Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 24 maart 2013 - 11:03:34
RedBull zal niet tevreden zijn met de persconferentie van Webber. En indien de afspraken waar zijn, is het wel begrijpelijk waarom Webber zo reageert. Zou Webber het seizoen afmaken of niet bij RedBull? Als hij nog een paar mooie races rijd, zoals vandaag en op het einde van het seizoen nog meedoet voor de wereldtitel zal het seizoen nog mooi worden.
Deed mij denken aan Villeneuve vs Pironi in 1984... :(

Franky R.

CitaatWebber is nooit constant genoeg om kampioen te worden, Vettel is dat wel.
In de tweede race van het seizoen?!? ???

Edwin90

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 11:21:21
CitaatWebber is nooit constant genoeg om kampioen te worden, Vettel is dat wel.
In de tweede race van het seizoen?!? ???

Gaat me niet om het moment. Maar meer om voorgaande seizoenen. Vettel is de kopman bij Red Bull. Ik schat Webber niet contant genoeg in om naar de titel te rijden.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 11:08:09
Tja, als RBR daadwerkelijk besloot in te halen, is dit natuurlijk wel laag wat Sebas doet he.

Neem een voorbeeld aan Rosberg, die wilde ook graag, maar die luistert naar het teambelang.
Rosberg heeft Hamilton vaker ingehaald (2x) als dat Vettel Webber heeft ingehaald. Als die slimme jongen nou gewoon ff gewacht had tot het 2e DRS stuk was ie er makkelijk voorbij gegaan. Netjes gecounterd van Hamilton!!

Enzo

Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 11:07:49
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 10:52:49
Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 10:47:30
Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:46:05
Wat een mietje die Rosberg hij mist gewoon de ballen  :P Wel een mooi podium zo.
hij geeft hamilton p3 cadeau. Professioneel.
Ja, idd. En jammer dat je zo reageert, Iceman...Rosberg had Hamilton al eerder ingehaald dus hoezo "mietje"...?!

En iedere keer weer pareerde Hamilton in de volgend bocht. Mooi gevecht, dat zeker. Maar als je dat gevecht niet op eigen kracht kunt winnen ben je imo ook 'n mietje als je dan maar gaat vragen of  ze aub Hamilton aan de kant willen laten gaan. Doe het gewoon lekker zelf, wat hij in de laatste bocht vd laatste ronde ook gedaan had als hij ballen had gehad.

Waar heb jij het over? Rosberg was veel sneller en kon Hamilton de laatste 5/6 laps makkelijk  inhalen. De reden waarom Rosberg het vroeg over de radio is omdat ze van te voren afspraken hebben gemaakt om elkaar niet in te halen aan het einde van de race. Het koste enorm veel dicipline voor Rosberg om achter Hamilton te blijven en ik hoopte ergens dat hij een Vetteltje zou doen...

Iceman2012

Vettel verloor zn 1e plaats door de 1e pitsstop. Na de laatste pitstop komen ze gelijk aan in bocht 1, ik kan het me wel voorstellen.

Enzo

Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 11:27:23
Vettel verloor zn 1e plaats door de 1e pitsstop. Na de laatste pitstop komen ze gelijk aan in bocht 1, ik kan het me wel voorstellen.

Zeker, hoewel ik Webber zijn boosheid ook wel kan plaatsen. Maar ik zie Vettel niet echt een Rosbergje doen... ;D

Jehoentelaar

Zo, dat was me er weer een. De lol was er al vrij snel vanaf na het rare gedoe van Ferrari en Alonso. Kleine Duitse kleuter vooraan deed de rest. Begon het mannetje net wel leuk te vinden, maar helaas. Benieuwd wat interne gesprekken gaan opleveren.

0634

Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 11:15:03
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 11:08:55
Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 11:07:49
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 10:52:49
Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 10:47:30
Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:46:05
Wat een mietje die Rosberg hij mist gewoon de ballen  :P Wel een mooi podium zo.
hij geeft hamilton p3 cadeau. Professioneel.
Ja, idd. En jammer dat je zo reageert, Iceman...Rosberg had Hamilton al eerder ingehaald dus hoezo "mietje"...?!

En iedere keer weer pareerde Hamilton in de volgend bocht. Mooi gevecht, dat zeker. Maar als je dat gevecht niet op eigen kracht kunt winnen ben je imo ook 'n mietje als je dan maar gaat vragen of  ze aub Hamilton aan de kant willen laten gaan. Doe het gewoon lekker zelf, wat hij in de laatste bocht vd laatste ronde ook gedaan had als hij ballen had gehad.

