Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

Kootje

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:46:05
Wat een mietje die Rosberg hij mist gewoon de ballen  :P Wel een mooi podium zo.

Nou hé?
Ik had 'm er in bocht 15 vd laatste ronde alsnog vooprbij gezet en die beker gepakt. Maar goed, je merkte het al aan zijn smeekbede om er voorbij te mogen. Doe 't lekker zelf als je zoveel sneller bent.


Overigens viel het me ook zwaar tegen dat Kimi zo liep te piepen. Rijdt zelf 'n ver van sterke race, en probeert dan positie te winnen door Hülkenberg 'n DT aan te naaien. Gelukkig trapte de wedstrijdleiding hier niet in. Niet netjes Kimi !!!

Sabai

 ;D ;D ;D Webber is  >:( dat word weer een leuk jaar zo

Kootje

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 10:49:19
Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 10:47:15
Citaat van: KVDracer op 24 maart 2013 - 10:13:20
Sorry hoor maar het commentaar is bar slecht! Pitstop van Button, je ziet het misgaan met het wiel en het mannetje die hem erop zet meteen zeggen dat het niet goed is.

En meneer van Dam en Albers, ja je ziet hem slecht wegkomen, problemen met de versnellingsbak bla bla, heel verhaal.. Endan later; hey ze wiel zit ook los!!!

Nee lul! Hij Button twijfelde omdat hij zag/voelde dat er iets niet goed zit.. Super slecht gezien van het commentaar

Ach ... ik had 't ook niet gezien, dus kan 't hen moeilijk kwalijk nemen. Voore de rest vond ik het, op wat foutieve coureursnamen na, prima commentaar.
Een 'Olav' had het mss ook niet gezien...Ik ben al blij dat we de race kunnen zien zonder reclame-onderbrekingen...

Daarom. ::)

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 10:47:30
Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:46:05
Wat een mietje die Rosberg hij mist gewoon de ballen  :P Wel een mooi podium zo.
hij geeft hamilton p3 cadeau. Professioneel.
Ja, idd. En jammer dat je zo reageert, Iceman...Rosberg had Hamilton al eerder ingehaald dus hoezo "mietje"...?!


Btw, hebben jullie de blik in de ogen van Webber gezien? Phoe, die is boos zeg!!!

SanderD

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:51:05
;D ;D ;D Webber is  >:( dat word weer een leuk jaar zo

Hopelijk geeft hij Vettel nog een flinke draai om z'n oren ;). Vettel kijkt trouwens ook niet vrolijk.

Franky R.

Citaat van: SanderAlonso op 24 maart 2013 - 10:53:14
Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:51:05
;D ;D ;D Webber is  >:( dat word weer een leuk jaar zo

Hopelijk geeft hij Vettel nog een flinke draai om z'n oren ;) . Vettel kijkt trouwens ook niet vrolijk.
Dat moeten we nog afwachten met Webber...Hij zou Grosjean vorig jaar ook al een 'tikje' geven, indien Romain weer raar zou doen bij de start...En toen kwam Suzuka 2012...Wacht nog steeds op die knal, Mark Webber... :P

KVDracer

RedBull zal niet tevreden zijn met de persconferentie van Webber. En indien de afspraken waar zijn, is het wel begrijpelijk waarom Webber zo reageert. Zou Webber het seizoen afmaken of niet bij RedBull? Als hij nog een paar mooie races rijd, zoals vandaag en op het einde van het seizoen nog meedoet voor de wereldtitel zal het seizoen nog mooi worden.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 10:52:49
Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 10:47:30
Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:46:05
Wat een mietje die Rosberg hij mist gewoon de ballen  :P Wel een mooi podium zo.
hij geeft hamilton p3 cadeau. Professioneel.
Ja, idd. En jammer dat je zo reageert, Iceman...Rosberg had Hamilton al eerder ingehaald dus hoezo "mietje"...?!

En iedere keer weer pareerde Hamilton in de volgend bocht. Mooi gevecht, dat zeker. Maar als je dat gevecht niet op eigen kracht kunt winnen ben je imo ook 'n mietje als je dan maar gaat vragen of  ze aub Hamilton aan de kant willen laten gaan. Doe het gewoon lekker zelf, wat hij in de laatste bocht vd laatste ronde ook gedaan had als hij ballen had gehad.

0634

Tja, als RBR daadwerkelijk besloot in te halen, is dit natuurlijk wel laag wat Sebas doet he.

Neem een voorbeeld aan Rosberg, die wilde ook graag, maar die luistert naar het teambelang.

