Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

0634

Eens. Vettel's was daar niet op zijn best, maar om die discussie nou weer te gaan voeren... En die wapperende vingers, ach, dat is heat of the moment werk.

robbert

inderdaad, het gaat hier over maleisie 2013 en niet over 2012. Anders kunnen we die actie van hamilton tegenover petrov (seizoen 2010) eens aankaarten ook.

Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 21 maart 2013 - 20:42:03
Een achterblijver die je twaalf punten door de neus boort door aan de race mee te doen. Als een coureur daar niet mee om kan gaan moet hij een circuit voor zichzelf afhuren en dan lekker gaan knallen.

Maar die discussie is vorig jaar al flink uitgeknepen.
nee, door tegen m aan te rijden zoals op de beelden duidelijk zichtbaar is.

robbert

ja wie gaat er winnen in maleisie 2013?

Iceman2012

Citaat van: robbert op 21 maart 2013 - 21:04:18
ja wie gaat er winnen in maleisie 2013?
daar is al een topic voor:
http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12428.0.html

Bij dit topic staat geen jaartal, Round 2 Maleisië, dat was het vorig jaar ook ;)

robbert

ah ok. je hebt groot gelijk. Iedereen is vrij van mening :)

Gerard


Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 21 maart 2013 - 16:18:58
Citaat van: Gerard op 21 maart 2013 - 10:32:06
Als ik de weerberichten zo zie (thunderstorms) hoop ik dat we een enigszins normale race krijgen, maar ik vrees voor een SC periode van 30 ronden...

Winnaar.. Kimi...
Ze moeten eens echt naar de inzet van de SC kijken in geval van regen... >:( ...15 rondjes of meer achter de SC rijden is gewoon pure overkill.
vorig jaar 2 rondjes SC voor de rode vlag en 4 erna. Op zich valt dat wel mee. De rode vlag was gewoon noodzakelijk.

0634


robbert

Citaat van: Iceman2012 op 21 maart 2013 - 22:13:47
Citaat van: Franky R. op 21 maart 2013 - 16:18:58
Citaat van: Gerard op 21 maart 2013 - 10:32:06
Als ik de weerberichten zo zie (thunderstorms) hoop ik dat we een enigszins normale race krijgen, maar ik vrees voor een SC periode van 30 ronden...

Winnaar.. Kimi...
Ze moeten eens echt naar de inzet van de SC kijken in geval van regen... >:( ...15 rondjes of meer achter de SC rijden is gewoon pure overkill.
vorig jaar 2 rondjes SC voor de rode vlag en 4 erna. Op zich valt dat wel mee. De rode vlag was gewoon noodzakelijk.
inderdaad, dan moeten ze maar kijken om het startuur te vervroegen. Want in maleisie is het altijd de periode dat het hard begint te onweren

Super Seb

Citaat van: Enzo op 21 maart 2013 - 20:20:42
Citaat van: SDG op 21 maart 2013 - 15:55:06
Van der Garde mocht vandaag trouwens aanschuiven bij de officiële pre-race persconferentie...



Tnx voor de link!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Iceman2012

#131
Citaat van: Iceman2012 op 21 maart 2013 - 20:53:59
Citaat van: Jehoentelaar op 21 maart 2013 - 20:42:03
Een achterblijver die je twaalf punten door de neus boort door aan de race mee te doen. Als een coureur daar niet mee om kan gaan moet hij een circuit voor zichzelf afhuren en dan lekker gaan knallen.

Maar die discussie is vorig jaar al flink uitgeknepen.
nee, door tegen m aan te rijden zoals op de beelden duidelijk zichtbaar is.
sorry, maar toch nog ff voor de twijfelaars ;) als je kijkt naar het groen/wit op de bandenstapels... gewoon een inschattingsfout van Karthikeyan, die achter Vettel langs wil snijden, niets meer, niets minder.

[verwijderd door de beheerder]

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 21 maart 2013 - 17:02:33
Citaat van: Franky R. op 21 maart 2013 - 16:23:21

OT: Wij worden oud, want ook ik mis dat soort auto's tegenwoordig...Maarre, de huidige F1-auto zijn groter [langer] dan ooit te voren. Dus hoezo ielig en klein?! ???  Juist die MP4/4 die je toont was een behoorlijk kleinere auto dan de huidige MP4/28. Wel minder 'liflafjes' en flapjes ronde de body...Gewoon clean. Dat mist ik idd. ook bij de huidige auto's.
Ik heb het ook niet over de lengte he. Meer over hoe die oogt. Kleine vleugeltjes. Flapjes hier. Dingetjes daar. Neus op poten. Ielig. Tenger.
Frübeltjes noem ik dat...Ok, begrepen! :)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 21 maart 2013 - 20:42:03
Een achterblijver die je twaalf punten door de neus boort door aan de race mee te doen. Als een coureur daar niet mee om kan gaan moet hij een circuit voor zichzelf afhuren en dan lekker gaan knallen.

Maar die discussie is vorig jaar al flink uitgeknepen.
Inderdaad. Het getuigde ook niet van realiteitszin om maar even van Narain te verwachten dat hij speciaal voor Vettel even het gras in dook. Vettel hoefde daar niet te rijden. Narain zat daar al... :-X

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 21 maart 2013 - 18:18:17
Toen hebben ze het geweldig gedaan, want ik heb toen een race gezien, zo goed, dat zag ik maar zelden eerder.
Ja, achteraf was het een geweldige GP. Dat dan weer wel, maar ik heb mij toen wel zitten opvreten over die SC!