Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......


Franky R.

#152
Citaat van: Jeroen op 22 maart 2013 - 14:57:45
http://www.gppits.net/nieuws/lotus_heeft_oneerlijk_bandenvoordeel/
Een drie jaar oude Renault is representatief voor de huidige Lotus E21...Sure! Die banden van Kimi gezien in VT1? Joh, het leek wel alsof ze openscheurden...al zag het bij RBR een graadje erger uit.


En wat te denken van Mercedes? Ook hun banden zagen er netjes uit na de VT1.

Edwin90

Kan zomaar kloppen, Kan zomaar complete onzin zijn. De waarheid zal wel weer ergens in het midden blijven.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 22 maart 2013 - 15:28:52
Kan zomaar kloppen, Kan zomaar complete onzin zijn. De waarheid zal wel weer ergens in het midden blijven.
Alle teams wisten dat dit kon gebeuren, maar zeggen dat Lotus een voordeel heeft wegens een drie jaar oude Renault? Hoe zit het dan met de HRT van 2012 die Pirelli onlangs heeft gekocht? Ok, het was wat kort dag, maar bij Pirelli zullen ze de huidige banden ook wel onder de HRT hebben gezet...

Edwin90

Met die HRT wouden ze niet testen, die gebruikten ze als showmodel  ;)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 22 maart 2013 - 14:57:45
http://www.gppits.net/nieuws/lotus_heeft_oneerlijk_bandenvoordeel/

Hou toch op zeg, ze zeggen het zelf al: "Wij hebben hier overheen gekeken en het voordeel voor Lotus onderschat."
Ze hebben zelf ook de mogelijkheid gehad 'n oude auto aan Pirelli te verkopen, maar deden dit niet uit angst dat er cruciale data over hun auto bij de concurentie zou belanden, en dan nu gaan zeuren? Pirelli moest bijna smeken bij de teams om 'n "nieuwe auto" waarmee getest kan worden. En dan gaan ze nu Lotus aanvallen omdat die als enige bereid waren hier aan mee te werken? Belachelijk. >:(

Kootje

@ Franky,

Wat die HRT betreft is er natuurlijk geen enkel probleem. HRT bestaat niet meer. Maar zelfs al deden ze nog wel mee, dan nog is HRT geen enkerle concurentie voor de topteams die nu klagen. Wellicht dat dan Marussia en Caterham aan het piepen waren geslagen, maar Red Bull, Ferrari od had je er dan niet over gehoord.

0634

Citaat van: Gerard op 22 maart 2013 - 14:58:44
Citaat van: Jeroen op 22 maart 2013 - 14:57:45
http://www.gppits.net/nieuws/lotus_heeft_oneerlijk_bandenvoordeel/
Oh, daarom is Grosjean zo snel... Ik snapte het al niet....  ::) :P :P
Grosjean heeft een heel ander probleem, zo heeft Lotus inmiddels onderkend. Ergens in zijn chassis schijnt iets niet lekker te zitten, vermoeden ze.

Sphinx

CitaatHou toch op zeg, ze zeggen het zelf al: "Wij hebben hier overheen gekeken en het voordeel voor Lotus onderschat."
Ze hebben zelf ook de mogelijkheid gehad 'n oude auto aan Pirelli te verkopen, maar deden dit niet uit angst dat er cruciale data over hun auto bij de concurentie zou belanden, en dan nu gaan zeuren? Pirelli moest bijna smeken bij de teams om 'n "nieuwe auto" waarmee getest kan worden. En dan gaan ze nu Lotus aanvallen omdat die als enige bereid waren hier aan mee te werken? Belachelijk.  >:(

Zo gaat het helaas altijd Kootje. Mclaren schoot ook in de verdediging nadat RBR hen beschuldigde dat Mar kWebbers ecu doldraaide in de opwarmronde, maar inmiddels hebben ze verklaard dat er wel degelijk een softwarefout optrad. Eerst hard schreeuwen dat het iemand anders zijn schuld is en later pas toegegeven dat je er zelf naast zat  ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fabian

Citaat van: Jeroen op 22 maart 2013 - 15:58:16
Citaat van: Gerard op 22 maart 2013 - 14:58:44
Citaat van: Jeroen op 22 maart 2013 - 14:57:45
http://www.gppits.net/nieuws/lotus_heeft_oneerlijk_bandenvoordeel/
Oh, daarom is Grosjean zo snel... Ik snapte het al niet....  ::) :P :P
Grosjean heeft een heel ander probleem, zo heeft Lotus inmiddels onderkend. Ergens in zijn chassis schijnt iets niet lekker te zitten, vermoeden ze.
Grosjean heeft ook gewoon een minder pakket op z'n auto zitten. Ook dat zou wel eens voor de problemen kunnen zorgen.

