeuren, misschien niet.

Nu ja .... ik vond jou daarin net zo stellig als mij. Maar goed ....dat wordt 'n WELLES/NIETES verhaal, laten we daar niet aan beginnen. Sowieso vanavond niet, want ik (oude man als ik ben) gaat ff lekker maffen om goed uitgerust de race te kunnen zien. Ik zou dus zeggen: Zuip ze nog, ennuh .... tot morgen.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 23 maart 2013 - 22:53:43
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:42:16
Ik denk het niet. Dan schuift CVC 'n andere geldwolf naar voren om te zorgen dat zij zoveel mogelijk verdienen.
Dat zou kunnen, maar ik meen dat opa Geldhonger ook een aanzienlijk deel van het geld naar zijn eigen zak navigeert. Een medewerker geheel in dienst van CVC zou die mogelijkheid wellicht niet hebben/krijgen?

Dat denk ik ook niet, maar dat betekend voor mij alleen maar dat CVC nog meer geld op gaat strijken dan ze nu al doen. Ik denk iig niet dat ze dan zullen zeggen: Hmmm .... jullie betaalden $10 miljoen waarvan er 2 naar Bernie gingen dus 8 is nu wel genoeg. ::)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 23:04:22
Citaat van: Franky R. op 23 maart 2013 - 22:53:43
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:42:16
Ik denk het niet. Dan schuift CVC 'n andere geldwolf naar voren om te zorgen dat zij zoveel mogelijk verdienen.
Dat zou kunnen, maar ik meen dat opa Geldhonger ook een aanzienlijk deel van het geld naar zijn eigen zak navigeert. Een medewerker geheel in dienst van CVC zou die mogelijkheid wellicht niet hebben/krijgen?

Dat denk ik ook niet, maar dat betekend voor mij alleen maar dat CVC nog meer geld op gaat strijken dan ze nu al doen. Ik denk iig niet dat ze dan zullen zeggen: Hmmm .... jullie betaalden $10 miljoen waarvan er 2 naar Bernie gingen dus 8 is nu wel genoeg. ::)
Hm, dat zal idd. niet...Al denkt ik dat de bedragen die Bernie nu opstrijkt een tikkeltje hoger liggen... ;D

Iceman2012

#51
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 23:00:20
Citaat van: Kootje
Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 22:52:04
Had je niet gelezen maar je quote het wel ..... hmmm .... vaag.
het is zaterdagavond Kootje, ik heb al de nodige biertjes achter de kiezen (en er gaan er nog vele volgen) dus ik ben bang dat ik alleen het eerste deel van jou post hebt gelezen (je had m opgesplitst in 2 delen). Zal er volgende keer nog beter op letten. Niets irritanter als mensen die niet goed lezen (op een forum).

Inderdaad.
Vandaar ook de ietwat geirriteerde toon in mijn laatste reacties.

Citaat
Citaat
En inderdaad ja, ik was en ben nog steeds stellig omtrend mijn verwachtingen ja. Maar niets stelliger als dat jij bent in jouw verwachtingen dat de F1 niet achter de decoder verdwijnt omdat dit niet goed zou zijn voor de exposure van de sport.
Je bent juist wel veel stelliger als mij, ik zeg juist dat het misschien wel gaat gebeuren, misschien niet.

Nu ja .... ik vond jou daarin net zo stellig als mij. Maar goed ....dat wordt 'n WELLES/NIETES verhaal, laten we daar niet aan beginnen. Sowieso vanavond niet, want ik (oude man als ik ben) gaat ff lekker maffen om goed uitgerust de race te kunnen zien. Ik zou dus zeggen: Zuip ze nog, ennuh .... tot morgen.
lees nog maar eens terug (of geloof me op mn woord) en je zult zien dat ik juist heel voorzichtig was; ik heb geen idee wat de toekomst is wat betreft tv rechten etc. Als we uiteindelijk toch allemaal moeten gaan betalen en de technologie ontwikkeld zich   dan kijken we over een paar jaar misschien allemaal wel via f1.com.

Jehoentelaar

Citaat van: Franky R. op 23 maart 2013 - 22:53:43
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:42:16
Ik denk het niet. Dan schuift CVC 'n andere geldwolf naar voren om te zorgen dat zij zoveel mogelijk verdienen.
Dat zou kunnen, maar ik meen dat opa Geldhonger ook een aanzienlijk deel van het geld naar zijn eigen zak navigeert. Een medewerker geheel in dienst van CVC zou die mogelijkheid wellicht niet hebben/krijgen?
Ik houd ergens ook wel rekening met een politieke impasse. Wellicht dat de teams het wegvallen van Bernie zien als een mogelijkheid om eindelijk een iets minder autoritair beleid te krijgen. Nou moet het niet te ver gaan, er moet altijd iemand duidelijk boven de teams staan die de lijnen uitzet. Zat voorbeelden waarin deelnemers te veel de overhand krijgen en de organisatie de weg kwijt raakt.

Kootje

#53
Citaat van: Franky R. op 23 maart 2013 - 23:06:14
Hm, dat zal idd. niet...Al denkt ik dat de bedragen die Bernie nu opstrijkt een tikkeltje hoger liggen... ;D

Goed mogelijk. Geen idee wat de bedragen zijn die hiermee gemoeid gaan en wat Bernies percentage is.



Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 23:07:48
lees nog maar eens terug (of geloof me op mn woord) en je zult zien dat ik juist heel voorzichtig was

Ik vind 'm wel goed zo. Ik geloof je wel op je woord. ;)



Citaat van: Jehoentelaar op 24 maart 2013 - 00:47:58
Ik houd ergens ook wel rekening met een politieke impasse. Wellicht dat de teams het wegvallen van Bernie zien als een mogelijkheid om eindelijk een iets minder autoritair beleid te krijgen. Nou moet het niet te ver gaan, er moet altijd iemand duidelijk boven de teams staan die de lijnen uitzet. Zat voorbeelden waarin deelnemers te veel de overhand krijgen en de organisatie de weg kwijt raakt.

Zou ook zomaar kunnen. We gaan het zien als die ouwe ooit doodgaat. Niet dat ik 'm dood wil hebben hoor, maar ik ben bang dat dit wel nodig is om van hem af te komen. ::)

Edwin90

Ik heb vanmiddag een soort van opheldering gekregen van Sport1.

Meteen maar even een artikel van gemaakt:
http://www.gppits.net/nieuws/engels_commentaar_op_sport1/

NielsD

Net en duidelijk artikel en niet hun fout dus. :) Jammer dat de FOM het niet wil meesturen, maar ik begrijp het aan de ene kant ook wel.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Iceman2012

Citaat van: NielsD op 04 april 2013 - 08:31:52
Net en duidelijk artikel en niet hun fout dus. :) Jammer dat de FOM het niet wil meesturen, maar ik begrijp het aan de ene kant ook wel.
wel hun fout dat ze het beloven en het dan niet waar kunnen maken

Arthur

Citaat van: Iceman2012 op 04 april 2013 - 17:22:58
Citaat van: NielsD op 04 april 2013 - 08:31:52
Net en duidelijk artikel en niet hun fout dus. :) Jammer dat de FOM het niet wil meesturen, maar ik begrijp het aan de ene kant ook wel.
wel hun fout dat ze het beloven en het dan niet waar kunnen maken

Of [bewust] verkeerd begrepen door Sport 1  >:(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Tsja, bij Sport1 is het, net als bij Eurosport, gebruikelijk dat er tweetalig commentaar geleverd wordt. Waarschijnlijk dat daarom toegezegd is dat het ging gebeuren.

Als een grootspeler als de FOM dan dwars ligt, kunnen ze daar weinig aan doen natuurlijk.

Iceman2012

Citaat van: Edwin90 op 04 april 2013 - 19:50:54
Tsja, bij Sport1 is het, net als bij Eurosport, gebruikelijk dat er tweetalig commentaar geleverd wordt. Waarschijnlijk dat daarom toegezegd is dat het ging gebeuren.

Als een grootspeler als de FOM dan dwars ligt, kunnen ze daar weinig aan doen natuurlijk.
nou, dat vind ik niet. Als je zegt iets te kunnen leveren, moet je al wel weten waar je het vandaan haalt? En dr zal toch ook wel iets over in het contract staan dan?? gewoon een fout van Sport 1 lijkt mij.