Kom op. Rosberg wil er langs, maar mag niet verder aanvallen. Ben je dan een mietje omdat je luistert?

JA !!!


Ennuh .... de order dat hij er niet langs mocht kwam pas 'n paar ronden na zijn smeekbede of Hamilton niet aan de kant kon gaan. ::)

Nou ja, dan hebben wij een andere opvatting van een mietje-zijn.

Ik vond hem namelijk uitermate professioneel handelen vandaag. Zeer volwassen. In tegenstelling tot anderen (ALonso, Vettel)

Nyoxios

Controversieel podium zo :P

Vettel heeft eigenlijk eerlijk gewonnen (ik had liever Alonso zien winnen vandaag), op het laatst rijd hij er voorbij en rijdt van Webber weg, dus hij was dus wel echt sneller.

als het verhaal klopt dat Vettel achter Webber moest blijven, snap ik dat Webber boos is. Maar Vettel toont wel de ballen om de overwinning te pakken!

dat brengt me gelijk naar Rosberg. Wat zonde dat hij er achter moest blijven. Stiekem hoopte ik dat hij hem in de laatste bocht er voorbij zou steken! Rosberg moest doen wat Vettel deed ---> Gewoon doen!

Wat een pechvogels bij Force India.. Rijden ze lekker, gaat het helemaal fout bij de pits. Ook pech voor Alonso. Ik juichte toen hij niet naar binnen ging, maar even later kon ik wel huilen :( Jammer.. maarja dat is nou eenmaal gokken..

Hamilton heeft vandaag goede punten gescoord bij mij, me laten lachen door even langs de jongens van McLaren te gaan, en toegeven tijdens het interview dat Rosberg daar had moeten staan! Dat is tenminste sportiviteit!

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 24 maart 2013 - 11:22:24
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 11:21:21
CitaatWebber is nooit constant genoeg om kampioen te worden, Vettel is dat wel.
In de tweede race van het seizoen?!? ???

Gaat me niet om het moment. Maar meer om voorgaande seizoenen. Vettel is de kopman bij Red Bull. Ik schat Webber niet contant genoeg in om naar de titel te rijden.
Ja, Vettel is kopman...maar het team floot Vettel niet terug, dus heeft Webber gelijk met zijn reactie tijdens het interview...En RBR schiet in haar eigen voet, want dit betekent dat Webber vanaf nu ook altijd zal aanvallen...Deed hij eerder al hoor, zoals op Silverstone. Maar ik bedoel dat hij het de volgende keer veel meer zal doorzetten. En dan? Weer een Turkije 2010?

0634

Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 11:24:41
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 11:08:09
Tja, als RBR daadwerkelijk besloot in te halen, is dit natuurlijk wel laag wat Sebas doet he.

Neem een voorbeeld aan Rosberg, die wilde ook graag, maar die luistert naar het teambelang.
Rosberg heeft Hamilton vaker ingehaald (2x) als dat Vettel Webber heeft ingehaald. Als die slimme jongen nou gewoon ff gewacht had tot het 2e DRS stuk was ie er makkelijk voorbij gegaan. Netjes gecounterd van Hamilton!!

Als hij had gedacht dat dat zou lukken, had hij dat waarschijnlijk wel geprobeerd. Zoals de hele race bleek, was die tweede zone nog niet eenvoudig om in te halen.

0634

Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 11:27:23
Vettel verloor zn 1e plaats door de 1e pitsstop. Na de laatste pitstop komen ze gelijk aan in bocht 1, ik kan het me wel voorstellen.
Ik niet. Vettel won namelijk vijf seconden door zijn laatste pitstop op Webber. Dus dat pitsverhaal gaat niet op. Sowieso raar waarom Webber langer door moest, terwijl hij op kop lag.

Franky R.

Citaatdat brengt me gelijk naar Rosberg. Wat zonde dat hij er achter moest blijven. Stiekem hoopte ik dat hij hem in de laatste bocht er voorbij zou steken! Rosberg moest doen wat Vettel deed ---> Gewoon doen!


Rosberg had het kunnen doen, maar dan Hamilton later ook, he! Wisselgeld noemen we dat.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 24 maart 2013 - 11:30:04
Zo, dat was me er weer een. De lol was er al vrij snel vanaf na het rare gedoe van Ferrari en Alonso. Kleine Duitse kleuter vooraan deed de rest. Begon het mannetje net wel leuk te vinden, maar helaas. Benieuwd wat interne gesprekken gaan opleveren.
Niets. Zoals Webber al zei: he will get the support.