0634

Citaat van: Fabian op 22 maart 2013 - 16:00:36
Citaat van: Jeroen op 22 maart 2013 - 15:58:16
Citaat van: Gerard op 22 maart 2013 - 14:58:44
Citaat van: Jeroen op 22 maart 2013 - 14:57:45
http://www.gppits.net/nieuws/lotus_heeft_oneerlijk_bandenvoordeel/
Oh, daarom is Grosjean zo snel... Ik snapte het al niet....  ::) :P :P
Grosjean heeft een heel ander probleem, zo heeft Lotus inmiddels onderkend. Ergens in zijn chassis schijnt iets niet lekker te zitten, vermoeden ze.
Grosjean heeft ook gewoon een minder pakket op z'n auto zitten. Ook dat zou wel eens voor de problemen kunnen zorgen.
Dat weet ik niet om eerlijk te zijn. Geen idee.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 22 maart 2013 - 16:01:38
Citaat van: Fabian op 22 maart 2013 - 16:00:36
Citaat van: Jeroen op 22 maart 2013 - 15:58:16
Citaat van: Gerard op 22 maart 2013 - 14:58:44
Citaat van: Jeroen op 22 maart 2013 - 14:57:45
http://www.gppits.net/nieuws/lotus_heeft_oneerlijk_bandenvoordeel/
Oh, daarom is Grosjean zo snel... Ik snapte het al niet....  ::) :P :P
Grosjean heeft een heel ander probleem, zo heeft Lotus inmiddels onderkend. Ergens in zijn chassis schijnt iets niet lekker te zitten, vermoeden ze.
Grosjean heeft ook gewoon een minder pakket op z'n auto zitten. Ook dat zou wel eens voor de problemen kunnen zorgen.
Dat weet ik niet om eerlijk te zijn. Geen idee.
Dat mindere pakket geeft Allison zelf toe: http://www.gppits.net/nieuws/voorkeursbehandeling_raikkonen/

De problemen met het chassis van Grosjean heb ik nog niet gehoord.

0634

Citaat van: Kootje op 22 maart 2013 - 15:57:38
@ Franky,

Wat die HRT betreft is er natuurlijk geen enkel probleem. HRT bestaat niet meer. Maar zelfs al deden ze nog wel mee, dan nog is HRT geen enkerle concurentie voor de topteams die nu klagen. Wellicht dat dan Marussia en Caterham aan het piepen waren geslagen, maar Red Bull, Ferrari od had je er dan niet over gehoord.

En zo is het ook. Dat Button alles won in die Brawn, tja, toen was die diffuser niet in de haak. De massadempers van Renault. Voorbeelden te over van goede ontwerpen die (dreigen te gaan) winnen en waar dan de concurrentie ineens vraagtekens bij gaat stellen. Niks nieuws. Als morgen Merc wint, zet de rest vraagtekens bij het voordeel van zilveren auto's in de hete zon.

Kootje

Citaat van: Sphinx op 22 maart 2013 - 15:59:35
CitaatHou toch op zeg, ze zeggen het zelf al: "Wij hebben hier overheen gekeken en het voordeel voor Lotus onderschat."
Ze hebben zelf ook de mogelijkheid gehad 'n oude auto aan Pirelli te verkopen, maar deden dit niet uit angst dat er cruciale data over hun auto bij de concurentie zou belanden, en dan nu gaan zeuren? Pirelli moest bijna smeken bij de teams om 'n "nieuwe auto" waarmee getest kan worden. En dan gaan ze nu Lotus aanvallen omdat die als enige bereid waren hier aan mee te werken? Belachelijk.  >:(

Zo gaat het helaas altijd Kootje. Mclaren schoot ook in de verdediging nadat RBR hen beschuldigde dat Mar kWebbers ecu doldraaide in de opwarmronde, maar inmiddels hebben ze verklaard dat er wel degelijk een softwarefout optrad. Eerst hard schreeuwen dat het iemand anders zijn schuld is en later pas toegegeven dat je er zelf naast zat  ;)

Ik weet 't, maar kan daar zooooo slecht tegen. >:(