Sport1 artikel op GPPits.net

Gestart door NielsD, 22 maart 2013 - 16:51:04

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 23 maart 2013 - 21:47:06

Haha ja, ik ben vorig jaar in Arizona bijvoorbeeld in dorpen als Quartzite en Wickenburg geweest.. liggen meer dan een uur rijden van de bewoonde wereld, midden in de woestijn. Nou, nooit van mijn leven. :P
;D ;D ;D


Het kan erger, hoor...Wat dacht je van de Outback in Australie? Kun je niet eens de fantastische Aussie-V8's volgen... :P

Jehoentelaar

Ja, dat is nog veel vreselijker. Dan ben ik toch maar wat blij met het idioot grote aanbod wat we in onze dichtbevolkte lage landen hebben. 8)

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 20:56:39
Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 20:40:51
Ik zeg niet dat het niet gebeurd, maar ik vind dat nogal een simpele redenering. t is maar de vraag of het op lange termijn wel zo gunstig is voor Bernie zn portemonnee. Het zal ook afhangen van de ontwikkeling van het medium TV en internet.

Tuurlijk is dat gunstig voor z'n portemonnee. Het gros vd F1 liefhebbers zal gewoon betalen om F1 te kunnen zien dus de gedecodeerde zenders zullen het hoogste budget houden en zo de F1 in handen houden. Nu deze stap eenmaal gezet is zie ik dat echt niet meer terugdraaien.


CitaatDe beeb is idd niet voor niets de helft van zn pakket kwijtgeraakt, maar heeft ook niet voor niets nog wel de andere helft van het pakket. Verder is t ook nog maar afwachten hoe het publiek hier op lange termijn op gaat reageren.

Een deel zal idd z'n toevlucht nemen tot livestreams of zolang het kan uitwijken naar de Beeb of RTL television, maar het gros zal gewoon braaf betalen omdat ze toch willen kijken. Althans .... dat is mijn verwachting. Gelukkig staat de toekomst alleszins vast, dus wie weet. ::)
het gros?? ik denk dat minimaal de helft afhaakt. En nogmaals, de F1 heeft er belang bij om een zo groot mogelijk publiek te bereiken. Maar goed, jij kunt de toekomst voorspellen, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet kan.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 23 maart 2013 - 21:47:06
Haha ja, ik ben vorig jaar in Arizona bijvoorbeeld in dorpen als Quartzite en Wickenburg geweest.. liggen meer dan een uur rijden van de bewoonde wereld, midden in de woestijn. Nou, nooit van mijn leven. :P

Oooh, dat valt mee.
Ben jaren terug bij familie in Canada geweest die toen nog ergens op het platteland van Nova Scotia woonden. Gingen we ff koffiedrinken bij de buren, waren we bijna 2 uur onderweg.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:07:22
Citaat van: Jehoentelaar op 23 maart 2013 - 21:47:06
Haha ja, ik ben vorig jaar in Arizona bijvoorbeeld in dorpen als Quartzite en Wickenburg geweest.. liggen meer dan een uur rijden van de bewoonde wereld, midden in de woestijn. Nou, nooit van mijn leven. :P

Oooh, dat valt mee.
Ben jaren terug bij familie in Canada geweest die toen nog ergens op het platteland van Nova Scotia woonden. Gingen we ff koffiedrinken bij de buren, waren we bijna 2 uur onderweg.
:o :o :o

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 22:07:04
Maar goed, jij kunt de toekomst voorspellen, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet kan.

Kan jij niet lezen ofzo?
Volgens mij ben ik duidelijk genoeg als ik zeg dat het mijn verwachting is en de toekomst niet vast staat, of niet soms?

Kootje

Citaat van: Franky R. op 23 maart 2013 - 22:10:03
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:07:22
Citaat van: Jehoentelaar op 23 maart 2013 - 21:47:06
Haha ja, ik ben vorig jaar in Arizona bijvoorbeeld in dorpen als Quartzite en Wickenburg geweest.. liggen meer dan een uur rijden van de bewoonde wereld, midden in de woestijn. Nou, nooit van mijn leven. :P

Oooh, dat valt mee.
Ben jaren terug bij familie in Canada geweest die toen nog ergens op het platteland van Nova Scotia woonden. Gingen we ff koffiedrinken bij de buren, waren we bijna 2 uur onderweg.
:o :o :o

Dat dacht ik dus ook.  :D

Iceman2012

Citaat van: Edwin90 op 23 maart 2013 - 21:37:12
Vergeten jullie niet dat voor de casual kijker een samenvatting veel boeiender is dan een hele race? De kijkcijfers van de BBC waren geloof ik vorig jaar beter dan ooit (met de nadruk op geloof ik, heb namelijk geen bron maar wel ergens gelezen).

Het zal sponsors een worst wezen of de race een samenvatting is of de hele race. Als ze maar in beeld komen en dat gebeurt op het open net nog veelvuldig.
Goed dat je zo voorzichtig was, want het klopt idd niet http://www.f1fanatic.co.uk/2012/09/06/uk-f1-tv-figures-bbc-sky-2012/

En tuurlijk zal het sponsors geen worst zijn, hoe meer ze in beeld zijn hoe beter. Zo lang ze op het open net nog veelvuldig in beeld zijn, blijft het aantrekkelijk, maar de stelling was hier dat F1 binnen een paar jaar geheel achter de decoder verdwijnt.