0634

Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 11:07:49
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 10:52:49
Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 10:47:30
Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:46:05
Wat een mietje die Rosberg hij mist gewoon de ballen  :P Wel een mooi podium zo.
hij geeft hamilton p3 cadeau. Professioneel.
Ja, idd. En jammer dat je zo reageert, Iceman...Rosberg had Hamilton al eerder ingehaald dus hoezo "mietje"...?!

En iedere keer weer pareerde Hamilton in de volgend bocht. Mooi gevecht, dat zeker. Maar als je dat gevecht niet op eigen kracht kunt winnen ben je imo ook 'n mietje als je dan maar gaat vragen of  ze aub Hamilton aan de kant willen laten gaan. Doe het gewoon lekker zelf, wat hij in de laatste bocht vd laatste ronde ook gedaan had als hij ballen had gehad.

Kom op. Rosberg wil er langs, maar mag niet verder aanvallen. Ben je dan een mietje omdat je luistert?

Sabai

#280
Ik heb het niet helemaal kunnen volgen maar had webber nou een team order gekregen? Ik vind wel dat je weer goed kan zien waarom rijders als Vettel en Hamilton WK zijn , ze dwingen het gewoon af zo graag willen ze winnen. Het foutje van Alonso vond ik wel meevallen , kan gebeuren bij de start. Ik kan dan alleen niet Ferrari begrijpen dat ze hem buiten laten. Alonso kan het niet zien alleen voelen. Ze hadden hen gewoon binnen moeten halen.

0634

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 11:09:57
Ik heb het niet helemaal kunnen volgen maar had webber nou een team order gekregen?
Vettel ook, volgens Webber. De Bulls moesten na hun laatste stop rustig naar de finish rijden, maar Vettel maakte zijn eigen beslissing volgens Webber.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 11:08:55
Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 11:07:49
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 10:52:49
Citaat van: Iceman2012 op 24 maart 2013 - 10:47:30
Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:46:05
Wat een mietje die Rosberg hij mist gewoon de ballen  :P Wel een mooi podium zo.
hij geeft hamilton p3 cadeau. Professioneel.
Ja, idd. En jammer dat je zo reageert, Iceman...Rosberg had Hamilton al eerder ingehaald dus hoezo "mietje"...?!

En iedere keer weer pareerde Hamilton in de volgend bocht. Mooi gevecht, dat zeker. Maar als je dat gevecht niet op eigen kracht kunt winnen ben je imo ook 'n mietje als je dan maar gaat vragen of  ze aub Hamilton aan de kant willen laten gaan. Doe het gewoon lekker zelf, wat hij in de laatste bocht vd laatste ronde ook gedaan had als hij ballen had gehad.

Kom op. Rosberg wil er langs, maar mag niet verder aanvallen. Ben je dan een mietje omdat je luistert?

JA !!!


Ennuh .... de order dat hij er niet langs mocht kwam pas 'n paar ronden na zijn smeekbede of Hamilton niet aan de kant kon gaan. ::)

Fabian

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 11:13:55
Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 11:09:57
Ik heb het niet helemaal kunnen volgen maar had webber nou een team order gekregen?
Vettel ook, volgens Webber. De Bulls moesten na hun laatste stop rustig naar de finish rijden, maar Vettel maakte zijn eigen beslissing volgens Webber.

Tjaaaaaa. Ook een beetje naïef van Webber denk ik dan. Hij moet Vettel zo onderhand toch ook kennen. Vettel zal elke kans pakken om te winnen. Zo'n afspraakje doet Vettel niks en Red Bull maakt t ook nie uit. Die zien Vettel ook liever winnen denk ik.

Edwin90

Wat een but-actie van Ferrari om Alonso niet naar binnen te halen zeg! Anderzijds kan het ook zijn dat Alonso te eigenwijs was om binnen te komen aangezien hij Webber voor kon blijven. Maar door-rijden zou in beide gevallen meer verlies opleveren. Erg zonde!

Toch grappig om te zien dat Hamilton nog steeds McLaren bloed heeft  ;)

Gaaf gevecht tussen Webber en Vettel. Vind het wel stoer dat Vettel zo ver gaat om te winnen, daar kijken we toch voor? Een gevecht op het scherpst van de snede. (Albers: Ach, zo spannend is dat nu ook weer niet  ;D)

Zo was het gevecht met Hamilton en Rosberg in mijn ogen anders. Hamilton is over het algemeen geloof ik de bovenliggende partij t.o.v Rosberg. Als Rosberg nu er voorbij mag kan dat aan het eind van het jaar net het verschil zijn voor Hamilton, als ze deze lijn doortrekken i.i.g. Zo zie ik het ook bij Red Bull. Webber is nooit constant genoeg om kampioen te worden, Vettel is dat wel. Daarom vind ik het ook stoer dat Vettel zo ver gaat.