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:10:15
Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 22:07:04
Maar goed, jij kunt de toekomst voorspellen, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet kan.

Kan jij niet lezen ofzo?
Volgens mij ben ik duidelijk genoeg als ik zeg dat het mijn verwachting is en de toekomst niet vast staat, of niet soms?
had ik idd niet gelezen, maar goed, eerder op de avond was je nog een stuk stelliger.

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:11:28
Citaat van: Franky R. op 23 maart 2013 - 22:10:03
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:07:22
Citaat van: Jehoentelaar op 23 maart 2013 - 21:47:06
Haha ja, ik ben vorig jaar in Arizona bijvoorbeeld in dorpen als Quartzite en Wickenburg geweest.. liggen meer dan een uur rijden van de bewoonde wereld, midden in de woestijn. Nou, nooit van mijn leven. :P

Oooh, dat valt mee.
Ben jaren terug bij familie in Canada geweest die toen nog ergens op het platteland van Nova Scotia woonden. Gingen we ff koffiedrinken bij de buren, waren we bijna 2 uur onderweg.
:o :o :o

Dat dacht ik dus ook.  :D
Good lord, dat is me wel een afstand ja... en ik maar klagen over de Amerikaanse woestijn. :P

Franky R.

CitaatBen jaren terug bij familie in Canada geweest die toen nog ergens op het platteland van Nova Scotia woonden. Gingen we ff koffiedrinken bij de buren, waren we bijna 2 uur onderweg.
Hoe moet die advertentie van de makelaar eruit hebben gezien?


Te koop, Woonboerderijtje met vrij uitzicht. Voor mensen die gesteld zijn op stilte en wijdheid. U houdt van autorijden door de wildernis. U bent dol op jagen op Wolven en beren. U bent sowieso dol op vuurwapens en schiet graag zonder buren overlast te bezorgen.
Dan hebben wij HET vastgoed voor u... :D :D :D


;D ;D ;D

Iceman2012

Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:07:22
Citaat van: Jehoentelaar op 23 maart 2013 - 21:47:06
Haha ja, ik ben vorig jaar in Arizona bijvoorbeeld in dorpen als Quartzite en Wickenburg geweest.. liggen meer dan een uur rijden van de bewoonde wereld, midden in de woestijn. Nou, nooit van mijn leven. :P

Oooh, dat valt mee.
Ben jaren terug bij familie in Canada geweest die toen nog ergens op het platteland van Nova Scotia woonden. Gingen we ff koffiedrinken bij de buren, waren we bijna 2 uur onderweg.
dan zou ik de volgende keer de auto pakken ipv lopen ;)

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 22:20:19
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:10:15
Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 22:07:04
Maar goed, jij kunt de toekomst voorspellen, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet kan.

Kan jij niet lezen ofzo?
Volgens mij ben ik duidelijk genoeg als ik zeg dat het mijn verwachting is en de toekomst niet vast staat, of niet soms?
had ik idd niet gelezen, maar goed, eerder op de avond was je nog een stuk stelliger.

Had je niet gelezen maar je quote het wel ..... hmmm .... vaag.

En inderdaad ja, ik was en ben nog steeds stellig omtrend mijn verwachtingen ja. Maar niets stelliger als dat jij bent in jouw verwachtingen dat de F1 niet achter de decoder verdwijnt omdat dit niet goed zou zijn voor de exposure van de sport. Toch raar dat je mij dan wel de gave toedicht de toekomst te kunnen voorspellen, terwijl je deze gave zelf niet zegt te bezitten.

Overigens .... om nog even terug te komen op die exposure kwestie. Natuurlijk is het voor de F1 belangrijk en beter als de exposure groot is en het dus niet achter de decoder verdwijnt. Het is alleen zo jammer dat de F1 daar geen reet over te vertellen heeft. Het is Bernie die, uit naam van CVC Capital, besluit wie uiteindelijk de uitzendrechten krijgt. Daarbij kijkt meneer eerst naar z'n portemonnee, niet naar wat goed is voor de F1. Ik dacht dat zoveel ondertussen wel duidelijk was over Dhr Eikelsteen.

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 23 maart 2013 - 22:38:19
Citaat van: Kootje op 23 maart 2013 - 22:07:22
Citaat van: Jehoentelaar op 23 maart 2013 - 21:47:06
Haha ja, ik ben vorig jaar in Arizona bijvoorbeeld in dorpen als Quartzite en Wickenburg geweest.. liggen meer dan een uur rijden van de bewoonde wereld, midden in de woestijn. Nou, nooit van mijn leven. :P

Oooh, dat valt mee.
Ben jaren terug bij familie in Canada geweest die toen nog ergens op het platteland van Nova Scotia woonden. Gingen we ff koffiedrinken bij de buren, waren we bijna 2 uur onderweg.
dan zou ik de volgende keer de auto pakken ipv lopen ;)

Ooooh ..... deden we dat verkeerd?  ;D

NielsD

Zal er veel veranderen als hij stopt?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna